Νέα σελίδα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ Puttgarden-Rødby γυρίζει η Scandlines. Στο πλαίσιο μιας συμφωνίας που υπέγραψε με το τουρκικό ναυπηγείο Cemre, προχωρά στη ναυπήγηση του πρώτου υβριδικού πορθμείου μηδενικών εκπομπών.
Χάρη στο σύστημα υβριδικής/ηλεκτρικής πρόωσης που θα διαθέτει, το πλοίο θα μπορεί να επιχειρεί είτε χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια από μπαταρίες, που θα του επιτρέπει να πλέει με ταχύτητα 10 κόμβων, είτε χρησιμοποιώντας ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης για πλεύση με ταχύτητα 16 κόμβων. Ο σχεδιασμός του πλοίου επιτρέπει παράλληλα την πραγματοποίηση αναβαθμίσεων στο μέλλον, ώστε το πλοίο να καταναλώνει και μεθανόλη ως καύσιμο.
Η παράδοση του πλοίου είναι προγραμματισμένη για το 2024 και θα σημάνει τη νέα πράσινη εποχή για τη Scandlines στις τακτικές γραμμές μεταξύ Γερμανίας και Δανίας.
Το πλοίο θα έχει δυνατότητα μεταφοράς 140 επιβατών και 66 φορτηγών στα διπλά γκαράζ που θα διαθέτει, προκειμένου να μπορεί να εξυπηρετήσει την αυξημένη ζήτηση για μεταφορά εμπορευμάτων, αναφέρει ο CEO της εταιρείας Carsten Nørland. Με την απόκτησή του η εταιρεία θα αντικαταστήσει τα δύο παλαιότερα εν ενεργεία πλοία της, καθώς το εν λόγω πλοίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως επιβατηγό.
Η φόρτιση του πλοίου θα γίνεται αρχικά στο λιμάνι Rødby της Δανίας όπου η εταιρεία έχει ήδη επενδύσει στην αγορά ενός καλωδίου τροφοδοσίας 50 kV / 25 MW. Το καλώδιο θα επεκταθεί μέχρι το ντόκο πρόσδεσης των πλοίων όπου θα εγκατασταθεί ένας μετασχηματιστής-σταθμός φόρτισης. Μελλοντικά η φόρτιση του πλοίου θα είναι εφικτή και στο γερμανικό λιμάνι Puttgarden όπου έχει βρεθεί μια καλή λύση για την αγορά ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές.
Στελέχη του NABU, του μεγαλύτερου γερμανικού μη κερδοσκοπικού οργανισμού για το περιβάλλον, εξαίρουν τις ενέργειες της εταιρείας. Η εταιρεία είναι πρωτοπόρος στην προσπάθεια για μια πράσινη ναυτιλία με μηδενικούς ρύπους, με μακροχρόνιο προσανατολισμό στη βιωσιμότητα της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Φωτό: www.scandlines.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ορόσημο στη στρατηγική διαφοροποίησης του στόλου της ανακοίνωσε η Castor Ships. Πιο συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στον στόλο της…
«Να φέρουμε πίσω τη βιομηχανία στην Ελλάδα και στην Ευρώπη» ήταν το κύριο μήνυμα της ομιλίας του κ. Πάνου Ξενοκώστα, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου…
Το επόμενο βήμα στο διμερές τους εμπόριο και στη διακρατική τους συνεργασία φέρονται να κάνουν Κίνα και Ινδονησία. Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του…
«Στα μαχαίρια» βρίσκονται οι International Container Terminal Services, Inc. (ICTSI) και Maersk για τα μάτια τερματικού σταθμού στη Νότια Αφρική. Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της…
Η εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ ως 47ου προέδρου των ΗΠΑ αναμένεται να φέρει άνεμο αλλαγής στην παγκόσμια οικονομία και συνεπώς στο διεθνές εμπόριο και…
Η QatarEnergy συνήψε συμφωνία με τη Chevron για την απόκτηση του 23% στη συμφωνία παραχώρησης του οικοπέδου North El-Dabaa (H4) στη Μεσόγειο Θάλασσα, στα…
Η Κίνα εισήγαγε 8,09 εκατ. τόνους σόγιας τον Οκτώβριο, με τους αγοραστές να σπεύδουν να αυξήσουν τις προμήθειές τους πριν από την ανάληψη των…
Ο Όμιλος ERMA FIRST ολοκλήρωσε με επιτυχία την εξαγορά της Ecochlor, την τέταρτη κατά σειρά τα τελευταία χρόνια, σε μια κίνηση που ενισχύει τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ