Η εταιρεία παροχής φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών βοηθητικής πρόωσης Norsepower ανακοίνωσε ότι η Scandlines έδωσε παραγγελία για ένα δεύτερο σύστημα Rotor Sail, μετά την επιτυχημένη εγκατάσταση του εν λόγω συστήματος στο υβριδικό επιβατηγό πλοίο «M/V Copenhagen» της εταιρείας το 2020. Τα αποδεδειγμένα αποτελέσματα από τη χρήση του συστήματος επί έναν χρόνο στο πλοίο «M/V Copenhagen» ώθησαν τη Scandlines να προχωρήσει σε μία επιπλέον παραγγελία για ένα ακόμα υβριδικό επιβατηγό πλοίο.
Όταν η Scandlines πήρε το 2019 την απόφαση να εγκαταστήσει το Rotor Sail της Norsepower στο πρώτο της πλοίο, βασίστηκε κυρίως σε τεχνικά δεδομένα της Norsepower, στις απόψεις άλλων ναυτιλιακών εταιρειών, που είχαν δοκιμάσει το εν λόγω σύστημα, καθώς και στην έρευνα και στους υπολογισμούς που πραγματοποίησε η ίδια. Η εγκατάσταση του συστήματος στο «M/V Copenhagen» έγινε τον Μάιο του 2020, και έτσι η εταιρεία είχε στη διάθεσή της περισσότερο από έναν χρόνο προκειμένου να συλλέξει δεδομένα και να μελετήσει την επίδραση του συστήματος στην ενεργειακή απόδοση του πλοίου για το συγκεκριμένο δρομολόγιο που εκτελεί.
Ο COO της Scandlines, Michael Guldmann Petersen, ανέφερε σχετικά: «Περιμέναμε το Rotor Sail να προσφέρει στο “M/V Copenhagen” μείωση των εκπομπών CO2 κατά 4-5%. Η συγκεκριμένη προσδοκία εκπληρώθηκε και πλέον προχωράμε στο επόμενο βήμα και ετοιμαζόμαστε για την εγκατάσταση του συστήματος στο αδελφό του πλοίο “M/V Berlin”».
Η προετοιμασία του «M/V Berlin» για την εγκατάσταση του Rotor Sail έγινε κατά τη διάρκεια της προγραμματισμένης συντήρησης του πλοίου στο ναυπηγείο Remontowa στην Πολωνία στα τέλη του περασμένου Μαΐου, ενώ η εγκατάσταση του συστήματος είναι προγραμματισμένη για το 2022.
Φωτό: Norsepower
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η κινεζική ζήτηση αργού πετρελαίου έχει παραμείνει νωχελική το 2024, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους ναύλους των δεξαμενόπλοιων. Με αφορμή το γεγονός αυτό,…
Επενδύσεις ύψους 1 δισ. ευρώ στην Ελλάδα (αυξημένες κατά 100 εκατ. ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο σχέδιο) για την επέκταση του δικτύου διανομής…
Ολοκληρώθηκαν, την Κυριακή 6 Οκτωβρίου, με απόλυτη επιτυχία οι επικίνδυνες εργασίες κατάσβεσης των 18 εστιών πυρκαγιών που έκαιγαν επί του υπό ελληνική σημαία ελληνόκτητου…
Τη συγχώνευση τριών θυγατρικών της, που είναι υπεύθυνες για τη ναυτική τεχνολογία και τη ναυπηγική, και συγκεκριμένα τις MOL Marine & EngineeringCo., Ltd., MOL…
Η λιβανική Χεζμπολάχ ανακοίνωσε πως εκτόξευσε σήμερα «μεγάλο αριθμό ρουκετών» εναντίον της Χάιφας, μεγάλης πόλης του βόρειου Ισραήλ, ένα χρόνο ακριβώς μετά τα πρώτα…
Στην παγκόσμια οικονομία, μέσα από το πρίσμα της ναυτιλίας, εστιάστηκαν σε σημαντικό βαθμό οι ομιλητές της πρώτης ενότητας του τριήμερου συνεδρίου που διοργανώνει το…
Ένα νέο υδάτινο κανάλι έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στο εμπόριο μεταξύ Γαλλίας, Βελγίου και Ολλανδίας. Ο λόγος για το Seine-Nord Europe Canal (SNEC),…
Οι πρόσφατες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή έχουν οδηγήσει σε άνοδο τις τιμές πετρελαίου, οι οποίες δεν αναμένεται να υποχωρήσουν σύντομα, καθώς τα σενάρια περαιτέρω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ