Η πρόσφατη πετρελαιοκηλίδα στην Καλιφόρνια έχει προκαλέσει τις αντιδράσεις μελών των Δημοκρατικών στις ΗΠΑ, όπως αναφέρει το πρακτορείο ειδήσεων Reuters. Συγκεκριμένα, οι Δημοκρατικοί απαιτούν να πραγματοποιηθεί έρευνα αναφορικά με τους λόγους της νωχελικής ανταπόκρισης των διαχειριστών των αγωγών πετρελαίου. Σημειώνεται πως πέρασαν πάνω από τρεις ώρες αφότου ξεκίνησε η διαρροή προτού διακοπεί η ροή πετρελαίου από τον αγωγό. Ταυτόχρονα, οι ομοσπονδιακές αρχές ειδοποιήθηκαν με μεγάλη καθυστέρηση.
Υψηλόβαθμα στελέχη της Amplify Energy δήλωσαν πως δεν είχαν επίγνωση του συμβάντος νωρίτερα του πρωινού του Σαββάτου 2 Οκτωβρίου. Ωστόσο, αναφορές για την ύπαρξη της πετρελαιοκηλίδας είχαν γίνει από το βράδυ της Παρασκευής 1 Οκτωβρίου. Η Amplify Energy αποτελεί μητρική εταιρεία της Beta Offshore, η οποία, καθώς διαχειρίζεται τον εν λόγω αγωγό, αποτελεί την «πέτρα του σκανδάλου».
Η Amplify Energy ανακοίνωσε πως διερευνά κατά πόσο υπήρξε απώλεια πίεσης στον αγωγό. Σημειώνεται πως περίπου 3.000 βαρέλια αργού πετρελαίου (δηλαδή 126.000 γαλόνια) κατέληξαν στον Ειρηνικό Ωκεανό, με δριμείες επιδράσεις στη βιοποικιλότητα της ευρύτερης περιοχής. Το συμβάν αυτό έλαβε χώρα μόλις μερικές εβδομάδες μετά τα δεκάδες αντίστοιχα περιστατικά στον Κόλπο του Μεξικού λόγω του τυφώνα Άιντα που χτύπησε τη Λουιζιάνα.
Επιπλέον πονοκέφαλο αποτελεί η φύση του πετρελαίου που κατέληξε στον ωκεανό, καθώς το γεγονός πως είναι παχύρρευστο και πισσώδες είναι δυνατόν να οδηγήσει στην καθίζηση ποσοτήτων, δυσχεραίνοντας περαιτέρω το έργο καθαρισμού του ωκεανού.
Επί του παρόντος, 23 πλατφόρμες εξόρυξης πετρελαίου βρίσκονται σε λειτουργία σε ύδατα της Καλιφόρνια, με συνολική παραγωγική ικανότητα η οποία αγγίζει τα 12.000 βαρέλια ανά ημέρα. Ο αριθμός αυτός είναι δραστικά μικρότερος σε σύγκριση με την παραγωγική ικανότητα αντίστοιχων εγκαταστάσεων στον Κόλπο του Μεξικού, η οποία ανέρχεται σε άνω του 1 εκατ. βαρελιών ανά ημέρα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Maxar Technologies
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To LNG αποτέλεσε το κορυφαία προτιμητέο ναυτιλιακό καύσιμο για τα πλοία που παραγγέλθηκαν τον περασμένο Σεπτέμβριο, σύμφωνα με δεδομένα του Alternative Fuels Insights platform…
Την ανιούσα έχει πάρει η ζήτηση για επιβατικές μεταφορές το 2024 σε παγκόσμια κλίμακα, με τον Αύγουστο να μην συνιστά εξαίρεση, οπότε και σε…
Στην πυρηνική ενέργεια θα συνεχίζει να βασίζεται σημαντικά η Ρωσία όσον αφορά την ενεργειακή επάρκειά της, καθώς η Μόσχα σχεδιάζει αύξηση της ηλεκτροπαραγωγικής ικανότητάς…
Η επίσκεψη της Υφυπουργού Ναυτιλίας της Κύπρου, Μαρίνας Χατζημανώλη, στα γραφεία της HELMEPA, στις 19 Σεπτεμβρίου 2024, αναδεικνύει και ενισχύει περαιτέρω τη μακρόχρονη συνεργασία…
Η ITA Airways έλαβε μια νέα σημαντική διεθνή αναγνώριση, κατακτώντας την τέταρτη θέση στην κατηγορία «Best Inflight Food» του USA Today 10Best Readers’ Choice…
Η πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να επιβληθούν επιπλέον δασμοί σε κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξασφάλισε την απαραίτητη υποστήριξη από τα κράτη μέλη, όπως ανέφερε…
Την τελετή ονοματοδοσίας και την παράδοση ενός σύγχρονου νεότευκτου LNG carrier νοτιοκορεατικής ναυπήγησης γνωστοποίησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η GasLog. Ειδικότερα, πρόκειται για το…
Tα Clean Energy Marine Hubs (CEM Hubs) καλωσόρισαν την κυβέρνηση της Ελλάδας και τους νέους εταίρους ABS, Lloyd’s Register Maritime Decarbonisation Hub, OCIMF και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ