
Η πρόσφατη πετρελαιοκηλίδα στην Καλιφόρνια έχει προκαλέσει τις αντιδράσεις μελών των Δημοκρατικών στις ΗΠΑ, όπως αναφέρει το πρακτορείο ειδήσεων Reuters. Συγκεκριμένα, οι Δημοκρατικοί απαιτούν να πραγματοποιηθεί έρευνα αναφορικά με τους λόγους της νωχελικής ανταπόκρισης των διαχειριστών των αγωγών πετρελαίου. Σημειώνεται πως πέρασαν πάνω από τρεις ώρες αφότου ξεκίνησε η διαρροή προτού διακοπεί η ροή πετρελαίου από τον αγωγό. Ταυτόχρονα, οι ομοσπονδιακές αρχές ειδοποιήθηκαν με μεγάλη καθυστέρηση.
Υψηλόβαθμα στελέχη της Amplify Energy δήλωσαν πως δεν είχαν επίγνωση του συμβάντος νωρίτερα του πρωινού του Σαββάτου 2 Οκτωβρίου. Ωστόσο, αναφορές για την ύπαρξη της πετρελαιοκηλίδας είχαν γίνει από το βράδυ της Παρασκευής 1 Οκτωβρίου. Η Amplify Energy αποτελεί μητρική εταιρεία της Beta Offshore, η οποία, καθώς διαχειρίζεται τον εν λόγω αγωγό, αποτελεί την «πέτρα του σκανδάλου».
Η Amplify Energy ανακοίνωσε πως διερευνά κατά πόσο υπήρξε απώλεια πίεσης στον αγωγό. Σημειώνεται πως περίπου 3.000 βαρέλια αργού πετρελαίου (δηλαδή 126.000 γαλόνια) κατέληξαν στον Ειρηνικό Ωκεανό, με δριμείες επιδράσεις στη βιοποικιλότητα της ευρύτερης περιοχής. Το συμβάν αυτό έλαβε χώρα μόλις μερικές εβδομάδες μετά τα δεκάδες αντίστοιχα περιστατικά στον Κόλπο του Μεξικού λόγω του τυφώνα Άιντα που χτύπησε τη Λουιζιάνα.
Επιπλέον πονοκέφαλο αποτελεί η φύση του πετρελαίου που κατέληξε στον ωκεανό, καθώς το γεγονός πως είναι παχύρρευστο και πισσώδες είναι δυνατόν να οδηγήσει στην καθίζηση ποσοτήτων, δυσχεραίνοντας περαιτέρω το έργο καθαρισμού του ωκεανού.
Επί του παρόντος, 23 πλατφόρμες εξόρυξης πετρελαίου βρίσκονται σε λειτουργία σε ύδατα της Καλιφόρνια, με συνολική παραγωγική ικανότητα η οποία αγγίζει τα 12.000 βαρέλια ανά ημέρα. Ο αριθμός αυτός είναι δραστικά μικρότερος σε σύγκριση με την παραγωγική ικανότητα αντίστοιχων εγκαταστάσεων στον Κόλπο του Μεξικού, η οποία ανέρχεται σε άνω του 1 εκατ. βαρελιών ανά ημέρα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Maxar Technologies
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
The 2nd Drydockers Regatta returns on May 10–11, reaffirming its place as a highlight in the shipping community’s calendar. Following the success of its…
Ταλαιπωρία επεφύλασσε για χιλιάδες επιβάτες στο λιμάνι του Πειραιά η έξοδος του Πάσχα. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ενημέρωση του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, υπήρξε…
Ο αντίκτυπος των πολιτικών που χαράσσουν οι ΗΠΑ με επίκεντρο το παγκόσμιο εμπόριο δεν έχει ακόμη αποσαφηνιστεί πλήρως. Πιο συγκεκριμένα, η κυβέρνηση Τραμπ έχει…
Άνοδο σημειώνουν οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως, ενώ την ίδια ώρα αναλυτές σημειώνουν ότι οι εμπορικοί τριγμοί Ουάσιγκτον και Πεκίνου δεν θα έχουν σημαντικό…
Καθώς αναλυτές υπογραμμίζουν ότι οι κινήσεις της Ουάσιγκτον αποσκοπούν στη μείωση του εμπορικού ελλείμματος των ΗΠΑ, η Ινδονησία κλείνει το μάτι στον Ντόναλντ Τραμπ…
Τις τροποποιήσεις-ορόσημο της MLC, οι οποίες εγκρίθηκαν μετά από εκτενείς διαπραγματεύσεις στα γραφεία του Διεθνούς Οργανισμού Εργασίας (ILO) στη Γενεύη, χαιρέτισε το ICS. Στο…
Ψηλά στην ατζέντα της Σεούλ φαίνεται να βρίσκεται η τόνωση της εγχώριας βιομηχανίας ημιαγωγών, καθώς η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας προανήγγειλε μέτρα στήριξης και…
Έπειτα από μία εβδομάδα σκληρών διαπραγματεύσεων, οι εργασίες της MEPC 83 τελεσφόρησαν, με τα κράτη-μέλη του IMO να συμφωνούν σε ορισμένα μεσοπρόθεσμα μέτρα για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ