Notations από τον αμερικανικό νηογνώμονα ABS που αναγνωρίζουν τις επενδύσεις που έχει πραγματοποιήσει σε τεχνολογίες απαλλαγής από τον άνθρακα για τα υπό παραγγελία δεξαμενόπλοια τύπου MR, εξασφάλισε η Capital Ship Management, ναυτιλιακή εταιρεία συμφερόντων της οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη.
O ABS ανέπτυξε τα notations με τη συμβολή της Capital κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος ναυπήγησης των πλοίων. Το notation HVSC-Ready αφορά πλοία που θα μπορούν να εξοπλιστούν στο μέλλον με συστήματα ηλεκτροδότησης από την ακτή και το notation Read-Assist Ready είναι για πλοία που θα είναι σε θέση να εξοπλισθούν με συστήματα αιολικής υποβοήθησης.
Τα notations, που μπορούν να εφαρμοστούν σε κάθε τύπο πλοίου, αναπτύχθηκαν για να υποστηρίξουν τις προσπάθειες της ναυτιλιακής βιομηχανίας που στοχεύουν στην απαλλαγή από τον άνθρακα και να αναγνωρίσουν τις επενδύσεις αειφορίας.
«Είναι υπέροχο να μπορείς να ανταμείβεις τη μελλοντική προσέγγιση της Capital με αυτά τα notations και είμαστε υπερήφανοι που μπορούμε να τους υποστηρίξουμε στο ταξίδι τους για την απαλλαγή από τον άνθρακα», δήλωσε ο Βασίλειος Κρουστάλλης, Senior Vice President του Global Business Development, του ABS, .
«Στην Capital, η καινοτομία και η τεχνολογική πρόοδος είναι οι οδηγοί μας όταν τοποθετούμε παραγγελίες για νέα πλοία. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον ABS που αναγνώρισε τις προσπάθειές μας να αμφισβητήσουμε τις καθιερωμένες έννοιες του σχεδιασμού και ελπίζουμε ότι σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλοι στην πορεία προς την απεξάρτηση από τον άνθρακα. Τα HVSC Ready και Wind-Assist Ready notations θα κάνουν αυτά τα υπερσύγχρονα πλοία να ξεχωρίσουν από τα υπόλοιπα και ελπίζουμε ότι θα συμβάλλουν στην προώθηση ακόμη περισσότερο της καινοτομίας», δήλωσε ο Νικόλας Βαπόρης, Τεχνικός Διευθυντής της Capital.
Το HVSC-Ready notation εκδόθηκε με την ανανέωση του ABS Guide for High Voltage Shore Connection, που δημοσιεύτηκε τον Ιούλιο, ενώ το Read-Assist Ready notation με την ανανέωση του ABS Guide for Wind Assisted Propulsion System Installation, που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο.
Ο όμιλος Capital ελέγχει σήμερα 103 πλοία, συμπεριλαμβανομένων 56 δεξαμενόπλοιων, εννέα LNG Carriers, 38 containerships και 4 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, συνολικής χωρητικότητας 7 εκατ. grt. Ο στόλος περιλαμβάνει και πλοία της εισηγμένης στον Nasdaq, Capital Product Partne
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε σταθερά επίπεδα παρέμειναν οι ναύλοι των LPG carriers την εβδομάδα με πέρας την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου, αναδεικνύοντας ότι η περίοδος σταθερότητας που έχει…
Μια νέα παραγγελία λαμβάνει χώρα στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Samsung Heavy Industries, με τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου να βρίσκεται στο επίκεντρο. Πιο συγκεκριμένα, η…
Έπειτα από 15 μήνες πολέμου στη Λωρίδα της Γάζας το Ισραήλ ανακοίνωσε ότι τέθηκε τελικά σήμερα στις 11:15 (τοπική ώρα και ώρα Ελλάδας) σε…
Τελετή ονοματοδοσίας για ένα ακόμα νεότευκτο car carrier της Höegh Autoliners έλαβε χώρα πρόσφατα στον τερματικό Taicang Haitong Auto Terminal στην Κίνα. Το «Höegh…
Το 2024 αποτέλεσε ένα δύσκολο έτος για την αγορά των LNG carriers, με τους ναύλους να υποχωρούν στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών. Το…
Στις 2 Αυγούστου 1956 καθελκύστηκε από τις εσχάρες των ναυπηγείων Brodogradiliste «III Maj» της Ριέκα το φορτηγό πλοίο «Mimina», για λογαριασμό του Οίκου Ευσταθίου.…
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας το 12μηνο του 2024 καταγράφοντας αύξηση 9,3% με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023.…
Με κάθε επισημότητα εκκίνησε πλέον η κατασκευή δύο μεγαλεπήβολων ενεργειακών έργων στην Κίνα, μετά την τελική επενδυτική απόφαση (FID) που έλαβαν πρόσφατα οι ενεργειακοί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ