
Η εταιρεία Höegh Autoliners, η οποία δραστηριοποιείται μεταξύ άλλων στον τομέα της θαλάσσιας μεταφοράς οχημάτων, υπέγραψε πρόσφατα επιστολή πρόθεσης συνεργασίας (LoI) με την China Merchants Heavy Industry (Jiangsu) Co. Ltd. (CMHI) για την κατασκευή μιας σειράς Aurora Class πλοίων πολλαπλών καυσίμων, τα οποία θα μπορούν στο μέλλον να καταναλώνουν και αμμωνία ως καύσιμο.
Σύμφωνα με τους όρους του LoI που υπεγράφη, τα δύο πρώτα πλοία της σειράς είναι προγραμματισμένα για παράδοση στο δεύτερο μισό του 2024. Τα πλοία της κατηγορίας Aurora διαθέτουν το notation «ammonia ready» του DNV, πράγμα που τα καθιστά τα πρώτα στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς οχημάτων τα οποία είναι προετοιμασμένα ώστε να μπορούν να καταναλώνουν ως καύσιμο αμμωνία ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα. Σε συνδυασμό με τη μεταφορική τους ικανότητα, που ανέρχεται στα 9.100 οχήματα, τα εν λόγω πλοία θα αποτελούν τα μεγαλύτερα και φιλικότερα προς το περιβάλλον πλοία μεταφοράς οχημάτων που έχουν ποτέ ναυπηγηθεί.
Η Höegh Autoliners έχει ένα αποδεδειγμένο ιστορικό ενεργειών απανθρακοποίησης των δραστηριοτήτων της. Από το 2008, η εταιρεία έχει επιτύχει μείωση της έντασης άνθρακα του στόλου της κατά 37% και βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο όσον αφορά την επίτευξη του στόχου του ΙΜΟ για μείωση των εκπομπών CO2 κατά 40% έως το 2030, ενώ φιλοδοξία της εταιρείας είναι η επίτευξη μηδενικών καθαρών εκπομπών έως το 2040.
Φωτό: www.hoeghautoliners.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ