
Φως στο τούνελ διαφαίνεται για την αμερικανική εταιρεία κρουαζιέρας Carnival Corporation, παρότι κατέγραψε ζημία ίση με $2,8 δισ. το γ΄ τρίμηνο του 2021, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία στις 24 Σεπτεμβρίου.
Υπενθυμίζεται πως ο κλάδος της κρουαζιέρας συγκαταλέγεται σε εκείνους που επλήγησαν περισσότερο από την πανδημία Covid-19, με τα δρομολόγιά της να αναβάλλονται επ’ αόριστον και μαζί τους να αναβάλλεται και η κερδοφορία της. Μετά από περισσότερο από ένα έτος εμποδίων και πονοκεφάλων για την Carnival, αλλά και για τον κλάδο γενικότερα, οι κρουαζιέρες πολυτελείας άρχισαν να επανέρχονται σταδιακά.
Ειδικότερα, η Carnival κατέγραψε κρατήσεις υψηλότερες του α΄ τριμήνου του 2021 κατά το γ΄ τρίμηνο του έτους. Ωστόσο, αυτές διαμορφώθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με το β΄ τρίμηνο του έτους, καθώς η αβεβαιότητα και ο φόβος όσον αφορά τη μετάλλαξη Δέλτα της πανδημίας επέδρασαν στις αποφάσεις των ταξιδιωτών.
Τα σημάδια πάντως είναι θετικά, καθώς τα ταξίδια που πραγματοποιήθηκαν το γ΄ τρίμηνο του έτους απέφεραν θετικές ταμειακές ροές και η εταιρεία αναμένει αυτή η τάση να διατηρηθεί στο μέλλον. Άλλωστε, οι συσσωρευμένες κρατήσεις για το β΄ εξάμηνο του 2022 είναι περισσότερες από εκείνες του αντίστοιχου διαστήματος το 2019, οι οποίες θεωρούνταν ιδιαίτερα ισχυρές. Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε πως στο γ΄ τρίμηνο η ρευστότητά της διαμορφώθηκε στα $7,8 δισ., η οποία θεωρείται αρκετή προκειμένου να επιτρέψει την πλήρη επιστροφή του στόλου της σε δράση.
Τέλος, οκτώ από τα εννέα brands της εταιρείας έχουν επιστρέψει σε λειτουργία, βάσει του σχεδίου σταδιακής επαναφοράς της. Σημειώνεται πως το 35% του στόλου εκτελεί αυτή την περίοδο δρομολόγια. Ακόμη, η Carnival Corporation προσβλέπει σε επιστροφή του 75% των πλοίων της στα δρομολόγια κρουαζιέρας μέχρι τον Ιούνιο του 2022.
Φωτό: Carnival Cruise Lines – Andy New/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ετήσια λίστα με τους πλουσιότερους ανθρώπους παγκοσμίως δημοσίευσε το Forbes. Για ακόμα ένα έτος, σημαντική είναι η παρουσία των Ελλήνων και δη εκείνων…
Σε ανοδική πορεία αναμένεται να κινηθεί η κατανάλωση πετρελαίου στην Κίνα το 2025. Ειδικότερα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Reuters, επικαλούμενο τις εκτιμήσεις ενός think…
Με φόντο τον στόχο της Ιαπωνίας να μετατρέψει τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στην κύρια μορφή ηλεκτροπαραγωγής έως το 2040, τρεις κορυφαίες ιαπωνικές εταιρείες, οι…
Το οικονομικό κλίμα ενισχύθηκε τον Μάρτιο, με τον σχετικό δείκτη να κλείνει στις 107,7 από τις 106,9 μονάδες τον προηγούμενο μήνα. Σύμφωνα με έρευνα…
Στις προοπτικές του αιθανίου ως εμπορεύματος εστιάζουν ολοένα και περισσότερες ναυτιλιακές εταιρείες, με τα αντίστοιχα πλοία να βρίσκονται στο επίκεντρο πληθώρας πρωτοβουλιών. Στο πλαίσιο…
Η πρόταση της Ουάσιγκτον για επιβολή τελών σε πλοία κινεζικής ναυπήγησης έχει προκαλέσει διχασμένες αντιδράσεις, ακόμα και εντός των συνόρων των ΗΠΑ. Η συγκεκριμένη…
Χαμόγελα για τους Αργεντινούς εξαγωγείς φέρνει το 2025, δεδομένου ότι, την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2025, οι εξαγωγές διαμορφώθηκαν σε υψηλό 10 ετών. Ειδικότερα, όπως αναφέρει…
Τον κρίσιμο ρόλο των λιμένων στην υποστήριξη των προσπαθειών αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, με στόχο την επίτευξη μηδενικών εκπομπών έως το 2050, υπογραμμίζει πρόσφατη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ