
O γενικός γραμματέας του ΙΜΟ και ο γενικός διευθυντής του ILO (International Labour Organization) εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση, καλώντας λιμάνια και παράκτια κράτη να διευκολύνουν την άμεση αποβίβαση των ναυτικών για την παροχή ιατρικής περίθαλψης, να αναγνωρίσουν τους ναυτικούς ως key workers και να τους δώσουν προτεραιότητα για τους εμβολιασμούς.
Στην κοινή ανακοίνωση των Kitack Lim και Guy Rider τονίζεται ότι οι ναυτικοί αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες σε ό,τι αφορά την πρόσβασή τους σε ιατρική φροντίδα και σημειώνεται ότι «είναι ηθική υποχρέωση να διασφαλιστεί ότι οι ναυτικοί έχουν πρόσβαση σε ιατρική φροντίδα στη στεριά, χωρίς καθυστέρηση, όποτε τη χρειαστούν και να επεκταθεί η ιατρική βοήθεια στα πλοία».
«Η λήψη τέτοιας φροντίδας είναι ζήτημα ζωής και θανάτου για τους ναυτικούς που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας ενόσω εργάζονται στα πλοία. Η διεθνής κοινότητα θα πρέπει να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της για να υποστηρίξει αυτούς οι οποίοι έχουν διατηρήσει ομαλή την παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού υπό συνθήκες πανδημίας τους τελευταίους 18 μήνες και συνεχίζουν να το κάνουν, παρά τις τεράστιες προσωπικές δυσκολίες», σημειώνουν ο γενικός γραμματέας του ΙΜΟ και ο γενικός διευθυντής του ILO.
Οι επικεφαλής των δύο οργανισμών καλούν τις κυβερνήσεις να αναγνωρίσουν τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι εργαζόμενοι στις θαλάσσιες μεταφορές, χάρη στον οποίο διευκολύνεται το παγκόσμιο εμπόριο. Τέλος, κάνουν έκκληση, όπου είναι εφικτό, οι ναυτικοί να έχουν προτεραιότητα στους εμβολιασμούς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ