
Η AD Ports Group, σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, υπέγραψε συμφωνία με την Aqaba Development Corporation για τη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου τερματικού κρουαζιέρας στο Marsa Zayed στην Άκαμπα. Πρόκειται για την πρώτη λιμενική επένδυση της AD Ports Group στο Χασεμιτικό Βασίλειο της Ιορδανίας και την πρώτη εγκατάσταση κρουαζιέρας που αναπτύσσει εκτός των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Ο νέος τερματικός σταθμός κρουαζιέρας στο λιμάνι της Άκαμπα φιλοδοξεί να αποτελέσει πόλο έλξης κρουαζιερόπλοιων και επιβατών που επιθυμούν να επισκεφθούν την Ερυθρά Θάλασσα, αλλά και σημαντικό πόλο έλξης για τους κατοίκους της πόλης, καθώς θα προσφέρει ένα ευρύ φάσμα τουριστικών, εμπορικών και ψυχαγωγικών υπηρεσιών.
Ο Mohamed Juma Al Shamisi, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου AD Ports Group, υποστήριξε πως η δημιουργία και η λειτουργία ενός νέου τερματικού κρουαζιέρας στο Marsa Zayed θα αποτελέσει ένα σημαντικό ορόσημο για τους ταχέως αναπτυσσόμενους τομείς της κρουαζιέρας και του τουρισμού στην Ιορδανία, ενώ συμπλήρωσε πως η κατασκευή του εν λόγω τερματικού αποτελεί το πρώτο από τα πολλά έργα βελτίωσης που έχουν προγραμματιστεί.
Από την πλευρά του, ο Hussein Alsafadi, διευθύνων σύμβουλος της Aqaba Development Corporation, δήλωσε πως η ανάπτυξη του τερματικού κρουαζιέρας στην Άκαμπα θα υποστηρίξει σημαντικά την ανάπτυξη του τουριστικού τομέα στην Ιορδανία. Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε, το νέο τερματικό «θα διευκολύνει τη μετακίνηση των επιβατών κρουαζιέρας που φτάνουν από χώρες της Μεσογείου και της Ευρώπης, οι οποίοι επιθυμούν να επισκεφθούν το «Χρυσό Τρίγωνο της Ιορδανίας. Από το έρημο τοπίο του Wadi Rum μέχρι τις αμμώδεις παραλίες της Άκαμπα και την αρχαία πόλη της Πέτρας, το Χρυσό Τρίγωνο θεωρείται από πολλούς ένας από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς στην Ιορδανία».
Μέσα από την εν λόγω συνεργασία, αναμένεται ότι θα προωθηθεί και θα ενισχυθεί περαιτέρω το τουριστικό προφίλ της Ιορδανίας, και ειδικότερα της Άκαμπα, ως σημαντικού περιφερειακού κόμβου, ενώ θα δημιουργηθούν και νέες θέσεις εργασίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ