
Σε παραγγελία οκτώ car carriers αποφάσισε να προχωρήσει η “K” Line, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, τα οκτώ πλοία θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 7.000 αυτοκινήτων και θα καταναλώνουν LNG για την κίνησή τους. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ των ετών χρήσης 2023 και 2025.
Η ιαπωνική εταιρεία έχει προβεί σε συμφωνία με τρία διαφορετικά ναυπηγεία για την κατασκευή των πλοίων. Βάσει αυτής της συμφωνίας, η “K” Line θα προμηθευτεί δύο φιλικά προς το περιβάλλον car carriers τελευταίας τεχνολογίας από το κάθε ναυπηγείο. Τα εν λόγω ναυπηγεία είναι τα Nihon Shipyard Co., Shin Kurushima Dockyard Co. και China Merchants Jinling Shipyard (Nanjing) Co.
Επιπλέον, τα φιλικά προς το περιβάλλον πλοία νέας γενιάς αναμένεται να προσφέρουν σημαντικά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τα παραδοσιακά πλοία κατανάλωσης HFO. Ειδικότερα, μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα κατά 25-30%, μείωση των εκπομπών οξειδίων του θείου (SOx) κατά σχεδόν 100%, αλλά και μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 80-90%. Οι μειώσεις αυτές καθίστανται εφικτές λόγω της κατανάλωσης LNG και της χρήσης συστημάτων EGR (Exhaust Gas Recirculation).
Τέλος, σημειώνεται πως η “K” Line σχεδιάζει την εκτεταμένη χρήση του LNG ή και άλλων φιλικών προς το περιβάλλον καυσίμων, προκειμένου να επιτύχει τους περιβαλλοντικούς στόχους που έχει θέσει στο σχέδιό της «“K” Line Environmental Vision 2050».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ