Το ευρωπαϊκό υποκατάστημα της Techcross υπέγραψε σύμβαση για την εγκατάσταση συστήματος διαχείρισης θαλάσσιου έρματος στον στόλο της Anthony Veder Rederijzaken BV , του κορυφαίου ολλανδικού μεταφορέα φυσικού αερίου.
Μέσω αυτής της παραγγελίας, τα 13 gas carriers της Anthony θα εξοπλιστούν με ένα σύστημα διαχείρισης θαλάσσιου έρματος άμεσης ηλεκτρόλυσης, το ECS. Ανάλογα με το μέγεθος του πλοίου, προϊόντα 300 έως 450 τόνων θα παραδοθούν διαδοχικά έως το 2024, και η παράδοση στο πρώτο πλοίο θα ξεκινήσει αμέσως από το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Η Anthony ιδρύθηκε το 1937 και αποτελεί ναυτιλιακή εταιρεία που ειδικεύεται στη μεταφορά πετροχημικών προϊόντων όπως το φυσικό αέριο, το LNG και το υγραέριο, παρέχοντας σταθερές και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες παγκοσμίως. Επί του παρόντος, λειτουργούν 31 πλοία και για να συμμορφωθούν με τον νόμο διαχείρισης θαλάσσιου έρματος που θεσπίστηκε από τον ΙΜΟ, διάφορα συστήματα διαχείρισης νερού έρματος έχουν καταχωρηθεί ως υποψήφια από το 2019 και έχουν εξεταστεί διεξοδικά τα κατάλληλα προϊόντα.
Ο κύριος καθοριστικός παράγοντας αυτήν τη στιγμή ήταν το χαμηλό κόστος συντήρησης και λειτουργίας (OPEX). Καθώς το σύστημα διαχείρισης του έρματος χρησιμοποιείται για μεγάλο χρονικό διάστημα καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του πλοίου, ακόμα και αν το αρχικό κόστος αγοράς είναι χαμηλό, αλλά τα ανταλλακτικά ή το OPEX είναι υψηλά, το συνολικό κόστος που χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια ζωής του συστήματος τελικά θα αυξηθεί σημαντικά. Λαμβάνοντας υπόψη αυτό, το ECS από την Techcross έλαβε υψηλές αξιολογήσεις για τη χαμηλή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και το χαμηλό OPEX με μία μόνο επεξεργασία κατά τη διάρκεια της διαδικασίας έρματος, καθώς και ως ημι-μόνιμο προϊόν που δεν απαιτεί αντικατάσταση ξεχωριστού εξοπλισμού κατά τη διάρκεια της περιόδου χρήσης.
“Καθώς παρέχουμε εγκατάσταση και εξυπηρέτηση συστήματος τα επόμενα χρόνια, ελπίζουμε να διατηρήσουμε μια συνεχή και σταθερή συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών”, δήλωσε ο εκπρόσωπος του ευρωπαϊκού υποκαταστήματος Techcross. Εν τω μεταξύ, η Techcross προωθεί με το σύνθημα “SAVE OPEX SAVE EARTH” από τις αρχές του τρέχοντος έτους, με χαμηλό OPEX και βολική συντήρηση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τον φιλόδοξο στόχο της TotalEnegies, που προσβλέπει την αποανθρακοποίηση των ευρωπαϊκών διυλιστηρίων της έως το 2030, χαρακτηρίζεται η νέα συμφωνία που…
Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη και η αυτοματοποίηση ενισχύουν πλέον την παρουσία τους σε κάθε τομέα της παγκόσμιας οικονομίας, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας προσβλέπουν…
Σε 27.106 ανήλθαν οι εγγραφές νέων επιχειρήσεων (ενάρξεις λειτουργίας επιχειρήσεων) στη χώρα το γ’ τρίμηνο εφέτος, παρουσιάζοντας αύξηση 16,1% σε σχέση με το γ’…
Οι προεκλογικές δεσμεύσεις Τραμπ στον τομέα της ενέργειας φαίνεται ότι θα ανοίξουν ένα νέο παράθυρο ευκαιριών για την αγορά του LNG, σημειώνει πρόσφατη ανάλυση…
Παρά τις δυσκολίες, η ελληνική οικονομία το 2023 έδειξε σημάδια ανθεκτικότητας, στηριζόμενη από συνετές δημοσιονομικές πολιτικές και μέτρια αύξηση της παραγωγικότητας. Αυτό επισημαίνει το…
Παράταση των εθελούσιων περιορισμών στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+ βλέπει η Goldman Sachs τους ερχόμενους μήνες. Ειδικότερα, βάσει του Reuters, η πρόσφατη αποδυνάμωση των…
Ολοένα πιο πρωταγωνιστικός είναι ο ρόλος των κύριων εμπορικών πλοίων στο μείγμα των παραγγελιών. Πιο συγκεκριμένα, βάσει δεδομένων της πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied,…
«Shipping Beyond Borders» ήταν ο τίτλος του 19ου Ετήσιου Forum του ICS στην Αθήνα, όπου πληθώρα έμπειρων επαγγελματιών με διαφορετικές ειδικεύσεις στο ευρύτερο φάσμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ