
«Η ναυτιλιακή κοινότητα δεσμεύεται για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής», τονίζει σε συνέντευξή του ο Kitack Lim, Γενικός Γραμματέας του ΙΜΟ, στο πλαίσιο του London International Shipping Week.
Στη συνέντευξή του ο Γενικός Γραμματέας του ΙΜΟ υπογραμμίζει τις συλλογικές προσπάθειες του κλάδου στον δρόμο προς την απανθρακοποίηση. Ερωτηθείς για την κριτική που δέχεται ο ΙΜΟ σε ό,τι αφορά την ταχύτητα με την οποία δρα, ο ίδιος κάνει ειδική αναφορά στον EEXI, στον CII και στο carbon index rating system, το οποίο «είναι ένα άνευ προηγουμένου σχήμα στην ιστορία του ΙΜΟ και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον ιδιωτικό τομέα ως κίνητρο για απανθρακοποίηση έως το 2023».
«Σύμφωνα με την αρχική μας πολιτική, το 2018, αναμένεται να αναβαθμίσουμε τις φιλοδοξίες και τους στόχους μας και να υιοθετήσουμε περαιτέρω μέτρα για την επίλυση ζητημάτων της κλιματικής αλλαγής. Συνεπώς, είμαστε στον σωστό δρόμο», τονίζει ο κ. Lim.
Την ίδια ώρα, εξηγεί πως ο ΙΜΟ υποστηρίζει τις προσπάθειες για την ανάπτυξη και την εφαρμογή νέων τεχνολογιών και εναλλακτικών καυσίμων, σκιαγραφώντας τα παγκόσμια projects, τα οποία στοχεύουν στο να διασφαλιστεί ότι «κανείς δεν μένει πίσω» στη μετάβαση αυτή της ναυτιλίας.
Ο Γενικός Γραμματέας του ΙΜΟ τονίζει, τέλος, ότι οι ραγδαίες αυτές αλλαγές θα αποτελέσουν ένα παράθυρο ευκαιρίας για την προστασία του περιβάλλοντος αλλά και για την ανάπτυξη της ίδιας της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Μπορείτε να δείτε τη συνέντευξη του Kitack Lim παρακάτω:
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ