Μεγαλώνει η λίστα με τους μεγάλους διαμεταφορείς (forwarders) που μισθώνουν δικά τους αεροσκάφη προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των φορτωτών, οι οποίοι, μετά την πανδημία, επιζητούν τόσο ταχύτητα όσο και διαθέσιμη χωρητικότητα για τη μεταφορά των εμπορευμάτων τους.
Η εταιρεία διαμεταφορών Geodis ανακοίνωσε και αυτή τη μακροχρόνια μίσθωση ενός μετασκευασμένου εμπορευματικού αεροσκάφους τύπου Α300-300. Με δεδομένη την αυξημένη ζήτηση για εναέριες εμπορευματικές μεταφορές και τη μειωμένη διαθέσιμη χωρητικότητα στην αγορά, η Geodis προέβη για πρώτη φορά στη μίσθωση του δικού της αεροσκάφους, προκειμένου να καταπολεμήσει τις ελλείψεις χωρητικότητας αλλά και για να αναβαθμίσει τις εναέριες εμπορευματικές της υπηρεσίες, παρέχοντας βιώσιμες λύσεις μεταφοράς μεταξύ Ευρώπης, Αμερικής και Ασίας.
Η Geodis σχεδιάζει αρχικώς το Α300-300 να πετάει μεταξύ Άμστερνταμ, Λονδίνου και Σικάγο τρεις φορές την εβδομάδα, ωστόσο όσο προχωράμε προς την περίοδο αιχμής, το αεροσκάφος θα εκτελεί επίσης δρομολόγια μεταξύ Ευρώπης (Άμστερνταμ) και Ασίας (Χονγκ Κονγκ). Τέλος, το αεροσκάφος θα διατίθεται και στους πελάτες της εταιρείας για την αποκλειστική μεταφορά των εμπορευμάτων τους.
Σύμφωνα με τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο της Geodis, κ. Martin-Neuville: «H παρεχόμενη εναέρια υπηρεσία AirDirect της Geodis έχει εκτελέσει έως τώρα πάνω από 650 πτήσεις τσάρτερ μεταξύ Ασίας, Ευρώπης, Βόρειας και Νότιας Αμερικής, προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες μεταφοράς των πελατών της ανά τον κόσμο. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, «η εμπειρία που αποκτήθηκε από αυτές τις πτήσεις μάς οδήγησε στη μίσθωση του δικού μας εμπορευματικού αεροσκάφους». Το γεγονός αυτό «θα παρέχει στους πελάτες αξιόπιστο πρόγραμμα πτήσεων, υπό τον επιχειρησιακό έλεγχο της Geodis, το οποίο θα τους βοηθήσει να ξεπεράσουν τους σημαντικούς περιορισμούς και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εφοδιαστικές τους αλυσίδες».
Φωτό: geodis.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εκλογή του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την προσεχή τριετία έλαβε χώρα κατά τις αρχαιρεσίες της Πέμπτης 6 Φεβρουαρίου 2025.…
Η ραγδαία ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων και των κυβερνήσεων έχει φέρει στο προσκήνιο την ανάγκη για ισχυρή κυβερνοασφάλεια. Οι κυβερνοεπιθέσεις δεν είναι πλέον απλώς μια…
Αναδιατάξεις στους κινεζικούς λιμένες έχουν επιφέρει οι εμπορικές «αψιμαχίες» με επίκεντρο τις ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, Ιρανοί πωλητές επιχειρούν να προσαρμοστούν στις αμερικανικές κυρώσεις, μεταφέροντας τις…
Σε πτωτική πορεία βρίσκονται οι αποστολές αμερικανικού άνθρακα προς την Ευρώπη, καθώς η καθίζηση του 2024 εκτιμάται ότι θα επιμείνει και το νέο έτος.…
Οι προκλήσεις επιμένουν για την αγορά των LNG carriers και το 2025 με το outlook να παραμένει θολό ελέω πληθώρας παραδόσεων πλοίων τα επόμενα…
Στρατηγική συνεργασία για την ανάπτυξη μιας βιομηχανικής κλίμακας μονάδας ηλεκτρόλυσης νερού, η οποία θα παράγει πράσινο υδρογόνο στο χημικό πάρκο Delfzijl της Βόρειας Ολλανδίας…
Περιορισμένες, σε σύγκριση με το 2024, είναι οι παραγγελίες πλοίων που έχουν τοποθετηθεί φέτος. Πιο συγκεκριμένα, βάσει σχετικής έκθεσης της VesselsValue, τον Ιανουάριο του…
Η ενεργειακή μετάβαση των οδικών μεταφορών βρίσκεται στο επίκεντρο πληθώρας πρωτοβουλιών, με σημαίνουσες εταιρείες να στρέφουν την προσοχή τους στις αναπτυσσόμενες προοπτικές της Κίνας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ