Αύξηση 28,9% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Ιούλιο εφέτος, καθώς η αύξηση της αξίας των εισαγωγών (23,7%) ήταν υψηλότερη εκείνης των εξαγωγών (20,7%).
Ειδικότερα, με βάση τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τις εμπορευματικές συναλλαγές:
Η συνολική αξία των εισαγωγών- αφίξεων ανήλθε στο ποσό των 5.651,2 εκατ. ευρώ έναντι 4.570,3 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 23,7% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 413,5 εκατ. ευρώ ή 11,1%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 421,1 εκατ. ευρώ ή 11,4%).
Η συνολική αξία των εξαγωγών- αποστολών ανήλθε στο ποσό των 3.530,2 εκατ. ευρώ έναντι 2.924,4 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 20,7% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 251,4 εκατ. ευρώ ή 10,7%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 261,3 εκατ. ευρώ ή 11,2%).
Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 2.121,0 εκατ. ευρώ έναντι 1.645,9 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 28,9% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 162,1 εκατ. ευρώ ή 11,9%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 159,8 εκατ. ευρώ ή 11,7%).
Το 7μηνο, η συνολική αξία των εισαγωγών- αφίξεων ανήλθε στο ποσό των 34.504,7 εκατ. ευρώ έναντι 28.314,5 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα του 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 21,9% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 3.882,8 εκατ. ευρώ ή 17,1%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 3.906,2 εκατ. ευρώ ή 17,3%).
Η συνολική αξία των εξαγωγών- αποστολών ανήλθε στο ποσό των 22.116,9 εκατ. ευρώ έναντι 17.732,2 εκατ. ευρώ το 7μηνο του 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 24,7% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 2.518,5 εκατ. ευρώ ή 18,1%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 2.505,9 εκατ. ευρώ ή 18,1%).
Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 12.387,8 εκατ. ευρώ έναντι 10.582,3 εκατ. ευρώ το 7μηνο του 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 17,1% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 1.364,3 εκατ. ευρώ ή 15,5%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 1.400,3 εκατ. ευρώ ή 16,1%).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη ναυπηγική βιομηχανία των ΗΠΑ εισέρχεται δυναμικά ο νοτιοκορεατικός κολοσσός Hanwha Ocean, καθώς πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξαγορά αμερικανικού ναυπηγείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρακτορείο…
Ανακατατάξεις (και) στην αγορά πετρελαίου αναμένεται να επιφέρει προσεχώς η επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ, καθώς η επιστροφή του στον Λευκό…
H επίμονη νωχελικότητα της ναυλαγοράς των LNG carriers είναι εμφανής τις τελευταίες εβδομάδες. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης…
Στο τεύχος της 15ης Μαΐου 1980, τα Ναυτικά Χρονικά, στη στήλη των Τεχνικών Θεμάτων, κατέγραψαν την είδηση της ολοκλήρωσης της μετασκευής του υπερωκεανίου «France»…
O καπτ. Δημήτρης Ματθαίου επανεκλέχτηκε πρόεδρος του Green Award Foundation για την επόμενη τριετία. Η επανεκλογή που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του…
Ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ απειλεί πλέον την Ευρωπαϊκή Ένωση με τελωνειακούς δασμούς, αν δεν μειώσει το τεράστιο εμπορικό έλλειμμά της με…
O Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ, μέλος της Holcim, υπέγραψε την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου σύμβαση μελέτης Βασικού Σχεδιασμού (Front End Engineering & Design – FEED) με την…
Ορόσημο στον δρόμο προς την αποανθρακοποίηση των δραστηριοτήτων της και την ευρεία ανάπτυξη της παραγωγής πράσινου υδρογόνου στη Γερμανία αποτελεί η τελική επενδυτική απόφαση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ