H ιαπωνική εταιρεία Kawasaki Heavy Industries ανακοίνωσε, τη Δευτέρα 23 Αυγούστου, πως θα κατασκευάσει ένα πλοίο διπλού καυσίμου, κατανάλωσης LPG, για λογαριασμό της ιαπωνικής ναυτιλιακής εταιρείας “K” Line, το οποίο θα διαθέτει διπλή μεταφορική ικανότητα, καθώς θα μπορεί να μεταφέρει LPG και LAG (υγροποιημένη αμμωνία).
Ειδικότερα, το πλοίο θα διαθέτει ξεχωριστές δεξαμενές, σχεδιασμένες έτσι ώστε να μπορεί να μεταφέρει ταυτόχρονα και τα δύο φορτία. Η κατασκευή του πλοίου, του οποίου η συνολική μεταφορική ικανότητα είναι ίση με 86.700 κυβικά μέτρα, αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2023.
Η απόκτηση του εν λόγω πλοίου συνεισφέρει στην προώθηση της ατζέντας της “K” Line για βιώσιμη ανάπτυξη, καθώς η κατανάλωση του LPG παράγει λιγότερους ρύπους σε σύγκριση με την κατανάλωση πετρελαίου. Εκτός αυτού, επιτρέπει στην “K” Line να επεκταθεί περαιτέρω στην αγορά του LPG και ταυτόχρονα να εισέλθει στην αναδυόμενη αγορά της μεταφοράς αμμωνίας.
Ένα ακόμα χαρακτηριστικό του εν λόγω πλοίου είναι η αυξημένη χωρητικότητα των δεξαμενών, σε σύγκριση με παραδοσιακά πλοία μεταφοράς LPG, κάτι που επετεύχθη δίχως σημαντικές αλλαγές στο μήκος, στο πλάτος ή σε λοιπές προδιαγραφές του πλοίου.
Τέλος, έχοντας τη δυνατότητα κατανάλωσης πετρελαίου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο και LPG, το πλοίο πληροί τις προδιαγραφές που αφορούν τη μείωση των εκπομπών οξειδίου του θείου, τις οποίες έχει θέσει ο IMO, καθώς και τις απαιτήσεις της Phase 3 του Energy Efficiency Design Index (EEDI) του IMO, οι οποίες προβλέπεται να γίνουν αυστηρότερες όσον αφορά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από το 2022 και έπειτα.
Φωτο: global.kawasaki.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Συνέντευξη του κ. Χρήστου Σταϊκούρα, υπουργού Υποδομών και Μεταφορών
Ένα χαμηλότερο, από τα αρχικά πλάνα, ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων το 2025 είναι πιθανό να καταστήσει πολύ πιο δύσκολη την επίτευξη των στόχων της…
Την κατασκευή τριών νέων αιολικών πάρκων, συνολικής ισχύος περίπου 100MW, ανακοίνωσε η ΔΕΗ Ανανεώσιμες στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της δυναμικής ανάπτυξης του χαρτοφυλακίου ΑΠE…
Ανοδική πορεία χαράσσει ο ελληνικός εμπορικός στόλος, καθώς τον Σεπτέμβριο η δύναμή του αυξήθηκε κατά 0,4% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ. Υπενθυμίζεται,…
Περιορισμένες ήταν οι μεταβολές που σημειώθηκαν στη ναυλαγορά των containerships την εβδομάδα με πέρας την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου, με τον σχετικό δείκτη της Drewry,…
Άνεμος αισιοδοξίας πνέει τις τελευταίες εβδομάδες στην αγορά των bulk carriers, καθώς η τόνωση της ναυλαγοράς των Capesizes συντέλεσε στην ανάκαμψη του κύριου δείκτη…
Τέλος σε μια σειρά εκούσιων περικοπών της παραγωγής στη διάρκεια του τρέχοντος έτους φαίνεται να βάζουν οι εταιρείες φυσικού αερίου των ΗΠΑ, εν αναμονή…
Ισχυρή ανάπτυξη κατέγραψαν τα οικονομικά μεγέθη των εταιρειών διαχείρισης containerships το γ΄ τρίμηνο εν μέσω αναταραχών στην Ερυθρά Θάλασσα και ανόδου της παγκόσμιας ζήτησης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ