
H ιαπωνική εταιρεία Kawasaki Heavy Industries ανακοίνωσε, τη Δευτέρα 23 Αυγούστου, πως θα κατασκευάσει ένα πλοίο διπλού καυσίμου, κατανάλωσης LPG, για λογαριασμό της ιαπωνικής ναυτιλιακής εταιρείας “K” Line, το οποίο θα διαθέτει διπλή μεταφορική ικανότητα, καθώς θα μπορεί να μεταφέρει LPG και LAG (υγροποιημένη αμμωνία).
Ειδικότερα, το πλοίο θα διαθέτει ξεχωριστές δεξαμενές, σχεδιασμένες έτσι ώστε να μπορεί να μεταφέρει ταυτόχρονα και τα δύο φορτία. Η κατασκευή του πλοίου, του οποίου η συνολική μεταφορική ικανότητα είναι ίση με 86.700 κυβικά μέτρα, αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2023.
Η απόκτηση του εν λόγω πλοίου συνεισφέρει στην προώθηση της ατζέντας της “K” Line για βιώσιμη ανάπτυξη, καθώς η κατανάλωση του LPG παράγει λιγότερους ρύπους σε σύγκριση με την κατανάλωση πετρελαίου. Εκτός αυτού, επιτρέπει στην “K” Line να επεκταθεί περαιτέρω στην αγορά του LPG και ταυτόχρονα να εισέλθει στην αναδυόμενη αγορά της μεταφοράς αμμωνίας.
Ένα ακόμα χαρακτηριστικό του εν λόγω πλοίου είναι η αυξημένη χωρητικότητα των δεξαμενών, σε σύγκριση με παραδοσιακά πλοία μεταφοράς LPG, κάτι που επετεύχθη δίχως σημαντικές αλλαγές στο μήκος, στο πλάτος ή σε λοιπές προδιαγραφές του πλοίου.
Τέλος, έχοντας τη δυνατότητα κατανάλωσης πετρελαίου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο και LPG, το πλοίο πληροί τις προδιαγραφές που αφορούν τη μείωση των εκπομπών οξειδίου του θείου, τις οποίες έχει θέσει ο IMO, καθώς και τις απαιτήσεις της Phase 3 του Energy Efficiency Design Index (EEDI) του IMO, οι οποίες προβλέπεται να γίνουν αυστηρότερες όσον αφορά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από το 2022 και έπειτα.
Φωτο: global.kawasaki.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ