Ο RINA ανακοίνωσε, την Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου, την εξαγορά ολόκληρου του μετοχικού πακέτου της Logimatic Solutions, μιας ηγετικής εταιρείας λογισμικού, με έδρα στη Δανία. Η εταιρεία, με κύκλο εργασιών περίπου 6 εκατομμύρια ευρώ, θα ενσωματωθεί πλήρως στον RINA και οι περίπου 50 υπάλληλοί της θα συνεχίσουν υπό την υπάρχουσα δομή, από τα γραφεία της Δανίας, της Σιγκαπούρης και της Χιλής.
Η εξαγορά αυτή, πραγματοποιείται σύμφωνα με το στρατηγικό πλάνο του RINA και θα ενισχύσει τις γνώσεις της εταιρείας σχετικά με τις ψηφιακές λύσεις, παρέχοντας υποστήριξη στους πελάτες για την αποτελεσματική και βιώσιμη λειτουργία της επιχείρησής τους.
Αυτή η κίνηση θα προσθέσει το SERTICA στο χαρτοφυλάκιο ναυτιλιακών υπηρεσιών του RINA, ενώ τα INEXTIA, FOTODOK and RENOMATIC έρχονται να συμπληρώσουν τις υπηρεσίες του RINA στους τομείς τις ενέργειας και της βιομηχανίας. Το SERTICA αποτελεί εργαλείο διαχείρισης στόλου και ενσωματώνει ένα μεγάλο εύρος λειτουργιών, ενοτήτων και χαρακτηριστικών για όλους τους τομείς των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Παρέχοντας έλεγχο της συντήρησης του στόλου, της διαχείρισης προμηθειών και των HSQE ενοτήτων, επιτρέπει τη αποτελεσματική παρακολούθηση, καθώς και τον έλεγχο και περιορισμό του κόστους.
Ο Ugo Salerno, CEO του RINA, ανέφερε, “Η Logimatic Solutions είναι ένα τέλειο ταίριασμα για εμάς, αφού συμπληρώνει την πρότασή μας στις ψηφιακές εφαρμογές και βελτιώνει τη θέση μας στην αγορά, όσον αφορά τη γεωγραφική εγγύτητα από τους πελάτες μας. Το SERTICA Fleet Management Software κατέχει μια εξαιρετική φήμη και είναι ήδη εγκατεστημένο σε πάνω από 1400 πλοία παγκοσμίως”.
Ο Lars Riisberg, CEO της Logimatic Solutions, ανέφερε, “Όταν ο RINA μας παρουσίασε τη στρατηγική του για προσφορά παγκοσμίου κλάσης ψηφιακών λύσεων, είδα μια πραγματική ευκαιρία. Ειλικρινά πιστεύω πως τα προϊόντα και ο οργανισμός μας αξίζει αυτήν την ευκαιρία να μεγαλώσει περαιτέρω μαζί με μια δυνατή πολυεθνική εταιρεία. Διατηρούμε μία στενή επαφή με τους πελάτες μας, και αυτό, είναι κάτι που μπορώ να πω σίγουρα πως δε θα αλλάξει”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοένα κεντρικότερος καθίσταται ο ρόλος των πλοίων εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία, με το 2024 να μην αποτελεί εξαίρεση. Στο πλαίσιο αυτό, οι παραλαβές του…
Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα εν μέσω σημαντικών προκλήσεων επέδειξε ο κλάδος των bulk carriers πέρυσι, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο εορταστικό μήνυμα ο νέος πρόεδρος της…
Κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, και κυρίως στις δεκαετίες που ακολούθησαν τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η ναυτιλιακή βιομηχανία βίωσε μια σειρά…
Φινλανδικό δικαστήριο απέρριψε σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου το αίτημα για την απελευθέρωση του πετρελαιοφόρου δεξαμενοπλοίου που σύμφωνα με την αστυνομία θεωρείται ύποπτο για τις…
Στον πυρήνα των εξελίξεων της ναυπηγικής βιομηχανίας, που υπόσχονται μηδενικές εκπομπές άνθρακα, παραμένει η χρήση αμμωνίας ως καυσίμου. Η αμμωνία, σε συνδυασμό με την…
Ως «σωσίβιο» έναντι της υπερπροσφοράς μεταφορικής ικανότητας λειτούργησαν οι αναδρομολογήσεις containerships από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας το 2024, σύμφωνα με την Alphaliner. Το…
Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα…
Την ύστατη προσπάθεια ώστε να αποφευχθεί ένας νέος γύρος απεργιών, που θα παραλύσει τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ και του Κόλπου του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ