
Οι εταιρείες All American Marine, Inc. (AAM) και SWITCH Maritime (SWITCH) ανακοίνωσαν την καθέλκυση του «Sea Change», ενός ηλεκτρικού επιβατηγού πλοίου μήκους 21 μ. και χωρητικότητας 75 επιβατών, που θα τροφοδοτείται από κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Το πλοίο, το οποίο θα εκτελεί δρομολόγια στον Κόλπο της Καλιφόρνιας, θα αποτελεί το πρώτο πλοίο στις ΗΠΑ που θα χρησιμοποιεί αποκλειστικά κυψέλες καυσίμου για την πρόωσή του, σηματοδοτώντας ένα ιστορικό βήμα για τη μετάβαση της αμερικανικής ναυτιλιακής βιομηχανίας προς ένα βιώσιμο μέλλον.
Η ναυπήγηση του πλοίου χρηματοδοτήθηκε με ιδιωτικά κεφάλαια από τη SWITCH, μια εταιρεία επενδύσεων η οποία στοχεύει στη δημιουργία του πρώτου στόλου στις ΗΠΑ από πλοία μηδενικών εκπομπών άνθρακα, προκειμένου να επιταχύνει την απανθρακοποίηση και την ενεργειακή μετάβαση της αμερικανικής ναυτιλίας. Για τη ναυπήγηση του πλοίου επιλέχθηκε η AAM, ως κορυφαίος κατασκευαστής υβριδικών-ηλεκτρικών πλοίων στις ΗΠΑ, με μεγάλη εμπειρία στην κατασκευή πλοίων υψηλής ποιότητας.
Το «Sea Change» είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα ισχύος κυψελών καυσίμου υδρογόνου της εταιρείας Zero Emissions Industries, το οποίο περιλαμβάνει κυψέλες καυσίμου Cummins ισχύος 360 kW και δεξαμενές αποθήκευσης καυσίμου υδρογόνου της εταιρείας Hexagon, χωρητικότητας 246 κιλών. Το εν λόγω σύστημα συνδέεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 100 kWh της εταιρείας XALT, καθώς και με το σύστημα ηλεκτρικής πρόωσης του πλοίου, ισχύος 2x 300 kW, το οποίο παρέχει η BAE Systems.
Φωτό: www.switchmaritime.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη διάψευση της πληροφορίας ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες ετοιμάζονται να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τις στρατιωτικές εγκαταστάσεις στην Αλεξανδρούπολη προχώρησε αξιωματούχος του αμερικανικού Υπουργείου ‘Αμυνας.…
Πτωτική αναμένεται να είναι η πορεία των ρωσικών εξαγωγών σιταριού τους επόμενους μήνες, εξέλιξη που δύναται να επιδράσει θετικά στα Panamax bulk carriers. Ειδικότερα,…
Σε έγκριση της προκήρυξης διεθνούς οργανισμού για την παραχώρηση δικαιωμάτων έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων στις θαλάσσιες περιοχές «Α2» και «Νότια της Πελοποννήσου», στην περιοχή…
Την εκκίνηση της παραγωγής από τη δεύτερη φάση ανάπτυξης του πεδίου πετρελαίου «Luda 5-2 North Oilfield» ανακοίνωσε την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου η κινεζική εταιρεία…
Το ναυτιλιακό cluster «Maritime Hellas», μία πρωτοβουλία η οποία υποστηρίζεται από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς (ΕΒΕΠ), ήταν…
Αλλαγή δεδομένων για τους πλοιοκτήτες που θα θελήσουν να διαλύσουν παλιά πλοία φέρνει ο Διεθνής Κανονισμός για την ορθή περιβαλλοντικά ανακύκλωση πλοίων (Σύμβαση του…
Καθώς η Διώρυγα του Σουέζ μετρά τις πληγές της από τον περιορισμό των διελεύσεων, ελέω των επιθέσεων των μαχητών Χούθι, η Αρχή της διώρυγας…
Σε ρότα υπεργιγάντωσης βρίσκεται η ενεργειακή αγορά της Ινδίας, καθώς η κρατική εταιρεία ενέργειας της χώρας προχωρά σε συνέργειες με κολοσσούς του κλάδου, οι…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ