Με τη βελτίωση της εικόνας της παγκόσμιας ναυπηγικής αγοράς οι παραγγελίες για νεότευκτα πλοία έχουν φτάσει στα υψηλότερα επίπεδα από το 2008. Καθώς οι περισσότερες παραγγελίες πλοίων αφορούν ναυπηγεία της Νότιας Κορέας, της Κίνας και της Ιαπωνίας, οι παραγγελίες για το σύστημα επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος της Techcross βρίσκονται σε αρκετά υψηλά επίπεδα, σημειώνοντας μάλιστα αξιοσημείωτες επιδόσεις στην εγχώρια αγορά της Νότιας Κορέας.
Στη Νότια Κορέα, οι λεγόμενοι ‘’Big 3” – Hyundai Heavy Industries Group, DSME και Samsung Heavy Industries, καθώς και άλλα μεσαίου μεγέθους ναυπηγεία όπως τα STX, Daehan Shipbuilding and Dae Sun Shipbuilding & Engineering, πρωταγωνιστούν στην ναυπηγική αγορά. Σύμφωνα με την Clarksons Research, περίπου το 43% των παραγγελιών στο πρώτο μισό του 2021 έγινε σε ναυπηγεία της Κορέας, με την Κίνα να ηγείται κατέχοντας το 45% των παραγγελιών. Η εταιρεία Techcross έχει εξασφαλίσει παραγγελίες από όλα τα λεγόμενα “Big 3” ναυπηγεία, καθώς και από τρία από τα μεσαίου μεγέθους ναυπηγεία της Κορέας, αποτελώντας έτσι τον μοναδικό κατασκευαστή συστημάτων επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος στον κόσμο, ο οποίος έχει εξασφαλίσει συνεργασία με έξι κορεάτικα ναυπηγεία.
Ο λόγος για τη συνεχιζόμενη επιτυχία της Techcross είναι τόσο η απόδοση του συστήματος της εταιρείας όσο και η ικανότητά της να τηρεί το χρονοδιάγραμμα παράδοσης. Καθώς η παραγωγική ικανότητα και το χρονοδιάγραμμα εγκατάστασης αποτελούν πλέον σημαντικούς παράγοντες λόγω της τρέχουσας αύξησης των παραγγελιών για συστήματα επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος, η μονάδα παραγωγής της Techcross στο Busan μπορεί να παράξει περισσότερες από 3.300 μονάδες ετησίως, προσφέροντας ένα σημαντικό πλεονέκτημα στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας. Οι περισσότερες πρόσφατες πωλήσεις της Techcross αφορούν πλοία μεγάλης αξίας όπως VLCCs και LNGCs, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά την υπεροχή των προϊόντων της, σε συνδιασμό με την τεχνική αριστεία των νοτιοκορεάτικων ναυπηγείων.
Η Techcross αναμένεται να επιτύχει ρεκόρ πωλήσεων το 2021, ξεπερνώντας τις πωλήσεις αξίας 230 δισεκατομμυρίων Γουόν του προηγούμενου έτος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τον φιλόδοξο στόχο της TotalEnegies, που προσβλέπει την αποανθρακοποίηση των ευρωπαϊκών διυλιστηρίων της έως το 2030, χαρακτηρίζεται η νέα συμφωνία που…
Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη και η αυτοματοποίηση ενισχύουν πλέον την παρουσία τους σε κάθε τομέα της παγκόσμιας οικονομίας, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας προσβλέπουν…
Σε 27.106 ανήλθαν οι εγγραφές νέων επιχειρήσεων (ενάρξεις λειτουργίας επιχειρήσεων) στη χώρα το γ’ τρίμηνο εφέτος, παρουσιάζοντας αύξηση 16,1% σε σχέση με το γ’…
Οι προεκλογικές δεσμεύσεις Τραμπ στον τομέα της ενέργειας φαίνεται ότι θα ανοίξουν ένα νέο παράθυρο ευκαιριών για την αγορά του LNG, σημειώνει πρόσφατη ανάλυση…
Παρά τις δυσκολίες, η ελληνική οικονομία το 2023 έδειξε σημάδια ανθεκτικότητας, στηριζόμενη από συνετές δημοσιονομικές πολιτικές και μέτρια αύξηση της παραγωγικότητας. Αυτό επισημαίνει το…
Παράταση των εθελούσιων περιορισμών στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+ βλέπει η Goldman Sachs τους ερχόμενους μήνες. Ειδικότερα, βάσει του Reuters, η πρόσφατη αποδυνάμωση των…
Ολοένα πιο πρωταγωνιστικός είναι ο ρόλος των κύριων εμπορικών πλοίων στο μείγμα των παραγγελιών. Πιο συγκεκριμένα, βάσει δεδομένων της πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied,…
«Shipping Beyond Borders» ήταν ο τίτλος του 19ου Ετήσιου Forum του ICS στην Αθήνα, όπου πληθώρα έμπειρων επαγγελματιών με διαφορετικές ειδικεύσεις στο ευρύτερο φάσμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ