
Οι εταιρείες Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) και Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., Ltd. (DSME) πραγματοποίησαν με επιτυχία την επίδειξη του συστήματος Cryo-Powered Regas, που προορίζεται για FSRUs, στο ναυπηγείο Okpo της DSME.
Ο ρόλος ενός FSRU είναι η επαναεριοποίηση του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) μέσω ανταλλαγής θερμότητας. Στο παρελθόν, η ενέργεια που απελευθερωνόταν από τη διαδικασία επαναεριοποίησης του LNG (cold energy) δεν αξιοποιούνταν από τα FSRUs. Με την εγκατάσταση του συστήματος Cryo-Powered Regas η ενέργεια που απελευθερώνεται κατά την επαναεριοποίηση του LNG μεταφέρεται σε ένα άλλο θερμαντικό μέσο, παράγοντας ατμό, ο οποίος εκτονώνεται σε έναν στρόβιλο για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, με αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου αλλά και των εκπομπών CO2 του FSRU.
Η δοκιμή που πραγματοποίησαν οι MOL και DSME, χρησιμοποιώντας ένα σύστημα Cryo-Powered Regas μικρής κλίμακας και μια στροβιλογεννήτρια την οποία σχεδίασε και κατασκεύασε η Mitsubishi Heavy Industries Marine Machinery & Equipment Co., Ltd., επιβεβαίωσε πως το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, με δυνατότητα μείωσης έως και κατά 50% σε μέγιστη ονομαστική παροχή της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 ενός τελευταίας τεχνολογίας FSRU, σε σύγκριση με τα συμβατικά FSRUs που υπάρχουν σήμερα.
Η εισαγωγή φιλικότερων προς το περιβάλλον και οικονομικότερων, από άποψη κατανάλωσης καυσίμου, FSRUs είναι μία από τις πρωτοβουλίες «Enhancement of Energy-Saving Technologies» που αναπτύσσει η MOL για την επίτευξη των στόχων του Περιβαλλοντικού Οράματος 2.1 του ομίλου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σεισμός 6,2 βαθμών σημειώθηκε σήμερα στις 12:49 κοντά στην Κωνσταντινούπολη, ανακοίνωσε η υπηρεσία Αντιμετώπισης Φυσικών Καταστροφών και Εκτάκτων Καταστάσεων της Τουρκίας (AFAD). Η σεισμική…
Τις ανησυχίες του για τα απόνερα του καθεστώτος λιμενικών τελών σε κινεζικά πλοία, το οποίο ανακοίνωσε πρόσφατα η αμερικανική κρατική διοίκηση, εξέφρασε το World…
Στην κατασκευή ενός νέου τερματικού σταθμού στο Ceyhan στα Άδανα της Τουρκίας προχωρά η Stolthaven Terminals, θυγατρική της νορβηγικής Stolt-Nielsen, σε συνεργασία με τη…
Τα ινδικά διυλιστήρια συνεχίζουν να εισάγουν ασταμάτητα το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, από πλευράς κόστους, ρωσικό αργό. Το γεγονός αυτό, υποστηρίζει δημοσίευμα του Reuters, ώθησε το…
Ευοίωνα είναι τα μηνύματα για τη ναυσιπλοΐα στον Ρήνο, καθώς οι έντονες βροχοπτώσεις κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Πάσχα συνέβαλαν στη σημαντική άνοδο…
Μια νέα τεχνολογία δεξαμενής για τη μεταφορά ναυτιλιακών καυσίμων βρίσκεται στο επίκεντρο της πρόσφατης Έγκρισης επί της Αρχής (AiP) που χορήγησε ο αμερικανικός νηογνώμονας…
Το ανελέητο οικονομικό σφυροκόπημα των ΗΠΑ στο Ιράν συνεχίζεται, με την Ουάσιγκτον να θέτει στο στόχαστρο και το LPG. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του…
Η κυβερνοασφάλεια αποτελεί πλέον έναν από τους πιο κρίσιμους τομείς, καθώς τα πλοία, τα λιμάνια και τα συστήματα διαχείρισης βρίσκονται ολοένα και περισσότερο στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ