
O τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του δημοφιλούς και επιτυχημένου της κινητήρα διπλού καυσίμου Wärtsilä 20DF. Η νέα έκδοση του κινητήρα χαρακτηρίζεται από αυξημένη παραγόμενη ισχύ ενώ έχει μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Επιπλέον, προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία καυσίμου, επιτρέποντας την κατανάλωση φυσικού αερίου με αριθμό μεθανίου (MN) έως και 65, χωρίς να επηρεάζεται η μέγιστη παραγόμενη ισχύς του κινητήρα.
Η ισχύς του κινητήρα ανά κύλινδρο αυξάνεται από τα 185 στα 195 kW, ενώ η ολίσθηση μεθανίου περιορίζεται κατά 40%, μειώνοντας έτσι δραστικά τις εκπομπές CO2 του κινητήρα. Επιπλέον, το υπάρχον σύστημα ελέγχου του κινητήρα Wärtsilä 20DF αντικαθίσταται από το ολοκληρωμένου σύστημα αυτοματισμού Wärtsilä UNIC, ενώ και η κατανάλωση ενέργειας μειώνεται κατά 3%. Για εφαρμογές παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, η εταιρεία εισάγει την τεχνολογία απομόνωσης κυλίνδρων, συνδυάζοντας τον έλεγχο της ροπής με την απενεργοποίηση κυλίνδρων προκειμένου να πετύχει βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου σε χαμηλά φορτία λειτουργίας.
Ο Lars Anderson, Διευθυντής του τμήματος Διαχείρισης Προϊόντων και Υποστήριξης Πωλήσεων της Wärtsilä Marine Power ανέφερε σχετικά: “Η Wärtsilä καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να υποστηρίξει τους πελάτες της, αυξάνοντας την αποδοτικότητα των προϊόντων της, μειώνοντας τα λειτουργικά τους κόστη αλλά και το ανθρακικό αποτύπωμα της λειτουργίας τους. Η τελευταία έκδοση του Wärtsilä 20DF πετυχαίνει όλες αυτές τις φιλοδοξίες και αποτελεί μια θετική εξέλιξη για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.”
Φωτό: Wartsila
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η ψηφιακή μεταρρύθμιση του ελληνικού νηολογίου συνεχίζεται, με νέες λειτουργίες να εντάσσονται στο niologio.gov.gr, απλοποιώντας περαιτέρω τις διαδικασίες και μειώνοντας τη γραφειοκρατία. Η πλατφόρμα,…
Η διάσπαση της αμμωνίας (Ammonia Cracking) αποτελεί μια διαδικασία παραγωγής καθαρού υδρογόνου, απαλλαγμένου από εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO₂). Μία από τις πλέον υποσχόμενες…
Η τιμή του χρυσού ξεπέρασε για πρώτη φορά τα 3.000 δολάρια η ουγγιά, καθώς το πολύτιμο αυτό μέταλλο αποτελεί αξία-καταφύγιο απέναντι στους γεωπολιτικούς φόβους…
Η Capital Gas Ship Management Corp. ολοκλήρωσε με επιτυχία τη διαδικασία εγγραφής του LNG/C «ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ» στο ελληνικό νηολόγιο. Το LNG/C «ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ» πλέον ταξιδεύει σε…
Καθώς ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας παίρνει «φωτιά» και το «κύμα» των εισαγωγικών δασμών σε βασικούς εμπορικούς εταίρους των ΗΠΑ συνεχίζεται, οι αμερικανικές εισαγωγές παρουσιάζουν…
Αισιοδοξία για τη ναυτιλιακή κίνηση κατά μήκος του Βορείου Περάσματος το 2025 αποπνέουν οι πρόσφατες δηλώσεις αξιωματούχων της ρωσικής κυβέρνησης. Σύμφωνα με δημοσίευμα του…
Την ενίσχυση της διμερούς συνεργασίας τους στην ενέργεια, και δη στο φυσικό αέριο, καλοβλέπουν Κάιρο και Άγκυρα. Ειδικότερα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του τουρκικού πρακτορείου…
Μόνο 1 στους 6 πλοιοκτήτες κατανοούν πώς ένα πλοίο λειτουργεί με ασφάλεια έναντι των κυβερνοεπιθέσεων κατά την παράδοση, ενώ μόλις το 17% των ναυπηγείων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ