
Η εταιρία διαχείρισης των γερμανικών σιδηροδρόμων Deutsche Bahn κάλεσε σήμερα τους μηχανοδηγούς να τερματίσουν την απεργία τους, η οποία μπαίνει στην τρίτη της ημέρα και έχει προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στις μετακινήσεις επιβατών και εμπορευμάτων σε όλη τη χώρα.
Η απεργία, που ξεκίνησε με τα εμπορικά τρένα την Τρίτη το βράδυ και αναμένεται να διαρκέσει έως αύριο το πρωί, είχε ως αποτέλεσμα χιλιάδες συρμοί να ακινητοποιηθούν σε όλη τη χώρα.
Περίπου το 20-30% των τοπικών δρομολόγιων και ένα τέταρτο των δρομολογίων μεγάλης απόστασης συνέχισαν να πραγματοποιούνται σήμερα, όπως ανακοίνωσε η Deutsche Bahn.
Το συνδικάτο μηχανοδηγών τρένων GDL ανακοίνωσε την απεργία μετά την κατάρρευση των μισθολογικών διαπραγματεύσεων με τη διοίκηση της Deutsche Bahn. Το GDL ζητά μισθολογική αύξηση της τάξης περίπου του 3,2% και έκτακτο επίδομα λόγω κορονοϊού ύψους 600 ευρώ.
Η Deutsche Bahn είπε ότι η θέση της σε ό,τι αφορά το μισθολογικό ζήτημα είναι «αρκετά κοντά» σε αυτή του συνδικάτου, καλώντας το να επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.
«Κάνουμε έκκληση στο GDL να σταματήσει τις απεργίες και να επιστρέψει σε μια υπεύθυνη λύση», δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος της Deutsche Bahn Άχιμ Στράους.
Η κίνηση επιβατικών και εμπορευματικών αμαξοστοιχιών παρέλυσε σε όλη τη Γερμανία στις 11 Αυγούστου λόγω της απεργίας των μηχανοδηγών τρένων με το συνδικάτο τους να ζητά καλύτερη μισθολογική πρόταση από την εταιρία λειτουργίας των σιδηροδρόμων Deutsche Bahn.
Η απεργία πραγματοποιείται ενώ υπάρχει αυξημένη ζήτηση για σιδηροδρομικές υπηρεσίες ύστερα από τη χαλάρωση των περιορισμών του κορονοϊού και ενώ κορυφώνεται η θερινή περίοδος των σχολικών διακοπών. Σε σταθμούς σε όλη τη Γερμανία υπάρχαν επιβάτες που ανέμεναν τους συρμούς που είχαν καθυστερήσει.
Ο εκπρόσωπος της Deutsche Bahn Άχιμ Στράους δήλωσε ότι η εταιρία προσπαθεί να πραγματοποιεί ένα στα τέσσερα προγραμματισμένα δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων και να έχει τουλάχιστον ένα δρομολόγιο κάθε δύο ώρες μεταξύ μεγάλων πόλεων.
«Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να πάει ο κόσμος στον προορισμό του σήμερα», δήλωσε ο Στράους, καλώντας τους ταξιδιώτες να αναβάλουν τις περιττές μετακινήσεις.
Το γερμανικό συνδικάτο GDL θα αποφασίσει την επόμενη εβδομάδα εάν και πότε θα συνεχίσει την απεργία του στη Deutsche Bahn μετά την κατάρρευση των μισθολογικών διαπραγματεύσεων με την κρατική εταιρία, δήλωσε σήμερα ο επικεφαλής του Κλάους Βεζέλσκι στο δίκτυο ZDF.
Ο Βεζέλσκι δήλωσε ότι οι πρώτες ώρες της απεργίας, που ξεκίνησε στις 02.00 τοπική ώρα (03.00 ώρα Ελλάδας) σήμερα, ήταν επιτυχημένες. Λόγω της απεργίας περίπου 700 τρένα ακινητοποιήθηκαν.
«Πρέπει να πω με σαφήνεια ότι οι συνάδελφοί μας απεργούν με πολύ πειθαρχημένο τρόπο», δήλωσε ο Βεζέλσκι στο Reuters, προσθέτοντας ότι το συνδικάτο θα επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μόνο εάν η Deutsche Bahn υποβάλει βελτιωμένη προσφορά.
Το GDL ζητά μισθολογικές αυξήσεις της τάξης του 3,2% και έκτακτο επίδομα λόγω κορονοϊού ύψους 600 ευρώ.
Οικονομολόγοι και ομάδες άσκησης πίεσης λένε ότι η απεργία στις εμπορευματομεταφορές θα επιτείνει τα προβλήματα που ήδη υπάρχουν στην εφοδιαστική αλυσίδα της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής οικονομίας.
Ο Σύνδεσμος Γερμανικών Αυτοκινητοβιομηχανιών (VDA) είπε ότι η απεργία θα δημιουργήσει αβεβαιότητες και θα πλήξει τις επιχειρήσεις επιμελητείας, που πασχίζουν να ανακάμψουν από την κρίση του κορονοϊού.
«Εάν η απεργία διαρκέσει περισσότερο, μπορεί να προκύψουν σημαντικά κόστη για τις εταιρίες καθώς η διατάραξη των εφοδιαστικών αλυσίδων μπορεί γρήγορα να οδηγήσει σε παύση της παραγωγής», δήλωσε ο πρόεδρος του VDA Χίλντεγκαρντ Μίλερ στο Reuters.
Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ