
Το Estrella Superyacht, μήκους 342 ποδιών, είναι το σκάφος υπερπολυτελείας που σχεδίασε η Yeojin Jung. Το Estrella φαίνεται να έχει αποκτήσει ζωή από κάποιο έργο επιστημονικής φαντασίας. Πολλοί, άλλωστε, έχουν αναφερθεί στις ομοιότητες που παρουσιάζει με σκάφη της διάσημης σειράς ταινιών Star Wars.
Το αγοραστικό κοινό του δημιουργήματος της Yeojin Jung, η οποία κατάγεται από τη Νότια Κορέα, είναι ιδιαίτερα ευκατάστατοι άνθρωποι, στους οποίους αποδίδεται το ακρωνύμιο UHNWIs (Ultra High Net Worth Individuals). Πάντως, οι επίδοξοι αγοραστές του Estrella θα πρέπει να δείξουν υπομονή, καθώς το φουτουριστικό superyacht δεν βρίσκεται ακόμη σε γραμμή παραγωγής. Για την ώρα, δεν είναι γνωστό κατά πόσο το σκάφος θα παραχθεί, έστω και μελλοντικά.
Ίσως το πιο ελκυστικό χαρακτηριστικό του πλοίου είναι ο σχεδιασμός του, ο οποίος περιλαμβάνει τρία ενωμένα κύτη, επιτρέποντας έτσι στους επιβαίνοντες να παρατηρούν τον ωκεανό από διάφορες οπτικές γωνίες. Τα τρία μέρη του yacht ενώνονται μέσω της γέφυρας, προσφέροντας μια δυναμική και επαναστατική προσέγγιση στα ταξίδια με yacht.
Έχοντας προβλέψει ανησυχίες που ενδέχεται να προκύψουν από τον σχεδιασμό του σκάφους, ειδικότερα προβλήματα ευστάθειας που δύνανται να προκληθούν λόγω του διαχωρισμού του σε τρία κύτη, η Yeojin Jung εξόπλισε κατάλληλα το Estrella. Συγκεκριμένα, σταθεροποιητές θα τοποθετηθούν στο yacht, τόσο στο «κύριο σώμα» του όσο και σε καθένα από τα «πλαϊνά» κύτη.
Επιπλέον, τα κύτη είναι κατασκευασμένα από ελαφρύ αλουμίνιο και το σκάφος είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί με έναν υβριδικό κινητήρα ντίζελ. Στόχος είναι το Estrella να κινείται με ταχύτητα 15 κόμβων.
Το Estrella διακρίθηκε για τον σχεδιασμό του, με την Yeojin Jung να δηλώνει πως το δημιούργημά της αποτελεί προοίμιο της νέας εποχής σκαφών πολυτελείας.
Φωτό: Yeojin Jung
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Πακιστάν έκλεισε σήμερα τον εναέριο χώρο του για όλα τα ινδικά αεροσκάφη, μια σημαντική εξέλιξη που διέκοψε πολλές διεθνείς πτήσεις και έφερε τα…
Περίπου 82.000 λίτρα πετρελαίου διέρρευσαν στον Δούναβη κατά τη μεταφορά σε φορτηγίδα, περίπου 20 χιλιόμετρα από το Βελιγράδι, προκαλώντας κίνδυνο ρύπανσης του ποταμού, τόνισε…
Το πρώτο «Repowering Αιολικών Πάρκων» στην Ελλάδα ολοκληρώθηκε πρόσφατα από την ΔΕΗ Ανανεώσιμες, η οποία προχώρησε σε αντικατάσταση παλιών ανεμογεννητριών που ολοκλήρωσαν τον κύκλο…
Καθώς οι προοπτικές της παγκόσμιας οικονομίας και του κλάδου μεταφορών παραμένουν θολές, επικρατεί προβληματισμός για το μέλλον της ζήτησης για αερομεταφορές τους επόμενους μήνες.…
Στον απόηχο της επίσημης ανακοίνωσης των ΗΠΑ για την επιβολή λιμενικών τελών σε κινεζικά πλοία, η ναυτιλία τακτικών γραμμών αναγκάζεται να προσαρμοστεί στη νέα…
Σε ρότα ανάπτυξης εξακολουθεί να βρίσκεται η αιολική ενέργεια παγκοσμίως, με το 2024 να αποτελεί έτος-ορόσημο για τον κλάδο. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του…
Διαχειρίστριες εταιρείες και ναυπηγεία της Νότιας Κορέας φαίνεται πως θα ευνοηθούν από τα λιμενικά τέλη των ΗΠΑ στα κινεζικά πλοία, που ανακοινώθηκαν πρόσφατα στο…
Καθώς η εμπορική «κόντρα» Πεκίνου-Ουάσιγκτον μαίνεται, οι εισαγωγές αμερικανικής σόγιας από την Κίνα αυξήθηκαν με γοργούς ρυθμούς κατά τη διάρκεια του Μαρτίου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ