
Η ITF (Ιnternational Transport Workers’ Federation) κάνει έκκληση για την άμεση απελευθέρωση και τον επαναπατρισμό του πληρώματος του «MV Wakashio», που κρατείται από τις αρχές του Μαυρικίου πάνω από έναν χρόνο.
Την περασμένη εβδομάδα έκλεισε ένας χρόνος από την προσάραξη του πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου και της περιβαλλοντικής καταστροφής στις ακτές του Μαυρικίου.
Ο David Heindel, πρόεδρος της ITF για τους ναυτικούς, εκφράζει τη βαθιά του ανησυχία για τη μεταχείριση των ναυτικών του «Wakashio» από τις αρχές του Μαυρικίου όλο αυτό το διάστημα και κάνει λόγο για απουσία κατάλληλων νομικών διαδικασιών για την ευθύνη του πληρώματος στην προσάραξη του πλοίου.
Μάλιστα, επιστολή του κ. Heindel και του γενικού γραμματέα της ITF, Stephen Cotton, προς τις αρχές του Μαυρικίου τονίζει: «Επί του παρόντος, στην πλειονότητα των ναυτικών του “Wakashio” δεν έχει απαγγελθεί κατηγορία και παρ’ όλα αυτά δεν μπορούν να φύγουν από τον Μαυρίκιο. Ως εκ τούτου, ορισμένοι από τους ναυτικούς δεν έχουν δει τις οικογένειές τους για πάνω από δύο χρόνια. Και αυτό διότι, πριν από το ναυτικό ατύχημα πέρυσι τον Ιούλιο, κάποια από τα μέλη του πληρώματος βρίσκονταν στο πλοίο περισσότερο από δώδεκα μήνες».
Φωτό: Reunion Region/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ