
Η εταιρεία διαχείρισης τερματικών PSA, με έδρα τη Σιγκαπούρη, σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εξέδωσε, ανακοίνωσε τη σύναψη συμφωνίας με την JWD InfoLogistics (JWD), βάσει της οποίας η JWD θα αποκτήσει σε δύο στάδια μερίδιο έως και 20% στο τερματικό εμπορευματοκιβωτίων Eastern Sea Laem Chabang Terminal (ESCO). Από το 2003 η PSA είναι μέτοχος στο τερματικό της ESCO στην Ταϊλάνδη, το οποίο, πέραν της διαχείρισης, προσφέρει και υπηρεσίες κατά μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας. Πιο συγκεκριμένα, η ESCO διαχειρίζεται το τερματικό Β3 στο λιμάνι Laem καθώς και ένα αποθηκευτικό κέντρο στο ενδοχώριο τερματικό Lat Krabang Inland Container Depot (LICD), μέσω του οποίου προσφέρει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών logistics, οι οποίες περιλαμβάνουν τη διαχείριση και την αποθήκευση εμπορευματοκιβωτίων, υπηρεσίες διατροπικής μεταφοράς καθώς και εκτελωνισμούς.
Σε αυτό το πλαίσιο, η JWD, η οποία αποτελεί μια εταιρεία παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών logistics με παρουσία στην Ταϊλάνδη και στη Νοτιοανατολική Ασία, θα εργαστεί με την PSA προκειμένου να αναπτύξουν καινοτόμες και βιώσιμες εμπορευματικές λύσεις, και να δημιουργήσουν από κοινού ένα οικοσύστημα logistics στο διαδίκτυο (το αποκαλούμενο Internet of Logistics), το οποίο θα επιτρέψει τη διασύνδεση και τη διαλειτουργικότητα των διάφορων μεταφορικών κόμβων μέσα από την υποστήριξη πρωτοβουλιών που προωθούν την ψηφιοποίηση.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η συνεργασία μεταξύ της PSA, η οποία αποτελεί τον μεγαλύτερο διαχειριστή τερματικών παγκοσμίως, και της JWD, η οποία είναι μια αξιόπιστη και εξειδικευμένη εταιρεία στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών logistics, αναμένεται ότι θα ενισχύσει περαιτέρω τη στρατηγική θέση που κατέχει η ESCO ως ολοκληρωμένος πάροχος υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους.
Φωτό: Sergio Suza/ Unspash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το LNG εδραιώνει τη θέση του ως εναλλακτικό καύσιμο για τα πλοία του παγκόσμιου στόλου. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Intermodal, πλέον…
Από την πρώτη εμφάνισή τους, στα μέσα του 19ου αιώνα, μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του 1950, τα υπερωκεάνια πλοία θα διαδραμάτιζαν πρωταγωνιστικό…
O στόλος containerships κατανάλωσης μεθανόλης της Maersk συνεχίζει να αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς. Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Maersk, την Πέμπτη 27 Μαρτίου…
Θετικές παραμένουν οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των υγραεριοφόρων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι ναύλοι των VLGCs μεταφορικής ικανότητας…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου Pure Car and Truck Carrier (PCTC) γνωστοποίησε πρόσφατα o Noatum Maritime, ο ναυτιλιακός βραχίονας του ομίλου AD Ports Group. Σύμφωνα…
Σχεδόν δώδεκα δεξαμενόπλοια με ιρανικό αργό, τα οποία υπόκεινται σε κυρώσεις από τις ΗΠΑ, αναμένουν στα ανοικτά της Μαλαισίας, ενώ ορισμένα από αυτά βρίσκονται…
Η συνεργασία της MSC Cruises και του ναυπηγείου Chantiers de l’Atlantique βαίνει δυναμικά. Την Πέμπτη 27 Μαρτίου, στη Saint-Nazaire της Γαλλίας, έλαβαν χώρα ταυτόχρονα…
Η Ρωσία προχωρά στην κατασκευή ενός νέου ναυπηγείου, το οποίο θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στη στρατηγική της Μόσχας για τις μεταφορές στην Αρκτική. Ειδικότερα,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ