Ως πρωτοπόρος στην τεχνολογία ηλεκτρόλυσης η οποία εφαρμόζεται στα συστήματα επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος, η Techcross αριθμεί σήμερα 3.762 εγκαταστάσεις και παραδόσεις του καινοτόμου της συστήματος Electro-Cleen System (ECS).
Εκτός από τα σημαντικά πλεονεκτήματα που προσφέρει το ECS, όπως το ότι δεν απαιτείται φιλτράρισμα του νερού, το μικρό περιβαλλοντικό του αποτύπωμα ,η ευελιξία εγκατάστασης και η ανταγωνιστική του τιμή σε συνδυασμό με ένα παγκόσμιο δίκτυο after sales υπηρεσιών, ένας ακόμη παράγοντας που συμβάλλει στην επιτυχία του συστήματος είναι η παροχή καινοτόμων λύσεων εγκατάστασης για διάφορετικούς τύπους πλοίων, ελαχιστοποιώντας τα CAPEX και OPEX, μέσω διαρκούς έρευνας και ανάπτυξης.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η διαχείριση του έρματος που αποθηκεύεται στην πρυμναία δεξαμενή ζυγοστάθμισης (After Peak Tank -APT) των δεξαμενόπλοιων. Στο κομμάτι αυτό η Techcross παρέχει μια καινοτόμο διάταξη εγκατάστασης BWTS η οποία απαλλάσσει τους πλοιοκτήτες από την ανάγκη εγκατάστασης ξεχωριστής μονάδας επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος για το APT, εξοικονομώντας τους έτσι περισσότερα από 100 χιλιάδες δολάρια που θα κόστιζε μια τέτοια επιπλέον εγκατάσταση.
Στην περίπτωση πάλι δεξαμενόπλοιων με βυθιζόμενες αντλίες, στα οποία γενικά εγκαθίστανται συστήματα επεξεργασίας έρματος ανθεκτικά στις εκρήξεις σε ειδικά σχεδιασμένους χώρους στο κατάστρωμα με αρκετά μεγάλο κόστος εγκατάστασης, η Techcross προσφέρει μια πατενταρισμένη εναλλακτική λύση. Η λύση αυτή περιλαμβάνει την εγκατάσταση ενός απλού συστήματος BWTS στο μηχανοστάσιο, αξιοποιώντας τις αντλίες φωτιάς/γενικής χρήσης ή και προσθέτοντας επιπλέον αντλίες έρματος για τις διαδικασίες ερματισμού, και χρησιμοποιώντας τις βυθιζόμενες αντλίες μόνο για τις διαδικασίες αφερματισμού. Η εν λόγω λύση παρέχει τεράστια οφέλη στους πλοιοκτήτες τόσο σε θέματα ασφάλειας όσο και σε ότι αφορά τα κόστη αγοράς και εγκατάστασης του συστήματος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τον φιλόδοξο στόχο της TotalEnegies, που προσβλέπει την αποανθρακοποίηση των ευρωπαϊκών διυλιστηρίων της έως το 2030, χαρακτηρίζεται η νέα συμφωνία που…
Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη και η αυτοματοποίηση ενισχύουν πλέον την παρουσία τους σε κάθε τομέα της παγκόσμιας οικονομίας, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας προσβλέπουν…
Σε 27.106 ανήλθαν οι εγγραφές νέων επιχειρήσεων (ενάρξεις λειτουργίας επιχειρήσεων) στη χώρα το γ’ τρίμηνο εφέτος, παρουσιάζοντας αύξηση 16,1% σε σχέση με το γ’…
Οι προεκλογικές δεσμεύσεις Τραμπ στον τομέα της ενέργειας φαίνεται ότι θα ανοίξουν ένα νέο παράθυρο ευκαιριών για την αγορά του LNG, σημειώνει πρόσφατη ανάλυση…
Παρά τις δυσκολίες, η ελληνική οικονομία το 2023 έδειξε σημάδια ανθεκτικότητας, στηριζόμενη από συνετές δημοσιονομικές πολιτικές και μέτρια αύξηση της παραγωγικότητας. Αυτό επισημαίνει το…
Παράταση των εθελούσιων περιορισμών στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+ βλέπει η Goldman Sachs τους ερχόμενους μήνες. Ειδικότερα, βάσει του Reuters, η πρόσφατη αποδυνάμωση των…
Ολοένα πιο πρωταγωνιστικός είναι ο ρόλος των κύριων εμπορικών πλοίων στο μείγμα των παραγγελιών. Πιο συγκεκριμένα, βάσει δεδομένων της πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied,…
«Shipping Beyond Borders» ήταν ο τίτλος του 19ου Ετήσιου Forum του ICS στην Αθήνα, όπου πληθώρα έμπειρων επαγγελματιών με διαφορετικές ειδικεύσεις στο ευρύτερο φάσμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ