Δύο μέλη πληρώματος, ένας Βρετανός και ένας Ρουμάνος, σκοτώθηκαν, όταν ένα δεξαμενόπλοιο μεταφοράς πετρελαϊκών προϊόντων, το οποίο διαχειρίζεται η ισραηλινή εταιρεία Zodiac Maritime, δέχθηκε επίθεση χθες στα ανοικτά των ακτών του Ομάν, έγινε σήμερα γνωστό από την εταιρεία.
Η εταιρεία Zodiac, με έδρα το Λονδίνο, ανέφερε στον ιστότοπό της ότι η επίθεση στην Αραβική Θάλασσα εναντίον του Mercer Street, ενός τάνκερ ιαπωνικής ιδιοκτησίας με σημαία Λιβερίας, ερευνάται.
Νωρίτερα σήμερα, περιέγραψε το περιστατικό ως πιθανή πειρατεία, όμως ο ιστότοπος θαλάσσιων επιχειρήσεων United Kingdom Maritime Trade Operations (UKMTO), ένας οργανισμός που μάχεται κατά της πειρατείας και τελεί υπό την εποπτεία του βρετανικού πολεμικού ναυτικού, είπε πως δεν πρόκειται για πειρατεία.
«…Μια έρευνα για το περιστατικό βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε στενά με την UKMTO και άλλες σχετιζόμενες αρχές», σημείωσε η εταιρεία Zodiac, ιδιοκτησίας του Ισραηλινού επιχειρηματία Εγιάλ Οφέρ, ο οποίος βρίσκεται στην 197η θέση της κατάταξης των πλουσιότερων ανθρώπων του Forbes, με περιουσία που εκτιμάται στα 11,3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Επισήμανε πως «δεν έχει γνώση για κάποιον τραυματισμό μεταξύ άλλων μελών του προσωπικού», πέραν των μελών του πληρώματος από τη Βρετανία και τη Ρουμανία που σκοτώθηκαν.
Η UKMTO είπε ότι το δεξαμενόπλοιο έπλεε σε απόσταση 152 ναυτικών μιλίων βορειοανατολικά του λιμανιού Ντουκμ του Ομάν, όταν δέχθηκε την επίθεση.
Σύμφωνα με τη Zodiac, το πλοίο ταξιδεύει τώρα υπό τον έλεγχο του πληρώματός του προς έναν ασφαλή προορισμό, με τη συνοδεία ενός πολεμικού πλοίου των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τον ιστότοπο εντοπισμού πλοίων Refinitiv, το Mercer Street, ένα μεσαίου μεγέθους τάνκερ, κατευθύνεται στο λιμάνι Φουτζάιρα, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, από το Νταρ ες Σαλάμ, στην Τανζανία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό αρχείου
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περιορισμένες ήταν οι μεταβολές που σημειώθηκαν στη ναυλαγορά των containerships την εβδομάδα με πέρας την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου, με τον σχετικό δείκτη της Drewry,…
Άνεμος αισιοδοξίας πνέει τις τελευταίες εβδομάδες στην αγορά των bulk carriers, καθώς η τόνωση της ναυλαγοράς των Capesizes συντέλεσε στην ανάκαμψη του κύριου δείκτη…
Τέλος σε μια σειρά εκούσιων περικοπών της παραγωγής στη διάρκεια του τρέχοντος έτους φαίνεται να βάζουν οι εταιρείες φυσικού αερίου των ΗΠΑ, εν αναμονή…
Ισχυρή ανάπτυξη κατέγραψαν τα οικονομικά μεγέθη των εταιρειών διαχείρισης containerships το γ΄ τρίμηνο εν μέσω αναταραχών στην Ερυθρά Θάλασσα και ανόδου της παγκόσμιας ζήτησης…
Η Tata Steel Netherlands και η Ecolog προχωρούν στη δημιουργία ενός καινοτόμου «ενεργειακού διαδρόμου», συνδυάζοντας την υγροποίηση του διοξειδίου του άνθρακα (CO₂) για αποθήκευση…
Η κ. Karin Orsel, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της MF Shipping Group και πρόεδρος της ECSA, επιλέχθηκε να λάβει το βραβείο ισότητας των φύλων…
Εκ νέου πτώση, μετά από μια μικρή ανάπαυλα, κατέγραψαν οι διελεύσεις υγραεριοφόρων πλοίων από τη Διώρυγα του Σουέζ τον περασμένο Οκτώβριο. Άλλωστε, LNG και…
Την τελετή ονοματοδοσίας δύο νεότευκτων containerships γνωστοποίησε μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο κολοσσός των τακτικών γραμμών HMM. Ειδικότερα, πρόκειται για τα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ