
Την έντονη αντίδραση της Ένωσης Ινδών Ναυτικών έφερε η ανεπίσημη απαγόρευση της Κίνας για τις αλλαγές πληρωμάτων Ινδών ναυτικών στα λιμάνια της, σύμφωνα με όσα αναφέρουν ΜΜΕ της Ινδίας.
Ειδικότερα, η «All India Seafarer & General Workers Union», με επιστολή της στην ινδική κυβέρνηση, γνωστοποιεί την ανεπίσημη απαγόρευση από πλευράς Κίνας και σημειώνει ότι, με αυτή την απαγόρευση, οι θέσεις εργασίας 21.000 Ινδών ναυτικών επηρεάζονται άμεσα ή έμμεσα. Στην επιστολή, η «All India Seafarer & General Workers Union» κάνει έκκληση προς τις αρμόδιες αρχές να επανεξετάσουν το ζήτημα και να βοηθήσουν να σωθούν θέσεις εργασίας ναυτικών.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Κίνα προβαίνει σε τέτοιου είδους περιορισμούς εν μέσω πανδημίας. Υπενθυμίζεται ότι τα 16 μέλη πληρώματος του πλοίου «MV Anastasia», διαχείρισης της ΜSC, βρίσκονταν αποκλεισμένοι πάνω από έξι μήνες σε κινεζικό αγκυροβόλιο, πριν τελικά επαναπατριστούν τον περασμένο Φεβρουάριο. Η λύση βρέθηκε όταν, με πρωτοβουλία της MSC, το πλοίο άλλαξε το δρομολόγιό του προς την Ιαπωνία.
Τέλος, με ανάρτησή της η «All India Seafarer & General Workers Union» αναφέρεται και στο γεγονός ότι η Ινδονησία επιτρέπει πλέον τις αλλαγές πληρωμάτων για τους ναυτικούς όλων των εθνικοτήτων, με εξαίρεση αυτούς από την Ινδία και τη Νότια Αφρική.
Indonesia opens up crew changes for everyone except crew of Indian & South African nationality.
China Government is not allowing all those ships to enter into the port just because of this reason all the company has stop calling all the Seafarers from India. pic.twitter.com/6yvmJoqSm6— All India Seafarers Union (@AllSeafarers) July 23, 2021
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αποστολή Ναυτικών Χρονικών στις ΗΠΑ Στο ενδιαφέρον του επενδυτικού κοινού για τις μετοχές εταιρειών διαχείρισης bulk carriers και στις προοπτικές της αγοράς εν μέσω…
Τέσσερα επενδυτικά σχήματα εκδήλωσαν ενδιαφέρον στη διεθνή διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση της δραστηριότητας κρουαζιέρας στον λιμένα Κατάκολου & σε τμήμα του παλιού λιμένα…
Στην ανάγκη υιοθέτησης κατάλληλων μέτρων, με στόχο τη στήριξη της ναυτιλιακής βιομηχανίας, εστιάζει σε πρόσφατη έκθεσή του ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).…
Οι επιπρόσθετοι τελωνειακοί δασμοί που θέλει ο πρόεδρος των ΗΠΑ δεν αναμένεται να προκαλέσουν ύφεση σε παγκόσμια κλίμακα, δήλωσε τη Δευτέρα 31 Μαρτίου η…
Οι τιμές θερμικού άνθρακα βρίσκονται σε καθοδική πορεία, ελέω παραγωγής-ρεκόρ και μειωμένης ζήτησης από τις Κίνα και Ινδία. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή…
Σε τεντωμένο σχοινί ακροβατεί η αγορά των containerships, καθώς οι γεωπολιτικές εντάσεις και ο εμπορικός πόλεμος που έχει πυροδοτήσει η πολιτική της κυβέρνησης Τραμπ…
Το Χρηματιστήριο Αθηνών βρέθηκε στις κορυφαίες θέσεις στην κατάταξη των παγκοσμίων αγορών στο πρώτο τρίμηνο του 2025. Καταλαμβάνει την τρίτη θέση με απόδοση 18,81%,…
Αποστολή Ναυτικών Χρονικών στις ΗΠΑ Αισιόδοξος ότι οι εμπορικές πολιτικές Τραμπ θα έχουν έναν βραχυπρόθεσμο μόνο αντίκτυπο στη ναυτιλία εμφανίστηκε ο κ. Ευάγγελος Μαρινάκης,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ