
Η ναυτιλιακή Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd. (“K” Line) υπέγραψε συμφωνία μακροχρόνιας ναύλωσης συνεχών ταξιδιών με την JFE Steel Corporation για ένα νεότευκτο Capesize φορτηγό πλοίο χωρητικότητας 210.000 dwt, το οποίο θα καταναλώνει ως καύσιμο LNG.
Η κατασκευή του πρώτου φορτηγού πλοίου της “K” Line που θα καταναλώνει καύσιμο LNG θα γίνει στο Nihon Shipyard Co. Ltd, με το πλοίο να είναι προγραμματισμένο για παράδοση στο πρώτο μισό του 2024.
Η χρήση καυσίμου LNG από το νέας γενιάς φορτηγό πλοίο της εταιρείας θα αποφέρει μείωση στις εκπομπές CO2 κατά 25-30%, στις εκπομπές SOx κατά σχεδόν 100% και στις εκπομπές NOx κατά περίπου 85% σε σχέση με τη χρήση μαζούτ. Επιπλέον, θα επιτυγχάνεται μείωση περισσότερο από 40% στις εκπομπές CO2 που υπολογίζονται στον EEDI του πλοίου, κάτι που εξασφαλίζει πλήρη συμμόρφωση με τους στόχους του ΙΜΟ περί μείωσης των εκπομπών. Η “K” Line πρόκειται να εγκαταστήσει επίσης στο πλοίο το «Seawing» της εταιρείας Airseas, ένα αυτοματοποιημένο σύστημα «χαρταετού», το οποίο αξιοποιεί την αιολική ενέργεια για περαιτέρω μείωση των εκπομπών του πλοίου.
Η “K” Line προωθεί μια εταιρική πολιτική «βιώσιμης διαχείρισης» σε ό,τι έχει να κάνει με το περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία, προκειμένου να ικανοποιήσει τις παγκόσμιες ανάγκες που αφορούν την κλιματική αλλαγή αλλά και τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) του ΟΗΕ, και η απόκτηση του εν λόγω πλοίου αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση.
Φωτό: www.kline.co.jp
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η μετασκευή εμπορικών πλοίων με σκοπό την αύξηση της μεταφορικής ικανότητάς τους, αλλά και την ανανέωση των κυρίως κυτών τους, αποτέλεσε μια πρακτική εντός…
Οι Eυρωπαίοι σύμμαχοι της Ουκρανίας, που θα συνεδριάσουν αύριο Κυριακή στο Λονδίνο, στάθηκαν στο πλευρό του προέδρου Βολοντίμιρ Ζελένσκι ο οποίος εκδιώχθηκε χθες Παρασκευή…
Καμία ανάκαμψη δεν γνωρίζει επί του παρόντος η spot ναυλαγορά των LNG carriers, όπου οι ναύλοι βρίσκονται στα χαμηλότερα επίπεδα της ιστορίας τους. Ειδικότερα,…
Την πρόθεσή της να αποσχίσει τις δραστηριότητές της που σχετίζονται με το χύδην ξηρό φορτίο σε μια αυτόνομη εταιρεία ανακοίνωσε η Costamare Inc. Το…
Καθώς η ενοποίηση της αλυσίδας εφοδιασμού πετρελαίου και φυσικού αερίου αποτελεί το νέο status quo της αγοράς ενέργειας, αρκετές εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους,…
Την εξάπλωσή της στη βιομηχανία αερομεταφορών συνεχίζει η Qatar Airways, καθώς η Αυστραλία ενέκρινε την απόκτηση μετοχικού μεριδίου 25% στη Virgin Australia από την…
Αύξηση καταγράφουν οι εξαγωγές άνθρακα της Μογγολίας προς την Κίνα, αναδιαμορφώνοντας τον χάρτη των διά θαλάσσης ροών άνθρακα. Οι συγκεκριμένοι όγκοι διαμορφώθηκαν σε 82,9…
Η πυρηνική τεχνολογία βρίσκεται στο επίκεντρο, καθώς μπορεί να προσφέρει μια ασφαλή, αξιόπιστη και μηδενικών εκπομπών λύση για τη θαλάσσια μεταφορά. Σύμφωνα με νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ