Η ναυτιλιακή Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd. (“K” Line) υπέγραψε συμφωνία μακροχρόνιας ναύλωσης συνεχών ταξιδιών με την JFE Steel Corporation για ένα νεότευκτο Capesize φορτηγό πλοίο χωρητικότητας 210.000 dwt, το οποίο θα καταναλώνει ως καύσιμο LNG.
Η κατασκευή του πρώτου φορτηγού πλοίου της “K” Line που θα καταναλώνει καύσιμο LNG θα γίνει στο Nihon Shipyard Co. Ltd, με το πλοίο να είναι προγραμματισμένο για παράδοση στο πρώτο μισό του 2024.
Η χρήση καυσίμου LNG από το νέας γενιάς φορτηγό πλοίο της εταιρείας θα αποφέρει μείωση στις εκπομπές CO2 κατά 25-30%, στις εκπομπές SOx κατά σχεδόν 100% και στις εκπομπές NOx κατά περίπου 85% σε σχέση με τη χρήση μαζούτ. Επιπλέον, θα επιτυγχάνεται μείωση περισσότερο από 40% στις εκπομπές CO2 που υπολογίζονται στον EEDI του πλοίου, κάτι που εξασφαλίζει πλήρη συμμόρφωση με τους στόχους του ΙΜΟ περί μείωσης των εκπομπών. Η “K” Line πρόκειται να εγκαταστήσει επίσης στο πλοίο το «Seawing» της εταιρείας Airseas, ένα αυτοματοποιημένο σύστημα «χαρταετού», το οποίο αξιοποιεί την αιολική ενέργεια για περαιτέρω μείωση των εκπομπών του πλοίου.
Η “K” Line προωθεί μια εταιρική πολιτική «βιώσιμης διαχείρισης» σε ό,τι έχει να κάνει με το περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία, προκειμένου να ικανοποιήσει τις παγκόσμιες ανάγκες που αφορούν την κλιματική αλλαγή αλλά και τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) του ΟΗΕ, και η απόκτηση του εν λόγω πλοίου αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση.
Φωτό: www.kline.co.jp
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης…
H αλλαγή σελίδας της INTERTANKO επιβεβαιώθηκε στις 20 Νοεμβρίου, όταν το Council επιβεβαίωσε ότι ο Rolf Westfal-Larsen θα διαδεχτεί τον Paolo d’Amico στη θέση…
Για πρώτη φορά, περισσότερα από 80 αντικείμενα του Ναυαγίου των Αντικυθήρων εκτίθενται στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη, στην πληρέστερη μέχρι σήμερα περιοδική έκθεση που παρουσιάζει…
Κανένα σημάδι ανάκαμψης δεν παρουσιάζει η ναυλαγορά των LNG carriers για ακόμα μία εβδομάδα, με τους ναύλους να σημειώνουν περαιτέρω πτώση την εβδομάδα με…
Το νεότευκτο φορτηγό «Orpheus» καθελκύστηκε στις 14 Απριλίου 1956 στα γερμανικά ναυπηγεία Howaldtswerke του Κιέλου, για λογαριασμό εταιρείας συμφερόντων του γραφείου Lyras Brothers Ltd…
Την τελευταία δεκαετία, o δορυφόρος Copernicus Sentinel-1 παρέχει πληθώρα δεδομένων ραντάρ για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών και δραστηριοτήτων σε εκατομμύρια χρήστες ανά την υφήλιο.…
Συνέντευξη του κ. Χρήστου Σταϊκούρα, υπουργού Υποδομών και Μεταφορών
Ένα χαμηλότερο, από τα αρχικά πλάνα, ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων το 2025 είναι πιθανό να καταστήσει πολύ πιο δύσκολη την επίτευξη των στόχων της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ