Οι A.P. Moller-Maersk και Hyundai Mipo Dockyards υπέγραψαν σύμβαση για τη ναυπήγηση ενός πλοίου τροφοδοσίας (feeder vessel), το οποίο θα διαθέτει κινητήρα διπλού καυσίμου και θα χρησιμοποιεί ως καύσιμα είτε μεθανόλη είτε πετρέλαιο πολύ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Το μήκους 172 μ. πλοίο θα επιχειρεί για λογαριασμό της Sealand Europe, θυγατρικής της Maersk, στη Βαλτική Θάλασσα, πραγματοποιώντας το δρομολόγιο μεταξύ Βόρειας Ευρώπης και Βοθνιακού Κόλπου. Τα συστήματα κατανάλωσης μεθανόλης του πλοίου πρόκειται να αναπτυχθούν από τις MAN Energy Solutions, Hyundai Engine and Machinery (κύρια μηχανή) και Hyundai HiMSEN (ηλεκτρομηχανές) σε συνεργασία με τις Hyundai Mipo και Maersk. Το πλοίο θα φέρει τη σημαία της Δανίας και θα είναι ταξινομημένο στον ABS.
Η Henriette Hallberg Thygesen, CEO of Fleet & Strategic Brands στην A.P. Moller-Maersk, ανέφερε σχετικά: «Το πρωτοποριακό αυτό containership δείχνει ότι οι κλιμακούμενες λύσεις για την αντιμετώπιση της πρόκλησης περί μείωσης των εκπομπών του ναυτιλιακού κλάδου είναι ήδη διαθέσιμες σήμερα. Από το 2023 θα διαθέτουμε πολύτιμη εμπειρία στο κομμάτι της διαχείρισης των containerships του μέλλοντος, προσφέροντας παράλληλα στους πελάτες μας υπηρεσίες μηδενικού ισοζυγίου άνθρακα και βοηθώντας έτσι στην απανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού τους».
Φωτό: WikimediaImages/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε ανοδική ρότα συνεχίζει να βρίσκεται η ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη WCI της Drewry να διαμορφώνεται στα $3.986/FEU την εβδομάδα με…
Ράλι των μετοχών στις διεθνείς αγορές το 2025 προβλέπει η Citigroup καθώς τα μειωμένα επιτόκια και η επιβράδυνση του πληθωρισμού αναμένεται να δώσουν ώθηση…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα μπορούσε σταδιακά να χαλαρώσει τις κυρώσεις σε βάρος της Συρίας σε περίπτωση που επιτευχθεί αξιοσημείωτη πρόοδος από τις νέες αρχές,…
Η Ινδία αναμένεται να υπογράψει σύντομα προκαταρκτική συμφωνία με τη Μογγολία στον τομέα των εξορύξεων, δήλωσε σε διεθνή ΜΜΕ ανώτερος κυβερνητικός αξιωματούχος της Ινδίας.…
Κορυφαίες προσωπικότητες της διεθνούς ναυτιλίας αποδίδουν από κοινού ευγνωμοσύνη στον Δημήτρη Φαφαλιό, ο οποίος ολοκλήρωσε τη θητεία του ως Πρόεδρος της INTERCARGO στις 31…
Παρουσία του Υπουργού Εθνικής Άμυνας Νίκου Δένδια, του Υφυπουργού Γιάννη Κεφαλογιάννη, Αρχηγών των Γενικών Επιτελείων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας, του Δημάρχου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης Γρηγόρη Κωνσταντέλλου,…
Οι εξαγωγές αργού πετρελαίου το 2024 οδηγήθηκαν σε μείωση, με το περασμένο έτος να συνιστά το πρώτο μετά και την πανδημία κατά το οποίο…
Ψηλά στην ατζέντα του Πεκίνου φαίνεται να βρίσκεται η οικονομική και εμπορική αναβίωση των περιοχών της δυτικής Κίνας, καθώς πρόσφατα η κινεζική κυβέρνηση προέβη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ