Τις σκέψεις τους και τις απόψεις τους αναφορικά με τις προοπτικές της αγοράς των πλοίων μεταφοράς LPG εξέφρασαν σε διαδικτυακή συζήτηση στο πλαίσιο του Marine Money Week 2021 oι κ. Γιάννης Λυκούρης, CEO της Dorian LPG (USA) LLC, και ο κ. Κristian Sorensen, CEO της Avance Gas.
Αρχικά, ο κ. Sorensen ανέφερε ότι η εν λόγω αγορά παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία δέκα χρόνια, ιδιαίτερα από τη στιγμή που αυξάνονται οι κοινωνικές πιέσεις για τον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής. Παράλληλα, ανέφερε ότι η εταιρεία του επενδύει σε νέα πλοία εν μέσω της σημαντικής αυτής ανάπτυξης και πρόσθεσε ότι το LPG ως εμπόρευμα είναι καλά τοποθετημένο για την επόμενη μέρα της ναυτιλίας. Εκτίμησε δε ότι, σε μια περίοδο 5-10 ετών, ο συγκεκριμένος κλάδος θα παρουσιάζει ακόμα μεγαλύτερες ευκαιρίες για τους επενδυτές. Ερωτηθείς για την αύξηση των παραγγελιών που παρατηρείται το 2021, ο επικεφαλής της Avance Gas τόνισε ότι οι πολλές παραγγελίες αποτελούν το κλασικό λάθος στις ναυτιλιακές αγορές, ωστόσο επισήμανε ότι, καθώς λαμβάνει χώρα μια μεγάλης κλίμακας τεχνολογική μετάβαση για τη ναυτιλία, ως απόρροια των αυστηρότερων περιβαλλοντικών κανονισμών, ένας σημαντικός αριθμός παλαιότερων πλοίων θα εξέλθουν της αγοράς. Εν κατακλείδι, ο κ. Sorensen σχολίασε ότι είναι ιδιαίτερα ευχάριστο το γεγονός πως υπάρχει ένας ολόκληρος κλάδος που συμβάλλει για μια πιο πράσινη ναυτιλία, ενώ τόνισε ότι οι προοπτικές για το LPG ως commodity είναι ιδιαίτερα θετικές.
Από την πλευρά του, ο κ. Γιάννης Λυκούρης ανέφερε ότι, τα τελευταία δέκα χρόνια, οι εξαγωγές LPG ως ναυτιλιακού καυσίμου έχουν διπλασιαστεί και συνεπώς έχει αυξηθεί η ζήτηση για θαλάσσια μεταφορά. Την ίδια ώρα δήλωσε υπερήφανος για το γεγονός ότι η Dorian LPG ήταν από τις πρώτες εταιρείες που επένδυσε σε eco gas πλοία και φάνηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος για τις προοπτικές της αγοράς, δεδομένου ότι το LPG έχει αποδείξει τον σημαντικό του ρόλο στις αγορές φυσικού αερίου. «Έχουμε εκπαιδεύσει τους επενδυτές και τις αγορές ότι το LPG είναι το ίδιο ή και καλύτερο από το φυσικό αέριο για οικιακή χρήση», ανέφερε ο κ. Λυκούρης, ο οποίος πρόσθεσε ότι το LPG θα αποτελέσει ένα πολύ καλό μεταβατικό καύσιμο για τη ναυτιλία τα επόμενα δέκα έτη. Τέλος, επισήμανε ότι, ενώ οι υποδομές LPG αυξάνονται διαρκώς, μεσοπρόθεσμα θα υπάρξουν κάποιοι περιορισμοί.
Φωτό: Mohamed Aly/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Κατατέθηκε από τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωνσταντίνο Χατζηδάκη στην Ολομέλεια ο Κρατικός Προϋπολογισμός του 2025. Ο κ. Χατζηδάκης καταθέτοντας και σε ηλεκτρονική…
Στην τεχνολογική καινοτομία εστιάζει η ιαπωνική ναυτιλιακή βιομηχανία, με τις εταιρείες Mitsui O.S.K. Lines (MOL) και Kansai Electric Power Company (KEPCO) να υπογράφουν μνημόνιο…
Η απόφαση της ρωσικής Gazprom να διακόψει τις αποστολές φυσικού αερίου στην αυστριακή εταιρεία OMV έχει προκαλέσει την εκ νέου στροφή της Γηραιάς Ηπείρου…
Με στόχο την ενίσχυση των δραστηριοτήτων τους στον Καναδά και την εδραίωσή τους στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων της Βόρειας Αμερικής, μέσω της παραγωγής…
Το Ιράν καταδίκασε τις κυρώσεις που επέβαλε η ΕΕ στην κρατική ναυτιλιακή εταιρεία και σε άλλα νομικά πρόσωπα, σημειώνοντας πως βασίζονται σε «ψεύτικους ισχυρισμούς»…
Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει για την παγκόσμια οικονομία το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ), καθώς η διαφαινόμενη επιβολή δασμών στις ασιατικές εξαγωγές πιθανότατα θα…
Η όρεξη της MSC για παραγγελίες πλοίων φέρεται να παραμένει ανικανοποίητη, παρότι ο στόλος της αυξάνεται με δυναμικούς ρυθμούς, ξεπερνώντας τα 6,2 εκατ. TEUs.…
Η καταστροφή δύο υποθαλάσσιων καλωδίων στη Βαλτική Θάλασσα θα πρέπει να θεωρηθεί σαμποτάζ, δήλωσε την Τρίτη 19 Νοεμβρίου το Βερολίνο, ενώ οι ένοπλες δυνάμεις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ