![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2024/07/202407191026455269-900x506.jpg)
Τις σκέψεις τους και τις απόψεις τους αναφορικά με τις προοπτικές της αγοράς των πλοίων μεταφοράς LPG εξέφρασαν σε διαδικτυακή συζήτηση στο πλαίσιο του Marine Money Week 2021 oι κ. Γιάννης Λυκούρης, CEO της Dorian LPG (USA) LLC, και ο κ. Κristian Sorensen, CEO της Avance Gas.
Αρχικά, ο κ. Sorensen ανέφερε ότι η εν λόγω αγορά παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία δέκα χρόνια, ιδιαίτερα από τη στιγμή που αυξάνονται οι κοινωνικές πιέσεις για τον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής. Παράλληλα, ανέφερε ότι η εταιρεία του επενδύει σε νέα πλοία εν μέσω της σημαντικής αυτής ανάπτυξης και πρόσθεσε ότι το LPG ως εμπόρευμα είναι καλά τοποθετημένο για την επόμενη μέρα της ναυτιλίας. Εκτίμησε δε ότι, σε μια περίοδο 5-10 ετών, ο συγκεκριμένος κλάδος θα παρουσιάζει ακόμα μεγαλύτερες ευκαιρίες για τους επενδυτές. Ερωτηθείς για την αύξηση των παραγγελιών που παρατηρείται το 2021, ο επικεφαλής της Avance Gas τόνισε ότι οι πολλές παραγγελίες αποτελούν το κλασικό λάθος στις ναυτιλιακές αγορές, ωστόσο επισήμανε ότι, καθώς λαμβάνει χώρα μια μεγάλης κλίμακας τεχνολογική μετάβαση για τη ναυτιλία, ως απόρροια των αυστηρότερων περιβαλλοντικών κανονισμών, ένας σημαντικός αριθμός παλαιότερων πλοίων θα εξέλθουν της αγοράς. Εν κατακλείδι, ο κ. Sorensen σχολίασε ότι είναι ιδιαίτερα ευχάριστο το γεγονός πως υπάρχει ένας ολόκληρος κλάδος που συμβάλλει για μια πιο πράσινη ναυτιλία, ενώ τόνισε ότι οι προοπτικές για το LPG ως commodity είναι ιδιαίτερα θετικές.
Από την πλευρά του, ο κ. Γιάννης Λυκούρης ανέφερε ότι, τα τελευταία δέκα χρόνια, οι εξαγωγές LPG ως ναυτιλιακού καυσίμου έχουν διπλασιαστεί και συνεπώς έχει αυξηθεί η ζήτηση για θαλάσσια μεταφορά. Την ίδια ώρα δήλωσε υπερήφανος για το γεγονός ότι η Dorian LPG ήταν από τις πρώτες εταιρείες που επένδυσε σε eco gas πλοία και φάνηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος για τις προοπτικές της αγοράς, δεδομένου ότι το LPG έχει αποδείξει τον σημαντικό του ρόλο στις αγορές φυσικού αερίου. «Έχουμε εκπαιδεύσει τους επενδυτές και τις αγορές ότι το LPG είναι το ίδιο ή και καλύτερο από το φυσικό αέριο για οικιακή χρήση», ανέφερε ο κ. Λυκούρης, ο οποίος πρόσθεσε ότι το LPG θα αποτελέσει ένα πολύ καλό μεταβατικό καύσιμο για τη ναυτιλία τα επόμενα δέκα έτη. Τέλος, επισήμανε ότι, ενώ οι υποδομές LPG αυξάνονται διαρκώς, μεσοπρόθεσμα θα υπάρξουν κάποιοι περιορισμοί.
Φωτό: Mohamed Aly/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Νωρίτερα σήμερα ανακοινώθηκε ότι πυρκαγιές έχουν εκδηλωθεί σε δύο δεξαμενόπλοια ανοιχτά της Σιγκαπούρης, με μέλη των πληρωμάτων των πλοίων να διακομίζονται σε νοσοκομείο για…
Ορόσημο για τη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μετάβαση σε «πράσινες» πηγές ενέργειας για τις ΗΠΑ αποτελεί η έναρξη κατασκευής του μεγαλύτερου υπεράκτιου αιολικού πάρκου…
Λίγες ώρες μετά την επανεκλογή της Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν στην προεδρία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, οι πρώτες αντιδράσεις του εφοπλισμού διαμηνύουν αισιοδοξία για το…
Μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, η Ευρωπαϊκή Ένωση, με τη σύμφωνη γνώμη και άλλων χωρών, κατέστησε σαφές ότι καταδικάζει οποιαδήποτε μορφή στήριξης…
Στην επίδραση που έχουν οι περιβαλλοντικοί κανονισμοί στις ταχύτητες των εμπορικών πλοίων ρίχνει το βλέμμα της πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Intermodal. Ειδικότερα, οι ταχύτητες…
Ο ρυθμός ανόδου της ζήτησης πετρελαίου επιβραδύνεται, με το β΄ τρίμηνο του έτους να καταγράφει την ασθενέστερη άνοδο της ζήτησης για περισσότερο από ένα…
Παρότι εδώ και αρκετά έτη Νότια Κορέα και Κίνα κοντράρονταν για την κορυφή στη ναυπηγική βιομηχανία, τους τελευταίους μήνες, ελέω περιορισμένων slots, η πρωτοκαθεδρία…
Παρά το γεγονός ότι ο πόλεμος ανάμεσα στη Ρωσία και την Ουκρανία μαίνεται, οι εξαγωγές ουκρανικών σιτηρών φαίνεται να μην επηρεάζονται από την εμπόλεμη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ