
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καλεί τη ναυτιλιακή κοινότητα να ενθαρρύνει τα bulk carriers στα λιμάνια του κόσμου να ηχήσουν τις κόρνες τους στις 12:00 (τοπική ώρα) την 25η Ιουνίου, την Παγκόσμια Ημέρα Ναυτικού. Στόχος είναι η υπενθύμιση στον κόσμο της άμεσης ανάγκης εμβολιασμού των ναυτικών, που είτε εργάζονται στα πλοία είτε αναμένουν να μπαρκάρουν, και ως εκ τούτου να διασφαλιστεί ένα δίκαιο μέλλον γι’ αυτούς.
Στην ανακοίνωση της INTERCARGO σημειώνεται ότι, στον απόηχο της πανδημίας Covid-19, οι ναυτικοί βρέθηκαν τόσο στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας ανταπόκρισης ενώ την ίδια ώρα ήρθαν αντιμέτωποι με δύσκολες συνθήκες εργασίας, όπως η περιορισμένη πρόσβαση σε ιατρικές εγκαταστάσεις και η αδυναμία επαναπατρισμού.
Η INTERCARGO χαιρετίζει τις προσπάθειες εκείνων των κρατών, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και της Ολλανδίας, που ξεκίνησαν εμβολιαστικά προγράμματα αποκλειστικά για ναυτικούς χρησιμοποιώντας λιμάνια ως εμβολιαστικά κέντρα. Παράλληλα, καλεί όλα τα ναυτιλιακά έθνη να ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα και να διασφαλίσουν την εφαρμογή προγραμμάτων εμβολιασμού για την υποστήριξη των ναυτικών, ιδιαίτερα από τη στιγμή που εμφανίζονται συνεχώς νέες μεταλλάξεις του κορονοϊού.
«Ενώ έχουν γίνει τα κατάλληλα βήματα προκειμένου η κατάσταση να βελτιωθεί τους τελευταίους δώδεκα μήνες, παραμένει η αβεβαιότητα μεταξύ των πληρωμάτων για το πότε θα επαναπατριστούν και τι επιφυλάσσει το μέλλον γι’ αυτά», αναφέρεται επίσης στην ανακοίνωση.
Ειδική αναφορά γίνεται και στα πρόσφατα συμβάντα που είδαν το φως της δημοσιότητας, κατά τα οποία οικογένειες αποθανόντων ναυτικών στα πλοία δεν μπορούν να αποβιβάσουν τις σορούς τους στις πατρίδες τους.
«Φέτος την Ημέρα του Ναυτικού, η INTERCARGO καλεί όλες τις κυβερνήσεις ανά τον κόσμο που έχουν επικυρώσει την MLC να δείξουν συμπόνια και κατανόηση, λαμβάνοντας γρήγορα μέτρα, χωρίς καθυστέρηση».
Η ανακοίνωση της INTERCARGO καταλήγει ότι η καμπάνια #Shoutoutforseafarers έχει ως στόχο να υπενθυμίσει την ανάγκη άμεσου εμβολιασμού των ναυτικών και τους κινδύνους που ελλοχεύουν σε περίπτωση που η ιδιαίτερη αυτή πληθυσμιακή ομάδα μείνει ανεμβολίαστη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ