
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä και ο νηογνώμονας RINA παρουσίασαν πρόσφατα μια νέα διάταξη συστήματος πρόωσης πλοίων, η οποία προσφέρει εξοικονόμηση καυσίμου και συμμόρφωση με τους κανονισμούς περί εκπομπών, απαιτεί λιγότερα μηχανήματα και κεφαλαιουχικές δαπάνες και χαρακτηρίζεται από μειωμένη λειτουργική πολυπλοκότητα.
Η νέα διάταξη διαφέρει από τον παραδοσιακό τρόπο σχεδιασμού των πλοίων και αποτελεί μια βιώσιμη εναλλακτική επιλογή με υψηλή ενεργειακή αποδοτικότητα. Μέχρι σήμερα, ο συμβατικός σχεδιασμός των πλοίων περιλάμβανε τη χρήση δίχρονων κινητήρων για την πρόωση του πλοίου και τετράχρονων κινητήρων για την παραγωγή ηλεκτρικής ισχύος. Η καινοτόμος διάταξη των Wärtsilä / RINA, ωστόσο, απαιτεί μόλις δύο τετράχρονους κινητήρες διπλού καυσίμου (DF), με την επιλογή χρήσης μπαταριών ή μιας μικρής ηλεκτρογεννήτριας διπλού καυσίμου για την παροχή ηλεκτρικής ισχύος όταν το πλοίο είναι σταματημένο.
Ο εν λόγω σχεδιασμός μπορεί να πετύχει μείωση έως και κατά 50% σε σχέση με την τιμή αναφοράς του Energy Efficiency Design Index (EEDI), ενώ εξασφαλίζει και άμεση συμμόρφωση με τους στόχους του ΙΜΟ για το 2030. Η διάταξη περιλαμβάνει κινητήρες 31DF, οι οποίοι χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG και αποτελούν μια εξαιρετικά αξιόπιστη και αποδοτική λύση, που συνεισφέρει σημαντικά στις προσπάθειες απανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου.
Φωτό: Wartsila
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πτωτική αναμένεται να είναι η πορεία των ρωσικών εξαγωγών σιταριού τους επόμενους μήνες, εξέλιξη που δύναται να επιδράσει θετικά στα Panamax bulk carriers. Ειδικότερα,…
Σε έγκριση της προκήρυξης διεθνούς οργανισμού για την παραχώρηση δικαιωμάτων έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων στις θαλάσσιες περιοχές «Α2» και «Νότια της Πελοποννήσου», στην περιοχή…
Την εκκίνηση της παραγωγής από τη δεύτερη φάση ανάπτυξης του πεδίου πετρελαίου «Luda 5-2 North Oilfield» ανακοίνωσε την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου η κινεζική εταιρεία…
Το ναυτιλιακό cluster «Maritime Hellas», μία πρωτοβουλία η οποία υποστηρίζεται από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς (ΕΒΕΠ), ήταν…
Αλλαγή δεδομένων για τους πλοιοκτήτες που θα θελήσουν να διαλύσουν παλιά πλοία φέρνει ο Διεθνής Κανονισμός για την ορθή περιβαλλοντικά ανακύκλωση πλοίων (Σύμβαση του…
Καθώς η Διώρυγα του Σουέζ μετρά τις πληγές της από τον περιορισμό των διελεύσεων, ελέω των επιθέσεων των μαχητών Χούθι, η Αρχή της διώρυγας…
Σε ρότα υπεργιγάντωσης βρίσκεται η ενεργειακή αγορά της Ινδίας, καθώς η κρατική εταιρεία ενέργειας της χώρας προχωρά σε συνέργειες με κολοσσούς του κλάδου, οι…
Η Seatrium Limited, σε συνεργασία με τη Wärtsilä, ανακοίνωσε την επιτυχή εξασφάλιση και υλοποίηση της πρώτης στον κόσμο εγκατάστασης πλήρους κλίμακας συστήματος Δέσμευσης και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ