
O κλάδος της ρομποτικής συνεχίζει να καταγράφει συνεχή ανάπτυξη κατά την περίοδο της πανδημίας, καθώς η «έκρηξη» του ηλεκτρονικού εμπορίου φέρνει νέα δεδομένα.
Στο πλαίσιο αυτό, η DHL Supply Chain αναμένεται να εντάξει στο δυναμικό της 2.000 ρομπότ αποθήκης έως το 2022. Τα ρομπότ θα παράσχει η Locus Robotics, με την οποία η DHL Supply Chain διατηρεί μακροχρόνια συνεργασία. Τα αυτόνομα picking robots βασίζονται στο machine vision για τη συλλογή και την τοποθέτηση προϊόντων. Τα ρομπότ υπολογίζουν μια βέλτιστη στρατηγική πορείας και συλλογής και μαθαίνουν με την πάροδο του χρόνου. Τα συγκεκριμένα ρομπότ γίνονται όλο και πιο δημοφιλή σε υβριδικού τύπου αποθήκες logistics, όπου συνυπάρχουν με ανθρώπους.
«Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να μπορούμε να βελτιστοποιούμε τις εφοδιαστικές μας αλυσίδες, και τα picking robots είναι πολύ αποτελεσματικά από αυτή την άποψη», ανέφερε ο Markus Voss, Global CIO & COO DHL Supply Chain. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «μέχρι στιγμής πάνω από 500 τέτοια ρομπότ είναι σε βιομηχανική χρήση σε αποθήκες στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη και στο Ηνωμένο Βασίλειο».
«Η διευρυμένη συνεργασία μας με την DHL αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη ζήτηση για την ψηφιοποίηση των αποθηκών παγκοσμίως, προκειμένου να ανταποκριθούν στις σημερινές προκλήσεις», δήλωσε ο Rick Faulk, CEO της Locus Robotics.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πτωτική αναμένεται να είναι η πορεία των ρωσικών εξαγωγών σιταριού τους επόμενους μήνες, εξέλιξη που δύναται να επιδράσει θετικά στα Panamax bulk carriers. Ειδικότερα,…
Σε έγκριση της προκήρυξης διεθνούς οργανισμού για την παραχώρηση δικαιωμάτων έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων στις θαλάσσιες περιοχές «Α2» και «Νότια της Πελοποννήσου», στην περιοχή…
Την εκκίνηση της παραγωγής από τη δεύτερη φάση ανάπτυξης του πεδίου πετρελαίου «Luda 5-2 North Oilfield» ανακοίνωσε την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου η κινεζική εταιρεία…
Το ναυτιλιακό cluster «Maritime Hellas», μία πρωτοβουλία η οποία υποστηρίζεται από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς (ΕΒΕΠ), ήταν…
Αλλαγή δεδομένων για τους πλοιοκτήτες που θα θελήσουν να διαλύσουν παλιά πλοία φέρνει ο Διεθνής Κανονισμός για την ορθή περιβαλλοντικά ανακύκλωση πλοίων (Σύμβαση του…
Καθώς η Διώρυγα του Σουέζ μετρά τις πληγές της από τον περιορισμό των διελεύσεων, ελέω των επιθέσεων των μαχητών Χούθι, η Αρχή της διώρυγας…
Σε ρότα υπεργιγάντωσης βρίσκεται η ενεργειακή αγορά της Ινδίας, καθώς η κρατική εταιρεία ενέργειας της χώρας προχωρά σε συνέργειες με κολοσσούς του κλάδου, οι…
Η Seatrium Limited, σε συνεργασία με τη Wärtsilä, ανακοίνωσε την επιτυχή εξασφάλιση και υλοποίηση της πρώτης στον κόσμο εγκατάστασης πλήρους κλίμακας συστήματος Δέσμευσης και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ