Η Mediterranean Shipping Company (MSC), η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία containerships στον κόσμο, πρόκειται να δοκιμάσει μέσα στο 2021 έναν νέο τύπο γαλακτωματοποιημένου συνθετικού μαζούτ στα πλοία της, με σκοπό την ευρύτερη χρήση του εν λόγω καυσίμου από τον ναυτιλιακό κλάδο μακροπρόθεσμα.
Η MSC Shipmanagement συμφώνησε να πραγματοποιήσει μια επιχειρησιακή δοκιμή σε συνεργασία με την Quadrise Fuels International (QFI), προκειμένου να εξετάσει αρχικά πώς το εναλλακτικό καύσιμο με την ονομασία MSAR, καθώς και ένα ακόμα βιοκαύσιμο της QFI με την ονομασία bioMSARTM, μπορούν να χρησιμοποιηθούν στους κινητήρες MAN και Wartsila των πλοίων της εταιρείας.
Το MSAR είναι ένα γαλακτωματοποιημένο συνθετικό HFO χαμηλού ιξώδους, ενώ το bioMSARTM της QFI συνδυάζει τη συμβατική τεχνολογία καυσίμου του MSAR με γλυκερίνη, η οποία αποτελεί υποπροϊόν της παραγωγής βιοντίζελ, για τη σύνθεση ενός γαλακτωματοποιημένου συνθετικού HFO που έχει χαμηλότερες εκπομπές CO2 κατά 20-30%.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η MSC στρέφεται προς τα βιοκαύσιμα, καθώς από τον Δεκέμβριο του 2019 η εταιρεία χρησιμοποιεί μείγματα βιοκαυσίμων από έναν άλλο προμηθευτή στα πλοία του στόλου της που εφοδιάζονται στο Ρότερνταμ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περιορισμένες είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει πτώση της τάξεως του 2%…
Το τέταρτο τρίμηνο του 2024, το εποχικά προσαρμοσμένο ΑΕΠ παρέμεινε σταθερό στη ζώνη του ευρώ και αυξήθηκε κατά 0,1% στην ΕΕ, σε σύγκριση με…
Τους λόγους για τους οποίους ο ΙΜΟ θα πρέπει να προβεί σε άμεση απαγόρευση των scrubbers, λόγω του αντικτύπου τους στο θαλάσσιο περιβάλλον, αναλύει…
Έγκριση για ένα πρωτοποριακό σχέδιο παραγωγής κινητήρων υδρογόνου και συστημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου δόθηκε πρόσφατα στη Yanmar Power Technology Co., Ltd. Το σχέδιο εγκρίθηκε…
Στο αμερικανικό LNG στρέφει το βλέμμα της η ιαπωνική εταιρεία ενέργειας JERA, εστιάζοντας στις προοπτικές που παρέχει με φόντο την ενίσχυση της ενεργειακής ασφάλειας…
Παρά τη σύναψη συμφωνίας εκεχειρίας στη Λωρίδα της Γάζας και τις συνεπακόλουθες διαβεβαιώσεις από τους αντάρτες Χούθι της Υεμένης ότι πλοία που δεν συνδέονται…
Αύξηση 0,6% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον περασμένο Νοέμβριο σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Νοεμβρίου 2023, έναντι μείωσης 0,1%…
Η εποχή των βιώσιμων θαλάσσιων μεταφορών εξελίσσεται και στη Γερμανία, με την εγκαινίαση του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού καταμαράν φεριμπότ (E-Kat) από την Damen Shipyards.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ