
H MSC Cruises εγκαινιάζει νέα δρομολόγια στην Ερυθρά Θάλασσα και αναμένεται να αποτελέσει τη μοναδική εταιρεία κρουαζιέρας με home port την Τζέντα. Σε μια περίοδο κρίσιμη για την επιβατηγό ναυτιλία, η MSC ευελπιστεί το 50% των επιβατών της να αποτελείται από Σαουδάραβες επιβαίνοντες, με το υπόλοιπο ποσοστό να προέρχεται από όλη την υφήλιο.
Ο Pierfrancesco Vago, Executive Chairman της εταιρείας, σε δηλώσεις του στο Arab News, φάνηκε εντυπωσιασμένος από την ικανότητα της Σαουδικής Αραβίας να διατηρεί τις παραδόσεις και τον πολιτισμό της και να τις καθιστά διαθέσιμες για τον υπόλοιπο κόσμο. «Είμαι χαρούμενος που η MSC Cruises είναι σε θέση να συνεισφέρει στο άνοιγμα του Βασιλείου σε διεθνείς επισκέπτες», τόνισε χαρακτηριστικά.
Από την άλλη, ο Vice President of Global Sales της MSC Cruises, Achille Staiano, αποκάλυψε ότι το κόστος της επταήμερης κρουαζιέρας στην Ερυθρά Θάλασσα για επιβάτες από το Ηνωμένο Βασίλειο ανέρχεται σε 929 λίρες, με τις τιμές για επιβάτες από τη Σαουδική Αραβία να μην έχουν ανακοινωθεί ακόμη.
Ο διεθνής κλάδος της κρουαζιέρας έχει πληγεί σε μεγάλο βαθμό από τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς ως αποτέλεσμα της πανδημίας Covid-19, με τις περισσότερες υπηρεσίες του τομέα να βρίσκονται ακόμη σε αναστολή.
Σύμφωνα πάντα με τον κ. Staiano, η MSC είναι καλά προετοιμασμένη για την επιστροφή του διεθνούς τουρισμού, με την εφαρμογή πρωτοκόλλων υγείας και ασφαλείας προσαρμοσμένων στην τρέχουσα κατάσταση. Επισημάνθηκε ωστόσο ότι, προς το παρόν, ο εμβολιασμός δεν καθίσταται υποχρεωτική προϋπόθεση για όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν.
Φωτό: Richard Wainwright/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Καναδάς θα επιβάλει από αύριο νέους, ανταποδοτικούς δασμούς σε ορισμένα αμερικανικά προϊόντα, ως απάντηση στους «αδικαιολόγητους και παράλογους» δασμούς που επέβαλε ο Αμερικανός…
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ