Η εταιρεία διαχείρισης τερματικών και παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών logistics με έδρα το Ντουμπάι, Dubai Ports World (DPW), αναπτύσσει περαιτέρω το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιό της μέσα από επενδύσεις σε νέα θαλάσσια και ενδοχώρια τερματικά.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την κατασκευή του λιμένα βαθέων υδάτων της Μπανάνα στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό (ΛΔΚ), μετά τη συμφωνία που επετεύχθη μεταξύ κυβέρνησης και DPW για την τροποποίηση του αρχικού συμβολαίου που είχε υπογραφεί το 2018 και παραχωρούσε στην DPW την ανάπτυξη και τη λειτουργία του λιμένα για τριάντα χρόνια. Μάλιστα, το λιμάνι της Μπανάνα θα είναι το πρώτο λιμάνι βαθέων υδάτων κατά μήκος της ακτογραμμής της ΛΔΚ στον Ατλαντικό Ωκεανό. Η κατασκευή του, σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα διαρκέσει δύο χρόνια, ενώ, μετά το πέρας αυτής, το νέο λιμάνι αναμένεται να συμβάλει στη σημαντική μείωση του κόστους αλλά και στην εξοικονόμηση χρόνου για το εμπόριο της χώρας, καθώς θα μπορεί να προσελκύσει περισσότερα απευθείας δρομολόγια μεγαλύτερων πλοίων από Ευρώπη και Ασία, συμβάλλοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας και της ευρύτερης περιοχής.
Παράλληλα, η DPW ανακοίνωσε την προσθήκη τριών κομβικών ενδοχώριων λιμένων στην περιοχή της Αλσατίας μέσω της θυγατρικής της εταιρείας Swissterminal. Η διαχείριση των τριών γαλλικών ενδοχώριων λιμένων παραχωρείται μέσω σύμβασης υποπαραχώρησης στην Alsaceterminal, θυγατρική της Swissterminal, η οποία θα αναλάβει τα λιμάνια Ottmarsheim, Huningue-Village-Neuf και Ile Napoléon, εντός του 2021. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η DPW θα επεκτείνει το ήδη εκτεταμένο δίκτυο που διαθέτει στην Ευρώπη, προσφέροντας στους πελάτες της περισσότερες μεταφορικές λύσεις και έναν αυξημένο αριθμό μεταφορικών συνδέσεων, ειδικά στη διασυνοριακή γραμμή μεταξύ Γαλλίας, Ελβετίας και Γερμανίας στην οποία δραστηριοποιούνται πολλές βιομηχανίες.
Μάλιστα, η στρατηγική θέση των ενδοχώριων λιμένων αναμένεται να αναβαθμιστεί σημαντικά στο εγγύς μέλλον. Οι νέες σιδηροδρομικές συνδέσεις που πρόκειται να δημιουργηθούν θα συνδέσουν τους ενδοχώριους λιμένες με τα δύο κύρια γαλλικά λιμάνια της Χάβρης και της Μασσαλίας-Fos, ενώ οι εσωτερικές θαλάσσιες μεταφορές προς τα μεγαλύτερα λιμάνια της Βόρειας Περιοχής του Ρότερνταμ (Ολλανδία) και της Αμβέρσας (Βέλγιο) εκτιμάται ότι επίσης θα ενισχυθούν.
Φωτό: Jeon Heon-Kyun/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο πλαίσιο της σημερινής Παγκόσμιας Ημέρας Ναυτιλίας, η Πρόεδρος της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών κ. Μελίνα Τραυλού απένειμε στους κύριους Βαρβατέ Ιωάννη και Πτήνη Ιωάννη,…
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε, στο περιθώριο της 79ης Συνόδου της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη, με τον Πρόεδρο του Παναμά José Raúl…
Αύξηση 0,3% σημείωσε τον Ιούλιο εφέτος η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου σε σύγκριση με την αντίστοιχη του Ιουλίου2023, έναντι μείωσης κατά 0,6% που…
Η Παγκόσμια Ημέρα Ναυτιλίας φέτος γιορτάζεται στις 26 Σεπτεμβρίου και είναι αφιερωμένη στη σημασία της ασφάλειας εν πλω εν μέσω ραγδαίων μεταβολών και νέων…
Δριμεία είναι η κριτική που δέχεται η κυβέρνηση Albanese για το γεγονός ότι άναψε το πράσινο φως για την επέκταση τριών ορυχείων άνθρακα, παρά…
Αισιόδοξος εμφανίζεται ο OPEC για τις μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς πετρελαίου, εν μέσω συγκυριών που περικλείουν το βραχυπρόθεσμο outlook σε ένα πέπλο…
Αισιόδοξο διαφαίνεται το πρόσφατο μήνυμα του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (ΙΕΑ), σύμφωνα με το οποίο οι στόχοι τριπλασιασμού της ηλεκτροπαραγωγικής ικανότητας από ανανεώσιμες πηγές μέχρι…
Με τις εισαγωγές ρωσικού αργού να καταγράφουν μείωση στην Ινδία, το ερώτημα που εγείρεται είναι κατά πόσο αυτό αντανακλά μια ευρύτερη αλλαγή στρατηγικής της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ