
Σε ανακοίνωσή του ο Υποναύαρχος επί τιμή και πρόεδρος του Ιδρύματος Αικ. Λασκαρίδη, κ. Παναγιώτης Λασκαρίδης τοποθετείται δημόσια ως προς κάποιες μεμονωμένες δηλώσεις του ιδίου που κυκλοφορούν αυτές τις ημέρες στον κυβερνοχώρο. Οι δηλώσεις αυτές αφενός εμπεριέχονται σε κατασκευασμένο και μονταρισμένο- χωρίς τη συγκατάθεσή του- ρεπορτάζ, και αφετέρου δεν αντανακλούν τα πραγματικά του συναισθήματα προς τις κρατικές αρχές και γενικότερα τις σχέσεις της ναυτιλίας με τους κοινωνικούς εταίρους της. O κ. Λασκαρίδης στις συχνές δημόσιες τοποθετήσεις του αλλά κυρίως μέσω των πράξεων του έχει αποδείξει την εκτίμησή του προς τους θεσμούς και τη φιλοπατρία του.
Η δήλωση του κ. Πάνου Λασκαρίδη έχει ως ακολούθως:
«Τις τελευταίες δύο ημέρες δημοσιεύθηκαν σε διάφορα social media δηλώσεις μου, παρμένες από άσχετες συζητήσεις που δεν αφορούσαν σε καμία περίπτωση τη σημερινή κατάσταση της ναυτιλίας μας και φυσικά ούτε τον Πρωθυπουργό, ούτε τον Υπουργό Ναυτιλίας, δηλώσεις που έγιναν σε δίκτυο ανεκδιήγητων Πορτογάλων δημοσιογράφων, που τις χρησιμοποίησαν βάναυσα εκτός θέματος και ειρμού.
Οι δηλώσεις αυτές διέρρευσαν από διάφορους παραναυτιλιακούς κύκλους και ο μόνος σκοπός τους είναι να αμαυρώσουν τόσο τη δική μου εικόνα, όσο και να θολώσουν τα νερά στις ενδοναυτιλιακές σχέσεις των παραγόντων της Εμπορικής μας Ναυτιλίας.
Σε ότι αφορά τις δικές μου απόψεις για την ναυτιλία μας και τους θεσμούς της, παραπέμπω σε εκατοντάδες δηλώσεις και ομιλίες μου περί της Ελληνικής Ναυτιλίας που έχουν δημοσιευθεί σε αναρίθμητες συνεντεύξεις μου στον ελληνικό και τον διεθνή τύπο τις τελευταίες δεκαετίες που είχα την τιμή να αντιπροσωπεύσω τα συμφέροντα της Ναυτιλίας μας.
Αυτοί που άκριτα και συκοφαντικά χρησιμοποίησαν αυτές τις συρραφές θα υποστούν φυσικά τα επίχειρα των πράξεων τους.
Σε ότι τέλος αφορά την εκτίμηση και τον σεβασμό μου και προς τον Πρωθυπουργό και προς τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας και στους θεσμούς που αντιπροσωπεύουν, έχουν όλοι στερεά γνώση για το ποιες απόψεις τρέφω για αυτούς, την Ναυτιλία και την Πατρίδα μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ