Τον γύρο του διαδικτύου έκανε πρόσφατα η αποκάλυψη του φιλόδοξου project Earth 300, το οποίο έχει ως στόχο να αναδείξει τις σημαντικότερες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η διεθνής κοινότητα, και δη αυτή της κλιματικής αλλαγής.
Τι είναι το «Earth 300»; Ο επιχειρηματίας Aaron Olivera, εμπνευστής της ιδέας, συνεργάστηκε με τον Ivan Salas Jefferson, ιδρυτή της Iddes Yachts, δημιουργώντας ένα ερευνητικό yacht στο μέγεθος κρουαζιερόπλοιου, το οποίο στο εσωτερικό του θα περιλαμβάνει 22 εργαστήρια.
To «Εarth 300», μήκους 300 μ. και ύψους 60 μ., χαρακτηρίζεται ως ένα πλοίο το οποίο θα ενώσει την έρευνα, την καινοτομία και την επιστήμη για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Θα κινείται με τη χρήση πυρηνικής ενέργειας και θα θεωρείται πλήρως πράσινο, με μηδενικές εκπομπές επιβλαβών αερίων. Παράλληλα θα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενεί 425 επιβάτες, συμπεριλαμβανομένων επιστημόνων, περιβαλλοντολόγων, 20 φοιτητών και 45 VIP προσκεκλημένων.
Το πλοίο θα διαθέτει συστήματα ρομποτικής και τεχνητής νοημοσύνης και θα καθελκυστεί το 2025. «Το πλοίο θα ενσωματώνει χαρακτηριστικά κρουαζιερόπλοιων, ερευνητικών πλοίων, πολυτελών yachts, αλλά δεν θα είναι τίποτε από αυτά», αναφέρει ο Aaron Olivera.
Το φιλόδοξο project υποστηρίζεται από εταίρους συμπεριλαμβανομένων των IBM, RINA, Triton Submarines και EYOS Expeditions.
Φωτό: RINA
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περιορισμένες είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει πτώση της τάξεως του 2%…
Το τέταρτο τρίμηνο του 2024, το εποχικά προσαρμοσμένο ΑΕΠ παρέμεινε σταθερό στη ζώνη του ευρώ και αυξήθηκε κατά 0,1% στην ΕΕ, σε σύγκριση με…
Τους λόγους για τους οποίους ο ΙΜΟ θα πρέπει να προβεί σε άμεση απαγόρευση των scrubbers, λόγω του αντικτύπου τους στο θαλάσσιο περιβάλλον, αναλύει…
Έγκριση για ένα πρωτοποριακό σχέδιο παραγωγής κινητήρων υδρογόνου και συστημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου δόθηκε πρόσφατα στη Yanmar Power Technology Co., Ltd. Το σχέδιο εγκρίθηκε…
Στο αμερικανικό LNG στρέφει το βλέμμα της η ιαπωνική εταιρεία ενέργειας JERA, εστιάζοντας στις προοπτικές που παρέχει με φόντο την ενίσχυση της ενεργειακής ασφάλειας…
Παρά τη σύναψη συμφωνίας εκεχειρίας στη Λωρίδα της Γάζας και τις συνεπακόλουθες διαβεβαιώσεις από τους αντάρτες Χούθι της Υεμένης ότι πλοία που δεν συνδέονται…
Αύξηση 0,6% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον περασμένο Νοέμβριο σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Νοεμβρίου 2023, έναντι μείωσης 0,1%…
Η εποχή των βιώσιμων θαλάσσιων μεταφορών εξελίσσεται και στη Γερμανία, με την εγκαινίαση του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού καταμαράν φεριμπότ (E-Kat) από την Damen Shipyards.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ