Η αδυναμία πρόσβασης αλλά και η ανάγκη προτεραιότητας των ναυτικών στους εμβολιασμούς συνεχίζει να απασχολεί τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα, δεδομένου ότι ορισμένα κράτη απαιτούν όλο το πλήρωμα να έχει εμβολιαστεί πριν από την είσοδο του πλοίου στα λιμάνια τους.
Για μια ακόμη φορά οι ναυτικοί πέφτουν θύματα της έλλειψης μιας κοινής και στοχευμένης προσέγγισης από ηγέτες των κυβερνήσεων και της ναυτιλιακής βιομηχανίας κατά τη διάρκεια της συνεχιζόμενης ανθρωπιστικής κρίσης των αλλαγών πληρωμάτων, τονίζει με ανακοίνωσή της η INTERCARGO. Η νέα πρόκληση για τον εμβολιασμό των ναυτικών ήδη έχει αρχίσει να πλήττει την αγορά ξηρού φορτίου περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο κλάδο δεδομένου ότι τα bulk carriers προσεγγίζουν διεθνώς πολλά περισσότερα λιμάνια σε σύγκριση με άλλους τύπους πλοίων, τονίζει επίσης η ΙNTERCARGO.
«Διαπιστώνουμε ότι η πρόταση ενός αριθμού κρατών με σημαντικούς λιμένες για εμβολιασμό όλων των μελών πληρώματος ενός πλοίου αποτελεί μια προϋπόθεση για την είσοδο των πλοίων στα λιμάνια τους, επιμένοντας παράλληλα σε εμβόλιο συγκεκριμένης εταιρείας. Αυτό είναι ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα για τη βιομηχανία στο σύνολό της αν αναλογιστούμε το υψηλό ποσοστό ναυτικών που προέρχονται από αναπτυσσόμενες χώρες χωρίς πρόσβαση σε κανένα εμβόλιο», δηλώνει ο κ. Δημήτρης Φαφαλιός, πρόεδρος της INTERCARGO.
O ίδιος σημειώνει ότι η συνεργασία για ένα παγκόσμιο εμβολιαστικό πρόγραμμα για τους ναυτικούς υπό την επίβλεψη του ΠΟΥ και η διαθεσιμότητα εγκεκριμένων εμβολίων από τον ΠΟΥ σε ναυτικούς στις χώρες τους αποτελούν ύψιστη προτεραιότητα.
Στην ανακοίνωση της INTERCARGO γίνεται λόγος και στην πρόσφατη τοποθέτηση του Γενικού Γραμματέα του ΙΜΟ Kitack Lim για την επίλυση των ζητημάτων των εμβολιασμών των ναυτικών και των αλλαγών πληρωμάτων αλλά και στην πρόσφατη έκκληση πέντε οργανισμών των Ηνωμένων Εθνών για την προτεραιότητα που θα πρέπει να δοθεί στους εμβολιασμούς στους εργαζομένους στις μεταφορές δεδομένου του σημαντικού τους ρόλου για την κοινωνικο-οικονομική ανάπτυξη μετά το πέρας της πανδημίας.
«Η INTERCARGO συμμετέχει στο κοινό Vaccination Taskforce που έχει αναπτύξει η ναυτιλιακή βιομηχανία με επικεφαλής το International Chamber of Shipping που στόχο έχει την παροχή ξεκάθαρων λύσεων και συγκεκριμένων κατευθυντήριων γραμμών για την αυξανόμενα περίπλοκη κατάσταση που βιώνουμε.[…] Οι ναυτικοί οι οποίοι δεν έχουν καταφέρει να εμβολιαστούν ακόμη θα πρέπει να μπορούν να ταξιδεύουν από και προς την πατρίδα τους και τον τόπο εργασίας τους χωρίς περιορισμούς», καταλήγει ο κ. Φαφαλιός.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης…
H αλλαγή σελίδας της INTERTANKO επιβεβαιώθηκε στις 20 Νοεμβρίου, όταν το Council επιβεβαίωσε ότι ο Rolf Westfal-Larsen θα διαδεχτεί τον Paolo d’Amico στη θέση…
Για πρώτη φορά, περισσότερα από 80 αντικείμενα του Ναυαγίου των Αντικυθήρων εκτίθενται στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη, στην πληρέστερη μέχρι σήμερα περιοδική έκθεση που παρουσιάζει…
Κανένα σημάδι ανάκαμψης δεν παρουσιάζει η ναυλαγορά των LNG carriers για ακόμα μία εβδομάδα, με τους ναύλους να σημειώνουν περαιτέρω πτώση την εβδομάδα με…
Το νεότευκτο φορτηγό «Orpheus» καθελκύστηκε στις 14 Απριλίου 1956 στα γερμανικά ναυπηγεία Howaldtswerke του Κιέλου, για λογαριασμό εταιρείας συμφερόντων του γραφείου Lyras Brothers Ltd…
Συνέντευξη του κ. Χρήστου Σταϊκούρα, υπουργού Υποδομών και Μεταφορών
Ένα χαμηλότερο, από τα αρχικά πλάνα, ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων το 2025 είναι πιθανό να καταστήσει πολύ πιο δύσκολη την επίτευξη των στόχων της…
Την κατασκευή τριών νέων αιολικών πάρκων, συνολικής ισχύος περίπου 100MW, ανακοίνωσε η ΔΕΗ Ανανεώσιμες στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της δυναμικής ανάπτυξης του χαρτοφυλακίου ΑΠE…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ