Η εταιρεία Deltamarin, θέλοντας να πρωταγωνιστήσει στην ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας, πρόσφατα παρουσίασε το WindWings, ένα καινοτόμο σύστημα πρόωσης, το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τις Cargill και BAR Technologies και το οποίο χρησιμοποιεί την αιολική ενέργεια για την παραγωγή βοηθητικής πρόωσης, μειώνοντας τις εκπομπές CO2 έως και κατά 30%.
Το εν λόγω σύστημα αποτελείται από αναδιπλούμενα ιστία, τα οποία εγκαθίστανται στο κατάστρωμα του πλοίου και αξιοποιούν την αιολική ενέργεια προκειμένου να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές. Επιπλέον, τα ιστία τοποθετούνται σε τέτοια θέση στο κατάστρωμα, ώστε κατά τη χρήση τους να επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή απόδοση.
Ο νέος αυτός ενεργειακά αποδοτικός σχεδιασμός αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια για την επίτευξη μηδενικών εκπομπών άνθρακα στον ναυτιλιακό κλάδο. Η απανθρακοποίηση της ναυτιλίας αποτελεί ένα κρίσιμο ζήτημα, το οποίο τεχνικά αποτελείται από τρεις τομείς: τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών, την αναβάθμιση του σχεδιασμού και του εξοπλισμού και τη χρήση εναλλακτικών καυσίμων. Οι οικονομικά εφικτότερες λύσεις σήμερα βασίζονται στον συνδυασμό των τριών αυτών τομέων και η χρήση των ιστίων αποτελεί παράδειγμα μιας τέτοιας περίπτωσης.
Η προώθηση των περιβαλλοντικών ζητημάτων αποτελεί βασικό στοιχείο των σχεδιασμών της Deltamarin, η οποία συνεχώς διερευνά νέους τρόπους για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 των πλοίων, προκειμένου να παρέχει ξεχωριστές λύσεις, που καλύπτουν τις απαιτήσεις των πελατών της.
Φωτό: deltamarin.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι κορυφαίες liner εταιρείες παγκοσμίως στρέφονται σταδιακά στην υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων για την πρόωση των πλοίων τους, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι επιλογές της…
Ένα ιστορικό γεγονός έλαβε χώρα πρόσφατα στη Διώρυγα του Σουέζ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση της Αρχής της διώρυγας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την περασμένη…
Η νωχελικότητα στη ναυλαγορά των LPG carriers παραμένει ανυποχώρητη, με τους ναύλους να μη σημειώνουν σημαντικές μεταβολές την εβδομάδα με πέρας την Τετάρτη 20…
Μετά από μία χρονοβόρα διαδικασία αδειοδότησης για τα έργα αναβάθμισης της Μαρίνας Χίου, η εταιρεία ΜΑΡΙΝΑ ΧΙΟΥ Α.Ε ανακοίνωσε ότι την ερχόμενη Πέμπτη 28…
Οι κυβερνήσεις των Ναμίμπια και Ανγκόλας υπέγραψαν πρόσφατα συμφωνία για την κατασκευή ενός υδροηλεκτρικού εργοστασίου ισχύος 600 megawatt στον ποταμό Κουνένε, ο οποίος αποτελεί…
Στο επίκεντρο μίας ακόμα επιστημονικής μελέτης βρέθηκε το θέμα της προστασίας των φαλαινών από τα πλοία και συγκεκριμένα από την κίνησή τους στα ύδατα.…
«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης…
H αλλαγή σελίδας της INTERTANKO επιβεβαιώθηκε στις 20 Νοεμβρίου, όταν το Council επιβεβαίωσε ότι ο Rolf Westfal-Larsen θα διαδεχτεί τον Paolo d’Amico στη θέση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ