
Η Global Ports, ο μεγαλύτερος διαχειριστής τερματικών στη Ρωσία, βασικός μέτοχος της οποίας είναι η ΑΡΜ Terminals (με μερίδιο 30,75%), σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε ανακοίνωσε ότι οι εταιρείες του ομίλου, First Container Terminal (FCT) και Vostochnaya Stevedoring Company (VSC), εξυπηρέτησαν το πρώτο πλήρως φορτωμένο τρένο από την Ιαπωνία, το οποίο, στο πλαίσιο διατροπικού δρομολογίου, μετέφερε εμπορευματοκιβώτια από την Ασία στην Ευρώπη μέσω Ρωσίας.
Το τρένο, το οποίο ήταν φορτωμένο με 40 FEU (εμπορευματοκιβώτια 40 ποδών), αναχώρησε από το VSC (που βρίσκεται στον λιμένα του Vostochny στη Ρωσία) στις 6 Φεβρουαρίου και έντεκα ημέρες αργότερα, στις 16 Φεβρουαρίου, έφτασε στο FCT στον λιμένα της Αγίας Πετρούπολης. Τα εμπορεύματα είχαν προηγουμένως μεταφερθεί μέσω θαλάσσης από το λιμάνι της Γιοκοχάμα στο VSC, από όπου και φορτώθηκαν στο τρένο για την Αγία Πετρούπολη. Εν συνεχεία, τα εμπορευματοκιβώτια θα φορτωθούν από το τερματικό FCT σε πλοίο της Maersk με προορισμό το λιμάνι του Felixstowe στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η συνολική διάρκεια του δρομολογίου από την Ιαπωνία μέχρι το Ηνωμένο Βασίλειο υπολογίζεται στις 40-45 ημέρες, ενώ η μεταφορά μέσω του δικτύου των Ρωσικών
Σιδηροδρόμων οργανώνεται από τη Maersk σε συνεργασία με την εταιρεία μεταφορών Modul.
Στόχος του δρομολογίου είναι να μειώσει τον χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων από την Ασία στην Ευρώπη. Αντίστοιχα, το δρομολόγιο λειτουργεί και προς την αντίστροφη κατεύθυνση, μεταφέροντας εμπορεύματα από την Ευρώπη στην Ασία. Τη δεδομένη στιγμή, τρία εβδομαδιαία σιδηροδρομικά δρομολόγια μεταφέρουν εμπορεύματα μεταξύ του VSC και του FCT.
Φωτό: www.globalports.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ