To Propeller Club, Port of Piraeus υπέγραψε τη Διακήρυξη The Neptune Declaration on Seafarer Wellbeing and Crew Change συμβάλλοντας στην επίλυση του μεγάλου προβλήματος της αλλαγής και του επαναπατρισμό των εγκλωβισμένων πληρωμάτων, λόγω της πανδημίας.
Το Propeller Club Πειραιά δεν θα μπορούσε να μείνει αμέτοχο σε αυτή την άνευ προηγουμένου κρίση που η πανδημία έχει προκαλέσει σε εκατοντάδες χιλιάδες ναυτικούς, οι οποίοι έχουν άμεσα πληγεί και σε πολλές περιπτώσεις παραμένουν εγκλωβισμένοι στα πλοία τους για μήνες. Η δυσκολία ή και η μη δυνατότητα αλλαγής αλλά και επαναπατρισμού των πληρωμάτων είναι ένα ζήτημα που ακόμη δεν έχει επιλυθεί και αποτελεί μια μεγάλη πληγή για τη ναυτική κοινότητα παγκοσμίως. “Θα κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας να συμβάλουμε στην άμεση επίλυση αυτής της παγκόσμιας κρίσης που ήδη κρατά πολύ καιρό” τόνισε ο πρόεδρος του Propeller Club Κωστής Φραγκούλης. “Ο εγκλωβισμός των ναυτικών πλήττει επικίνδυνα την σωματική και ψυχική υγεία καθώς και την ασφάλεια των πληρωμάτων που παρεμένουν για μήνες στα πλοία, ενώ παράλληλα εμποδίζει και τα πληρώματα που βρίσκονται στην ξηρά, να εργαστούν. Οι σκόπελοι που πρέπει να ξεπεραστούν είναι πολλοί αλλά δεν γίνεται να συνεχίσουμε να τους αφήσουμε να μας εμποδίζουν. Όλοι μαζί, πρέπει να βρούμε και να εφαρμόσουμε λύσεις άμεσα”.
Παρά τις σημαντικές προσπάθειες διεθνών οργανισμών, κυβερνήσεων, βιομηχανικών ενώσεων, συνδικαλιστικών οργανώσεων, ΜΚΟ και μεμονωμένων εταιρειών, το ζήτημα δεν έχει ακόμη επιλυθεί. Στην πρωτοβουλία The Neptune Declaration on Seafarer Wellbeing and Crew Change συμμετέχουν ήδη περισσότερες από 700 εταιρίες, ναυλωτές και οργανισμοί παγκοσμίως, ενώ η λίστα μεγαλώνει καθημερινά.
Οι βασικοί πυλώνες δραστηριοποίησης και άμεσης επίλυσης είναι οι:
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοένα κεντρικότερος καθίσταται ο ρόλος των πλοίων εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία, με το 2024 να μην αποτελεί εξαίρεση. Στο πλαίσιο αυτό, οι παραλαβές του…
Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα εν μέσω σημαντικών προκλήσεων επέδειξε ο κλάδος των bulk carriers πέρυσι, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο εορταστικό μήνυμα ο νέος πρόεδρος της…
Κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, και κυρίως στις δεκαετίες που ακολούθησαν τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η ναυτιλιακή βιομηχανία βίωσε μια σειρά…
Φινλανδικό δικαστήριο απέρριψε σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου το αίτημα για την απελευθέρωση του πετρελαιοφόρου δεξαμενοπλοίου που σύμφωνα με την αστυνομία θεωρείται ύποπτο για τις…
Στον πυρήνα των εξελίξεων της ναυπηγικής βιομηχανίας, που υπόσχονται μηδενικές εκπομπές άνθρακα, παραμένει η χρήση αμμωνίας ως καυσίμου. Η αμμωνία, σε συνδυασμό με την…
Ως «σωσίβιο» έναντι της υπερπροσφοράς μεταφορικής ικανότητας λειτούργησαν οι αναδρομολογήσεις containerships από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας το 2024, σύμφωνα με την Alphaliner. Το…
Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα…
Την ύστατη προσπάθεια ώστε να αποφευχθεί ένας νέος γύρος απεργιών, που θα παραλύσει τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ και του Κόλπου του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ