
To Propeller Club, Port of Piraeus υπέγραψε τη Διακήρυξη The Neptune Declaration on Seafarer Wellbeing and Crew Change συμβάλλοντας στην επίλυση του μεγάλου προβλήματος της αλλαγής και του επαναπατρισμό των εγκλωβισμένων πληρωμάτων, λόγω της πανδημίας.
Το Propeller Club Πειραιά δεν θα μπορούσε να μείνει αμέτοχο σε αυτή την άνευ προηγουμένου κρίση που η πανδημία έχει προκαλέσει σε εκατοντάδες χιλιάδες ναυτικούς, οι οποίοι έχουν άμεσα πληγεί και σε πολλές περιπτώσεις παραμένουν εγκλωβισμένοι στα πλοία τους για μήνες. Η δυσκολία ή και η μη δυνατότητα αλλαγής αλλά και επαναπατρισμού των πληρωμάτων είναι ένα ζήτημα που ακόμη δεν έχει επιλυθεί και αποτελεί μια μεγάλη πληγή για τη ναυτική κοινότητα παγκοσμίως. “Θα κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας να συμβάλουμε στην άμεση επίλυση αυτής της παγκόσμιας κρίσης που ήδη κρατά πολύ καιρό” τόνισε ο πρόεδρος του Propeller Club Κωστής Φραγκούλης. “Ο εγκλωβισμός των ναυτικών πλήττει επικίνδυνα την σωματική και ψυχική υγεία καθώς και την ασφάλεια των πληρωμάτων που παρεμένουν για μήνες στα πλοία, ενώ παράλληλα εμποδίζει και τα πληρώματα που βρίσκονται στην ξηρά, να εργαστούν. Οι σκόπελοι που πρέπει να ξεπεραστούν είναι πολλοί αλλά δεν γίνεται να συνεχίσουμε να τους αφήσουμε να μας εμποδίζουν. Όλοι μαζί, πρέπει να βρούμε και να εφαρμόσουμε λύσεις άμεσα”.
Παρά τις σημαντικές προσπάθειες διεθνών οργανισμών, κυβερνήσεων, βιομηχανικών ενώσεων, συνδικαλιστικών οργανώσεων, ΜΚΟ και μεμονωμένων εταιρειών, το ζήτημα δεν έχει ακόμη επιλυθεί. Στην πρωτοβουλία The Neptune Declaration on Seafarer Wellbeing and Crew Change συμμετέχουν ήδη περισσότερες από 700 εταιρίες, ναυλωτές και οργανισμοί παγκοσμίως, ενώ η λίστα μεγαλώνει καθημερινά.
Οι βασικοί πυλώνες δραστηριοποίησης και άμεσης επίλυσης είναι οι:
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ