
Η εταιρεία τακτικών γραμμών Hapag-Lloyd ανοίγει νέους δρόμους στη ναυτιλιακή χρηματοδότηση μετά και την επιτυχή ολοκλήρωση των δύο πρώτων συναλλαγών που συνάδουν με τις Πράσινες Αρχές Δανειοδότησης που έχει θεσπίσει η Loan Market Association (LMA). Αμφότερες οι συναλλαγές σχετίζονται με τη χρηματοδότηση των έξι πλοίων εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 23.500 TEUs, τα οποία παρήγγειλε η εταιρεία τον περασμένο Δεκέμβριο.
Η πρώτη συναλλαγή αφορά σε κοινοπρακτικό πράσινο δάνειο, ύψους $417 εκατ., διάρκειας 12 ετών, που θα χρησιμοποιηθεί για τη χρηματοδότηση τριών εκ των έξι πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της πρόσφατης παραγγελίας. Το δάνειο χρηματοδοτείται από την Korea Trade Insurance Corporation (K-SURE) και από μία κοινοπραξία έντεκα τραπεζών.
Η έτερη συναλλαγή αφορά στη σύναψη χρηματοδοτικής μίσθωσης για τα υπόλοιπα τρία πλοία, που ανέρχεται σε $472 εκατ., έχει διάρκεια 17 ετών και παρέχει επιπρόσθετη χρηματοδότηση κατά τη φάση της κατασκευής τους.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Hapag-Lloyd, κ. Mark Frese, αυτές οι συναλλαγές θα βοηθήσουν την εταιρεία να εκσυγχρονίσει τον στόλο της και παράλληλα να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. Χάρη στους εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες, τα νέα πλοία θα μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές CO2 κατά 15% έως 25%. Αυτό σημαίνει ότι, πέραν των απαιτήσεων των Πράσινων Αρχών Δανειοδότησης της LMA, τα πλοία θα πληρούν και τα τεχνικά κριτήρια ελέγχου της ΕΕ για τις θαλάσσιες και παράκτιες εμπορευματικές μεταφορές. Τα υπερσύγχρονα νέα πλοία της Hapag-Lloyd κατασκευάζονται στη Νότια Κορέα και αναμένεται να παραδοθούν εντός του 2023.
Φωτό: Bernd Dittrich/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
H πολυαναμενόμενη αθλητική φιλανθρωπική εκδήλωση Golf Events 18 Enterprise & Marine θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 11 Μαΐου 2025 στο Γκολφ Γλυφάδας. Η εκδήλωση τελεί…
Στον απόηχο της διοργάνωσης της έκθεσης «Τα Bulk Carriers των Ελλήνων», που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα εντός του 2025, η Isalos.net παρουσιάζει στο ευρύ κοινό τον…
Την επίτευξη σημαντικά υψηλότερων δημοσιονομικών επιδόσεων από τις αρχικές προβλέψεις για το έτος 2024 επιβεβαίωσε, επισήμως, η Στατιστική Υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Eurostat). Σύμφωνα…
Η έλλειψη υποδομών φόρτισης αποτελεί το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτών που θέλουν να μεταβούν στην ηλεκτροκίνηση. Αν και οι περισσότερες χώρες της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης της…
Ανάκαμψη διαφαίνεται στον ορίζοντα για τις εξαγωγές ρωσικού πετρελαίου από την Αρκτική προς την Κίνα, καθώς οι αποστολές αναμένεται να αυξηθούν κατακόρυφα τον Απρίλιο.…
Παρότι η δραστηριότητα των Ελλήνων στις παραγγελίες πλοίων έχει επιβραδυνθεί, παραμένουν σταθερά στην κορυφή όσον αφορά τις παραγγελίες δεξαμενόπλοιων. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της…
Εν μέσω έντονης αβεβαιότητας για την επόμενη ημέρα στην παγκόσμια αγορά ενέργειας, οι συμφωνίες ενεργειακών κολοσσών με επίκεντρο το LNG «καλπάζουν». Στο πλαίσιο αυτό,…
Ο κολοσσός της liner ναυτιλίας Maersk προχωρά δυναμικά με την οικοδόμηση ενός «πράσινου» στόλου. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ