
Η TUI, ο μεγαλύτερος όμιλος ταξιδιών στον κόσμο, προβλέπει ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης το καλοκαίρι, η οποία θα βοηθήσει στην άμβλυνση της οικονομικής πίεσης που υφίσταται από την πτώση της δραστηριότητας που προκάλεσε η πανδημία.
Στο τελευταίο τρίμηνο του 2020, ο όμιλος σημείωσε ζημιές (προ τόκων και φόρων, ΕΒΙΤ) 699 εκατ. ευρώ εν μέσω των νέων περιορισμών για τον κορονοϊό.
Η TUI έχει εξασφαλίσει στήριξη από τη γερμανική κυβέρνηση για να επιβιώσει. Όπως ανακοίνωσε, τα διαθέσιμά της ανέρχονται σε 2,1 δισ. ευρώ.
«Αυτά είναι επαρκή έως το καλοκαίρι, έως ότου η δραστηριότητα απογειωθεί το καλοκαίρι», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Φριτς Γιούσεν, σε δημοσιογράφους.
Στη Βρετανία, που είναι η μεγαλύτερη αγορά της Tui μαζί με τη γερμανική, η κυβέρνηση προειδοποιεί συνεχώς τον κόσμο να μην κάνει κρατήσεις για ταξίδια στο εξωτερικό για το καλοκαίρι και είναι σε φάση ενίσχυσης των συνοριακών ελέγχων.
H TUI ανέφερε ότι είναι έτοιμη να επανεκκινήσει τη δραστηριότητά της τις επόμενες εβδομάδες και ότι έχει 2,8 εκατομμύρια κρατήσεις για το καλοκαίρι, προσθέτοντας ότι οι πελάτες είναι πιθανόν φέτος να κάνουν κρατήσεις πολύ πιο κοντά στην ημερομηνία αναχώρησής τους.
Η πρόοδος του βρετανικού εμβολιαστικού προγράμματος αναμένεται να συμβάλει στις κρατήσεις, σύμφωνα με την εταιρεία. Η μετοχή της TUI άνοιξε σήμερα με πτώση 1% στις 326 πένες (3,26 στερλίνες), ενώ έχει χάσει το 40% της αξίας της τους τελευταίους 12 μήνες.
Αναλυτές της Jefferies ανέφεραν ότι το καθαρό χρέος της TUI ανέρχεται στα 7,2 δισ. ευρώ και προειδοποίησαν ότι ακυρώσεις για τις καλοκαιρινές διακοπές μπορεί να είναι επώδυνες.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: SASCHA STEINBACH/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ