
O εμπορικός πόλεμος Κίνας–Αυστραλίας ήρθε να προσθέσει μία ακόμα πίεση στα ήδη ψυχολογικά και σωματικά επιβαρυμένα πληρώματα, τα οποία, λόγω των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας, δεν μπορούν να επαναπατριστούν αναφέρουν διεθνή ΜΜΕ.
Πολλά bulk carriers, φορτωμένα με άνθρακα από την Αυστραλία, περιμένουν για μήνες έξω από κινεζικά λιμάνια προκειμένου να ξεφορτώσουν. Πρόσφατα, οι κινεζικές αρχές άναψαν το πράσινο φως, προκειμένου δύο πλοία με Ινδούς ναυτικούς να ξεφορτώσουν και εν συνεχεία να πραγματοποιηθούν οι αντικαταστάσεις ναυτικών.
Πιο συγκεκριμένα, οι 23 ναυτικοί του «MV Jag Anand», το οποίο βρισκόταν από τις 13 Ιουνίου 2020 σε αγκυροβόλιο κοντά στο λιμάνι Jingtang, επέστρεψαν πρόσφατα στα σπίτια τους μετά από αλλαγή πληρώματος που πραγματοποιήθηκε σε λιμάνι της Ιαπωνίας.
Είκοσι ναυτικοί (16 Ινδοί) του bulk carrier «Αnastasia» της MSC θα επιστρέψουν στα σπίτια τους μετά την έγκριση του Πεκίνου στο αίτημα της Ινδίας για αλλαγή πληρώματος, σύμφωνα με όσα ανέφερε το ινδικό Υπουργείο Εξωτερικών Υποθέσεων. Το «Αnastasia» βρισκόταν έξω από τα κινεζικά λιμάνια από τις 20 Σεπτεμβρίου. Μάλιστα η MSC, στα τέλη του περασμένου έτους, έκανε έκκληση στους ναυλωτές προκειμένου το πλοίο να παρεκκλίνει του ταξιδιού του για αντικαταστάσεις ναυτικών.
O υπουργός Εξωτερικών Υποθέσεων της Ινδίας, Anurag Srivastava, ανέφερε σε ΜΜΕ της χώρας του ότι, μετά από επαναλαμβανόμενες εκκλήσεις της ινδικής πρεσβείας στο Πεκίνο, οι κεντρικές κινεζικές αρχές άναψαν το πράσινο φως για την αλλαγή του πληρώματος του «Anastasia».
Σύμφωνα με δημοσιεύματα διεθνών ΜΜΕ, διαφαίνεται ότι ο αριθμός των πλοίων που αναμένουν να ξεφορτώσουν άνθρακα στη Βόρεια Κίνα μειώνεται, δίνοντας ελπίδα σε αρκετούς αποκλεισμένους ναυτικούς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Εν μέσω συθέμελων αλλαγών στο διεθνές εμπόριο, ο OPEC αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις του για την αύξηση της ζήτησης πετρελαίου τα προσεχή…
Έμπρακτη είναι η στήριξη της κυβέρνησης της Νότιας Κορέας στα μικρομεσαία ναυπηγεία της χώρας, μετά και την αύξηση της έκδοσης χρηματοδοτικών εργαλείων γνωστών και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ