
Ιδιαίτερα ομαλή χαρακτηρίζει ο ΙΜΟ τη μετάβαση της ναυτιλίας στα καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, έναν χρόνο μετά την εφαρμογή του sulphur cap.
Σύμφωνα μάλιστα με ανακοίνωση του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, μόλις 55 περιπτώσεις μη διαθεσιμότητας VLSFO κατεγράφησαν στο Global Integrated Shipping Information System (GISIS).
«Δεδομένου ότι περισσότερα από 60.000 πλοία βρίσκονταν στους ωκεανούς το περασμένο έτος, πρόκειται για ένα πολύ μικρό ποσοστό πλοίων που αντιμετώπισαν δυσκολίες να αποκτήσουν τα συμμορφούμενα καύσιμα. Όλα τα εμπλεκόμενα μέρη προετοιμαστήκαμε καλά το 2019 και πιο πριν και όλες οι ενδείξεις είναι ότι δεν έχουν υπάρξει σημαντικά ζητήματα με την προμήθεια LSFO», ανέφερε ο Roel Hoenders, Head of Air Pollution and Energy Efficiency. Να σημειωθεί ότι συμμορφούμενα με τον κανονισμό του sulphur cap καύσιμα είναι το low sulphur fuel oil (VLSFO) και το marine gas oil (MGO).
Παράλληλα, στην ανακοίνωση του ΙΜΟ τονίζεται ότι το 2020 και μέχρι στιγμής το 2021 δεν έχουν υπάρξει αναφορές για θέματα ασφάλειας των πλοίων που να συνδέονται με το VLSFO.
Φωτό: Nic Bothma/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο οργανισμός-«ρυθμιστής» της προσφοράς πετρελαίου OPEC+ έχει υιοθετήσει μια στρατηγική με επίκεντρο τη διατήρηση των τιμών πετρελαίου σε υψηλά επίπεδα τα τελευταία έτη. Ωστόσο,…
Ενδεχομένως ορόσημο για τη liner ναυτιλία συνιστά η νέα παραγγελία της Evergreen για containerships-μεγαθήρια. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, η Evergreen…
Η Γαλλία αναζωπύρωσε τις εκκλήσεις προς την Ευρωπαϊκή Ένωση να περιορίσει τις τιμές στην αγορά διοξειδίου του άνθρακα. Το σύστημα εμπορίας εκπομπών της ΕΕ…
Οι τιμές του χρυσού σκαρφάλωσαν ξανά προς το υψηλό ρεκόρ της περασμένης εβδομάδας, την Πέμπτη 27 Μαρτίου, αφού ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ…
Εξι άνθρωποι έχασαν την ζωή τους στο ναυάγιο τουριστικού υποβρυχίου στην Ερυθρά Θάλασσα, μετέδωσαν τα αιγυπτιακά μέσα ενημέρωσης. Το δυστύχημα σημειώθηκε ανοικτά του τουριστικού…
Την Τετάρτη 26 Μαρτίου 2025, πραγματοποιήθηκαν στα γραφεία της Ένωσης Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων (ΕΕΝΜΑ) η Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Αρχαιρεσίες για την…
Στην αξιοποίηση οικονομιών κλίμακας κατά τη θαλάσσια μεταφορά εμπορευμάτων φαίνεται να εστιάζουν οι εταιρείες τακτικών γραμμών, καθώς τα containerships-μεγαθήρια κατακλύζουν τον παγκόσμιο στόλο. Συγκεκριμένα,…
Η επέκταση στις ΗΠΑ φαίνεται να αποτελεί τον νέο στόχο της Hyundai, καθώς σημαντικές επενδύσεις βρίσκονται στα σκαριά για τον κολοσσό της Νότιας Κορέας.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ