
Με ανακοίνωσή της η BP παίρνει θέση απέναντι σε δημοσίευμα του Forbes στις 6 Ιανουαρίου, σύμφωνα με το οποίο ο ενεργειακός κολοσσός εμπλέκεται στο περιστατικό προσάραξης του πλοίου «Wakashio» στον Μαυρίκιο στις 25 Ιουλίου 2020.
Η BP αναφέρει χαρακτηριστικά ότι στις 14 Ιουλίου η BP Singapore προμήθευσε το πλοίο με καύσιμο. Το καύσιμο, το οποίο ήταν χαμηλό σε περιεκτικότητα θείου (VLSFO), πουλήθηκε στη Mitsui O.S.K. Ltd (MOL), που είχε ναυλώσει το πλοίο.
Το εν λόγω καύσιμο ανταποκρινόταν στις διεθνείς περιβαλλοντικές προδιαγραφές του ΙΜΟ, κάτι το οποίο επιβεβαίωσε τόσο η BP όσο και ανεξάρτητη εταιρεία επιθεωρήσεων που είχε προσλάβει η MOL, αναφέρεται στην ανακοίνωση. «Τόσο η MOL όσο και άλλες επτά διαχειρίστριες εταιρείες πλοίων που παρέλαβαν το ίδιο καύσιμο δεν εξέφρασαν ανησυχίες για την ποιότητα του καυσίμου», τονίζεται.
Μάλιστα η BP επισημαίνει ότι οι αρχικές έρευνες για το ατύχημα έκαναν λόγο για ζητήματα ασφάλειας και πλοήγησης και δεν κάνουν καμία αναφορά σε μηχανολογικά και τεχνικά ζητήματα.
Εν κατακλείδι, ο ενεργειακός κολοσσός σημειώνει ότι οι ισχυρισμοί και οι υπαινιγμοί που περιέχονται στο εν λόγω άρθρο είναι αβάσιμοι και συνεπώς τους απορρίπτει κατηγορηματικά.
Φωτό: Laura Morosoli/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ