
Πρόσφατα η Australian Maritime Safety Authority (ΑΜSA) ανακοίνωσε την απαγόρευση εισόδου στα ύδατά της σε ένα πλοίο μεταφοράς ζώων. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της AMSA, το «Barkly Pearl» αρχικά εντοπίστηκε στις 3 Νοεμβρίου 2020 να ταξιδεύει στα ύδατα της βόρειας Αυστραλίας έχοντας μια μεγάλη τρύπα στο κέλυφός του. H AMSA σημειώνει ότι, λόγω ανησυχιών των επιθεωρητών για την ακεραιότητα της δομής του πλοίου, την πιθανή απειλή θαλάσσιας ρύπανσης και τον άμεσο κίνδυνο για την ασφάλεια των ναυτικών, εξέδωσε απαγορευτικό, με αποτέλεσμα το πλοίο να οδηγηθεί στο πλησιέστερο ασφαλές λιμάνι του Geraldton.
Τους τελευταίους δύο μήνες, οι επιθεωρητές της AMSA συνεργάστηκαν στενά με τη διαχειρίστρια εταιρεία του πλοίου για την εξεύρεση λύσης. Στις 7 Ιανουαρίου, το «Barkly Pearl» φορτώθηκε στο «MV Falcon», ένα ημι-υποβρύχιο Heavy Load Carrier, για την ασφαλή αναχώρησή του από τα αυστραλιανά ύδατα.
Μάλιστα η AMSA αποφάσισε την απαγόρευση της εισόδου του πλοίου στα αυστραλιανά ύδατα για τους επόμενους 24 μήνες. «Πρόκειται για σημαντική απόφαση από την AMSA. Είναι η πρώτη φορά που απαγορεύεται η πρόσβαση σε ένα πλοίο στα λιμάνια και ύδατα της Αυστραλίας για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, και αυτό σίγουρα θα επηρεάσει τις εμπορικές του λειτουργίες», τονίζει ο Allan Schwartz, General Manger Operations της ΑΜSA.
O ίδιος σημείωσε ότι η αυστραλιανή κοινότητα αναμένει τα πλοία που επιχειρούν καταπλέουν στα λιμάνια της χώρας ή ταξιδεύουν μέσω αυτής να είναι αξιόπλοα. «Η ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία του “Barkly Pearl” αμέλησε τη συντήρησή του, με αποτέλεσμα να τίθενται σε κίνδυνο οι ζωές των ναυτικών και να απειλείται το θαλάσσιο περιβάλλον της Αυστραλίας», πρόσθεσε ο κ. Schwartz.
Φωτό: www.amsa.gov.au
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ