Η ΑΕΤ, ένας από τους κορυφαίους παγκοσμίως ιδιοκτήτες και διαχειριστές δεξαμενόπλοιων, παρέλαβε στις αρχές του έτους το «Eagle Pilar», ένα νεότευκτο shuttle tanker (δεξαμενόπλοιο μεταφοράς πετρελαίου από υπεράκτιες πλατφόρμες εξόρυξης) το οποίο ναυπηγήθηκε από τη Samsung Heavy Industries (SHI) στη Νότια Κορέα.
Το χωρητικότητας 153.180 dwt Suezmax δεξαμενόπλοιο διαθέτει σύστημα δυναμικής τοποθέτησης δεύτερης γενιάς (DP2) και λειτουργεί σύμφωνα με τα υψηλότερα επιχειρησιακά και περιβαλλοντικά πρότυπα, πληρώντας τις απαιτήσεις του επιπέδου Tier IIΙ του ΙΜΟ για τις εκπομπές NOx καθώς και τις απαιτήσεις για τις εκπομπές SOx.
Επιπλέον, όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου, το «Eagle Pilar» είναι, χάρη στον σχεδιασμό του, περίπου 25-30% πιο αποδοτικό από τα πλοία της κατηγορίας του (DPST) που ναυπηγήθηκαν στις αρχές της περασμένης δεκαετίας, κάτι που αποδεικνύει πως οι στόχοι της εταιρείας συμβαδίζουν με εκείνους του ΙΜΟ για το 2030 σχετικά με τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
Το πλοίο διαθέτει ακόμα σύστημα επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος, ηλεκτροκίνητες αντλίες φορτίου για μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου, προωθητήρες υψηλής ισχύος καθώς και ένα προηγμένο σύστημα αναφοράς θέσης προκειμένου να επιχειρεί σε δύσκολες καιρικές συνθήκες.
Φωτό: www.aet-tankers.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
H διαχρονική σχέση των Ελλήνων με τη ναυτιλία, από την αρχαιότητα έως την παγκόσμια ηγεσία της χώρας σήμερα, συζητήθηκε στο τελευταίο πάνελ του CEO Initiative…
Η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) αποφάσισε ομόφωνα μείωση επιτοκίων κατά 25 μονάδες βάσης, στο εύρος του 4,50% έως 4,75%, την επομένη της επανεκλογής του…
Μείωση σημείωσαν οι ελληνικές εξαγωγές τον Σεπτέμβριο, η οποία φέρεται να οφείλεται κυρίως στις εξαγωγές πετρελαιοειδών. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με ανάλυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων…
Μήνα-ρεκόρ αποτέλεσε ο Οκτώβριος για τις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων. Σύμφωνα με δεδομένα της πλατφόρμας AFI, τον περασμένο μήνα τοποθετήθηκαν 97 παραγγελίες πλοίων κατανάλωσης…
Στην ακρόαση της 7ης Νοεμβρίου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τον υποψήφιο Επίτροπο Αλιείας, Κώστα Καδή, ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Σάκης Αρναούτογλου, έθεσε καίρια ερωτήματα…
Καθώς η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα αναγκάζει τις liner εταιρείες να αξιοποιήσουν μέχρι και την τελευταία «ρανίδα» διαθέσιμης μεταφορικής ικανότητας, προκειμένου να ανταποκριθούν στις…
Καθώς η ζήτηση LNG αναμένεται να κορυφωθεί μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας, λόγω της σταδιακής μετάβασης της παγκόσμιας οικονομίας σε εναλλακτικές πηγές ενέργειας…
Σχεδόν 700 bulk carriers έχουν αλλάξει χέρια το 2024, με το ενδιαφέρον να είναι ιδιαίτερα υψηλό για Supramaxes και Ultramaxes. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ