
Το έργο του Υποθαλάσσιου Μουσείου της Περιστέρας στην Αλόννησο της Περιφέρειας Θεσσαλίας απέσπασε το 1ο βραβείο στην κατηγορία: «Καινοτομία και ψηφιοποίηση στον αειφόρο πολιτιστικό τουρισμό, προς έξυπνους προορισμούς» του Ευρωπαϊκού Δικτύου Πολιτιστικού Τουρισμού ECTN, με αποτέλεσμα η Περιφέρεια Θεσσαλίας να λαμβάνει μια νέα ευρωπαϊκή διάκριση για την ανάδειξη καινοτόμων, εναλλακτικών τουριστικών προϊόντων.
Όπως εξηγεί σε ανακοίνωσή της η Περιφέρεια Θεσσαλίας «το έργο αναγνωρίστηκε ως παράδειγμα αριστείας που εμπνέει άλλους τουριστικούς προορισμούς και ενθαρρύνει την περαιτέρω ανάπτυξη βιώσιμων και υπεύθυνων πρωτοβουλιών πολιτιστικού τουρισμού».
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι νικητές ανακοινώθηκαν διαδικτυακά, στην τελετή απονομής των βραβείων η οποία πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του 13ου Διεθνούς Συνεδρίου για τον Πολιτιστικό Τουρισμό με θέμα «Ανάπτυξη και προώθηση του τουρισμού με βάση την πολιτιστική κληρονομιά», που διοργανώθηκε από το ETCN στις 22-24 Οκτωβρίου 2020 στο Krk/Rijeka της Κροατίας.
«Η Θεσσαλία καινοτομεί στην πράξη και βραβεύεται από την Ευρώπη. Ήδη το ναυάγιο της Περιστέρας συγκαταλέγεται στους έξι πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως», δήλωσε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός και συμπλήρωσε: «Τα Υποθαλάσσια Μουσεία της Θεσσαλίας αποδεικνύουν ότι με συνεργασία και ένωση δυνάμεων, τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας με το υπουργείο Πολιτισμού και την υπουργό Λίνα Μενδώνη και ανοίξαμε νέο δρόμο για τον πολιτισμό, δρόμο για ένα διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν που σέβεται και αναδεικνύει το φυσικό περιβάλλον, φέρνει προστιθέμενο εθνικό πλούτο και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας».
Μεταξύ άλλων ο κ. Αγοραστός σημείωσε πως «τόσο το επισκέψιμο ναυάγιο της Περιστέρας στην Αλόννησο, ισάξιο με τον Παρθενώνα από άποψη μοναδικότητας, καθώς είναι το αρχαιότερο επισκέψιμο ναυάγιο στον κόσμο, όσο και τα υπόλοιπα ναυάγια στον Δυτικό Παγασητικό που αξιοποιούμε σε συνεργασία με το υπουργείο Πολιτισμού ώστε να γίνουν επισκέψιμα, δημιουργούν προϋποθέσεις για μια τεράστια τουριστική και πολιτιστική υπεραξία στη Θεσσαλία, τόσο συμβολική όσο και πραγματική».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: STR/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ