Την παροχή υπηρεσιών λειτουργίας και συντήρησης του νέου τερματικού σταθμού υγροποιημένου φυσικού αερίου της κρατικής εταιρείας του Κουβέιτ, KIPIC ανέλαβε ο ΔΕΣΦΑ. Το συμβόλαιο έχει διάρκεια τουλάχιστον πέντε χρόνων και ανατέθηκε στον ΔΕΣΦΑ, μετά και την ολοκλήρωση της δεύτερης και τελευταίας φάσης του σχετικού διαγωνισμού, αυτής των τεχνικών αξιολογήσεων και των συζητήσεων επί του συμβολαίου.
«Η υψηλή εξειδίκευση και τεχνογνωσία του ΔΕΣΦΑ και των μετόχων του Snam and Enagás, που θα παρέχουν από κοινού τις υπηρεσίες τους, συνέβαλε αποφασιστικά στην ανάληψη του έργου. Η εμπειρία που έχει αποκομίσει ο ΔΕΣΦΑ από τη διαχείριση του ελληνικού συστήματος μεταφοράς, αλλά και του τερματικού σταθμού LNG στη Ρεβυθούσα, είχε επίσης καταλυτική συμβολή στην ανάληψη του έργου», επισημαίνει ο ΔΕΣΦΑ.
Ο τερματικός σταθμός LNG αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους σταθμούς αποθήκευσης και επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου παγκοσμίως, με οκτώ δεξαμενές αποθήκευσης υγροποιημένου αερίου, κάθε μία εκ των οποίων έχει χωρητικότητα 225.000m3. Σύμφωνα με την Κουβετιανή KIPIC, σκοπός του έργου είναι να εξυπηρετήσει τους βιομηχανικούς καταναλωτές φυσικού αερίου, αλλά και να καλύψει τις όλο και μεγαλύτερες ανάγκες της χώρας για “καθαρότερο” καύσιμο για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
O διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΣΦΑ, Nicola Battilana, δήλωσε σχετικά: «Η ανάληψη του έργου για την παροχή υπηρεσιών λειτουργίας και συντήρησης του τερματικού LNG της KIPIC από τον ΔΕΣΦΑ αποτελεί ενσάρκωση της στρατηγικής απόφασης της εταιρείας για συμμετοχή σε περισσότερα διεθνή έργα. Με αυτή την εξέλιξη, ο ΔΕΣΦΑ αποκτά παρουσία στο αραβικό περιβάλλον και, μάλιστα, σε ένα από τα πιο εντυπωσιακά project της περιοχής, το οποίο θα αποφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη, αλλά και κορυφαία τεχνική εμπειρία στον οργανισμό. Έτσι, το έργο έρχεται να συμβάλει αποφασιστικά στην εδραίωση του ΔΕΣΦΑ ως μίας υψηλά ανταγωνίσιμης δύναμης σε διεθνές επίπεδο, όχι μόνο στον τομέα της μεταφοράς αλλά και στη διαχείριση υποδομών φυσικού αερίου».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: CPC CORP/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το βλέμμα της στο Βιετνάμ στρέφει η SpaceX, η οποία φέρεται να δρομολογεί επένδυση ύψους $1,5 δισ. στο κράτος της Νοτιοανατολικής Ασίας. Πιο συγκεκριμένα,…
Στη διαφοροποίηση του στόλου της συνεχίζει να επενδύει η νοτιοκορεατική HMM, η οποία χαράσσει αντίθετη ρότα σε σχέση με λοιπούς κολοσσούς των τακτικών γραμμών…
Περίοδο δυσκολίας φέρεται να διανύουν τα υγραεριοφόρα πλοία, και δη εκείνα μεγαλύτερου μεγέθους, με τους ναύλους των VLGCs να βρίσκονται στα χαμηλότερα επίπεδά τους…
Η Σουηδία θα αρχίσει την κατασκευή ενός νέου πυρηνικού αντιδραστήρα πριν από τις προσεχείς βουλευτικές εκλογές το 2026, δήλωσε ο πρωθυπουργός Ουλφ Κρίστερσον σε…
H βρετανική κυβέρνηση αποφάσισε πρόσφατα την επιβολή κυρώσεων σε πέντε πλοία και δύο συνδεδεμένες εταιρείες που εμπλέκονται στη μεταφορά ρωσικού υγροποιημένου φυσικού αερίου, μεταξύ…
Τα Ιωάννινα υποδέχονται ξανά τα υδροπλάνα στη λίμνη Παμβώτιδα, μετά από 15 χρόνια απουσίας. Η πρώτη δοκιμαστική πτήση υδροπλάνου στην ιστορική αυτή λίμνη πραγματοποιήθηκε…
Δύο ναυτικοί καταδικάστηκαν σε 30 χρόνια φυλάκιση, καθώς τον περασμένο Οκτώβριο βρέθηκαν ναρκωτικά σε πλοίο που είχε ελλιμενιστεί στο λιμάνι Ereğli της Μαύρης Θάλασσας…
Το 2024 έχουν καταγραφεί αρκετά περιστατικά κινητοποίησης λιμενεργατών στη Βόρεια Αμερική, με το επίκεντρο των απεργιών να είναι η Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ. Οι…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ