Την παροχή υπηρεσιών λειτουργίας και συντήρησης του νέου τερματικού σταθμού υγροποιημένου φυσικού αερίου της κρατικής εταιρείας του Κουβέιτ, KIPIC ανέλαβε ο ΔΕΣΦΑ. Το συμβόλαιο έχει διάρκεια τουλάχιστον πέντε χρόνων και ανατέθηκε στον ΔΕΣΦΑ, μετά και την ολοκλήρωση της δεύτερης και τελευταίας φάσης του σχετικού διαγωνισμού, αυτής των τεχνικών αξιολογήσεων και των συζητήσεων επί του συμβολαίου.
«Η υψηλή εξειδίκευση και τεχνογνωσία του ΔΕΣΦΑ και των μετόχων του Snam and Enagás, που θα παρέχουν από κοινού τις υπηρεσίες τους, συνέβαλε αποφασιστικά στην ανάληψη του έργου. Η εμπειρία που έχει αποκομίσει ο ΔΕΣΦΑ από τη διαχείριση του ελληνικού συστήματος μεταφοράς, αλλά και του τερματικού σταθμού LNG στη Ρεβυθούσα, είχε επίσης καταλυτική συμβολή στην ανάληψη του έργου», επισημαίνει ο ΔΕΣΦΑ.
Ο τερματικός σταθμός LNG αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους σταθμούς αποθήκευσης και επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου παγκοσμίως, με οκτώ δεξαμενές αποθήκευσης υγροποιημένου αερίου, κάθε μία εκ των οποίων έχει χωρητικότητα 225.000m3. Σύμφωνα με την Κουβετιανή KIPIC, σκοπός του έργου είναι να εξυπηρετήσει τους βιομηχανικούς καταναλωτές φυσικού αερίου, αλλά και να καλύψει τις όλο και μεγαλύτερες ανάγκες της χώρας για “καθαρότερο” καύσιμο για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
O διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΣΦΑ, Nicola Battilana, δήλωσε σχετικά: «Η ανάληψη του έργου για την παροχή υπηρεσιών λειτουργίας και συντήρησης του τερματικού LNG της KIPIC από τον ΔΕΣΦΑ αποτελεί ενσάρκωση της στρατηγικής απόφασης της εταιρείας για συμμετοχή σε περισσότερα διεθνή έργα. Με αυτή την εξέλιξη, ο ΔΕΣΦΑ αποκτά παρουσία στο αραβικό περιβάλλον και, μάλιστα, σε ένα από τα πιο εντυπωσιακά project της περιοχής, το οποίο θα αποφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη, αλλά και κορυφαία τεχνική εμπειρία στον οργανισμό. Έτσι, το έργο έρχεται να συμβάλει αποφασιστικά στην εδραίωση του ΔΕΣΦΑ ως μίας υψηλά ανταγωνίσιμης δύναμης σε διεθνές επίπεδο, όχι μόνο στον τομέα της μεταφοράς αλλά και στη διαχείριση υποδομών φυσικού αερίου».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: CPC CORP/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου, ο Όμιλος ΟΝΕΧ γιόρτασε τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την ίδρυσή του, με τη σχετική εκδήλωση να λαμβάνει χώρα στο…
Υψηλές είναι οι φιλοδοξίες της Ινδίας σε ό,τι αφορά την καθιέρωσή της μεταξύ των κορυφαίων ναυπηγικών χωρών του κόσμου. Σε χαιρετισμό του σε πρόσφατο…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Νοεμβρίου 2024 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
«Είχαμε την ευκαιρία να προσεγγίσουμε όλα τα καυτά ζητήματα της διεθνούς επικαιρότητας καθώς και τις στρατηγικές προτεραιότητες του ΝΑΤΟ. Συζητήσαμε τον εποικοδομητικό ρόλο της…
Νέα ρήτρα, ενόψει και της εφαρμογής του Κανονισμού FuelEU Maritime από την 1η Ιανουαρίου 2025, ανέπτυξε η BIMCO για τα συμβαλλόμενα μέρη στα ναυλοσύμφωνα.…
Ισχυρά σημάδια καταγράφει το παγκόσμιο θαλάσσιο εμπόριο, παρότι στην πλειονότητά τους οι ναυλαγορές βρίσκονται υπό πίεση συγκριτικά με το προηγούμενο διάστημα. Ειδικότερα, όπως αναφέρει…
Την πώληση μεγάλου μέρους των μετοχών που κατείχε στη ZIM ανακοίνωσε πρόσφατα η Kenon Holdings, συμφερόντων του Ισραηλινού δισεκατομμυριούχου Idan Ofer. Συγκεκριμένα, η Kenon…
Τρεις σοροί ανασύρθηκαν το πρωί της Τρίτης 26 Νοεμβρίου στα ανοικτά της Αιγύπτου στην Ερυθρά Θάλασσα, όπου και είχε ανατραπεί τουριστικό σκάφος με 44…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ